Miten reagoisitte jos puolisosi tekisi näin?
Ystävät oli järjestänyt mulle yllätys bileet viimeviikonloppuna. Olen täyttämässä 30v.
Olivat miehelleni soittanut että tällaiset olisi illalla ja voisko auttaa heitä minulle vihjailemalla, muttei paljastamalla yllätystä että olisin valmiina kun tulevat yllättäen hakemaan.
Mies oli sanonut että ei onnistu kun hän haluaa olla minun kanssa kotona kun molemmilla ollut työ kiireitä eikä olla nähty paljoa. (Ollaan nähty kuitenkin joka ilta ja aamut)
Minulle ei ole ikinä järjestetty mitään yllätyksiä. Ja tästäkään mies ei sanonut mitään vaan ystäväni kertoi jälkeenpäin mitä olisi ollut luvassa "mutta miehesi ei päästänyt" joten ystäväni juhlivat sitten ilman minua.
Mulla meni niin tunteisiin että mietin jo eroa? Mitä tekisitte itse tässä tilanteessa? Miten hän voi kieltää minun puolesta tuollaisen asian? Mies tietää varsin hyvin ettei minulle tuollaisia ole järjesestetty ja olisin ollut niin innoissani. Ja vielä koitti salailla asian minulta. Oli sitten normaali tylsä koti viikonloppu kun muut juhli toisaalla minua ilman minua.
No jos on juhlat järkätty niin oisko heidän pitänyt kaikki syömiset ja juomiset ja muut järkkäämiset heittää hukkaan kun ei synttärisankari päässyt? Vähän vois ajatellakkin ennenkun kommentoi. Ei ne varmaan juhlimalla juhlinut että jee, vaan eivät viitsineet poiskaan heittää.