Mikä ongelma keksitään provoja peukutusketjussa oli, kun se piti poistaa?
Hirveä vaiva oli tehdä aloitus ja leikkimieliseksi suunnattu. Ajattelin sen olevan provojen tekijöille kiva leikki paikka. Miksi?😫
Kommentit (14)
Aijai. Yhtä rikollista kuin linssikeitto. Häpeä.
En ehtinyt nähdä :( Laita uudestaan.
En ehtinyt lukemaan sitä, niin en tiedä mitä siinä oli.
Siis pahoitatteko niistä vitseistä mielenne?
Tarkoitus oli piristää mieltä keksityillä tarinoilla.
Siinä kirjoittamisessä kestää, joten kokeilen uudestaan.
Sen saa takas, jos meet taapäin sivulla.
Ihan asiallinen aloitushan se oli. Vastasin ketjuun mutta en ehtinyt lukea muita vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Jonne ilahduttaa itseään paukuttamalla ketjua asiattomaksi. Tarpeeksi monta kertaa, niin automaattinen moderointi hoitaa homman. Tätä on varmaan luvassa koko illan. Ressukka katkerana rikkoo kaikkien muiden hiekkalinnat, kun ei itse edes viitsi yrittää tehdä omaa.
Minä kyllä avasin ketjun, mutta selaimeen tuli sillä hetkellä joku päivitys, jonka vuoksi se piti käynnistää uudelleen. Ja sitten kun avasin selaimen uudelleen ja siihe ketjuun, se oli jo poistunut.
Kiukku-mode taas iltavuorossa. Poistaa urakalla kaiken.
Provoilu on ns. kielletty niin joku totinen torvensoittaja ilmoittaa kaikki keksityt jutut.
Surku että sen annetaan vapaasti tuhota palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonne ilahduttaa itseään paukuttamalla ketjua asiattomaksi. Tarpeeksi monta kertaa, niin automaattinen moderointi hoitaa homman. Tätä on varmaan luvassa koko illan. Ressukka katkerana rikkoo kaikkien muiden hiekkalinnat, kun ei itse edes viitsi yrittää tehdä omaa.
Lue sinä ressukka palstan säännöt:
Järjestelmän toiminnallisuutta haittaavia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
-viestien monistamista
-massapostitusta tai
-Trollausta eli esimerkiksi tahallista yliärsyttämistä ja provosointia sisältävät viestit.
Onko muita, jotka olisivat pitäneet ketjusta?