Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisitte jos puolisosi tekisi näin?

Vierailija
24.07.2020 |

Ystävät oli järjestänyt mulle yllätys bileet viimeviikonloppuna. Olen täyttämässä 30v.
Olivat miehelleni soittanut että tällaiset olisi illalla ja voisko auttaa heitä minulle vihjailemalla, muttei paljastamalla yllätystä että olisin valmiina kun tulevat yllättäen hakemaan.
Mies oli sanonut että ei onnistu kun hän haluaa olla minun kanssa kotona kun molemmilla ollut työ kiireitä eikä olla nähty paljoa. (Ollaan nähty kuitenkin joka ilta ja aamut)
Minulle ei ole ikinä järjestetty mitään yllätyksiä. Ja tästäkään mies ei sanonut mitään vaan ystäväni kertoi jälkeenpäin mitä olisi ollut luvassa "mutta miehesi ei päästänyt" joten ystäväni juhlivat sitten ilman minua.
Mulla meni niin tunteisiin että mietin jo eroa? Mitä tekisitte itse tässä tilanteessa? Miten hän voi kieltää minun puolesta tuollaisen asian? Mies tietää varsin hyvin ettei minulle tuollaisia ole järjesestetty ja olisin ollut niin innoissani. Ja vielä koitti salailla asian minulta. Oli sitten normaali tylsä koti viikonloppu kun muut juhli toisaalla minua ilman minua.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti mies!! Kertakaikkisesti! Tunteisiin olisi mennyt minullakin.

Vierailija
2/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa käytöstä.

Vierailija
4/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotus, aattelin että itse ylireagoin mutta kiva kuulla että muutkin ovat samaa mieltä että törkeästi tehty.

Ap

Vierailija
5/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vastenmielinen temppu mieheltäsi, suuttuisin tosta todella verisesti.

Vierailija
6/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miestä pyydetty mukaan? Itse en tykkäisi, jos mies lähtisi juhlimaan ja itse jäisin kotiin, ellei siitä ole sovittu etukäteen. Riippuu paljon siitä, miten kaverit ovat esittännet asian.

Vierailija
7/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miestä pyydetty mukaan? Itse en tykkäisi, jos mies lähtisi juhlimaan ja itse jäisin kotiin, ellei siitä ole sovittu etukäteen. Riippuu paljon siitä, miten kaverit ovat esittännet asian.

Miks ihmeessä? Jos miehen kaverit pyytäis miestäni hänen yllätysjuhliin niin antaisin mennä enkä todellakaa suuttuis siitä. Hänelläkin saa olla omia kavereita ja omia menoja. Ei todellakaan tarvii olla jokapaikas yhdessä. Parisuhteessa pitää osata olla yksinkin ja antaa toiselle tilaa eikä jokapaikassa roikkua parina. Mun oma mp.

Vierailija
8/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä? Jos miehen kaverit pyytäis miestäni hänen yllätysjuhliin niin antaisin mennä enkä todellakaa suuttuis siitä. Hänelläkin saa olla omia kavereita ja omia menoja. Ei todellakaan tarvii olla jokapaikas yhdessä. Parisuhteessa pitää osata olla yksinkin ja antaa toiselle tilaa eikä jokapaikassa roikkua parina. Mun oma mp.

Mies oli kertonut, että hän haluaa olla ap:n kanssa kotona, kun tätä pyydettiin. Siksi luulen, että hänelle on päällimmäiseksi noussut ajatus, että haluaisi viettää juhlaa ap:n kanssa. Olisiko parisuhde jäänyt liian vähälle huomiolle ja tylsään arkeen tarvittaisiin piristävää yhteistä aikaa. Kun suhde on tasapainossa, niin silloin on helppo antaa puolison mennä kavereidenkin kanssa. Jos on osaton olo parisuhteessa, niin toisen menot nostavat ikävät tunteet pintaan.

Mietin vain syitä, miksi mies on toiminut noin. Tämä on yksi mahdollinen selitys.

Vierailija
9/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä ja itsekäs temppu mieheltä. Onko hän muutenkin kontrolloiva ja hallitseva? Sillä sitähän tuo on..

Miehen käytös olisi ymmärrettävää ainoastaan siinä tapauksessa, että hänellä olisi ollut jo sanaan ajankohtaan suunnitelmat ja varaukset tehtynä ap:n synttärien johdosta. Silloinkin olisi pitänyt fiksusti ehdottaa ap:n kavereille, että kiva idea, kävisikö viikkoa myöhemmin.

Siulla ap on ihanat kaverit, mutta vähemmän ihana mies. Haluatko oikeasti elää sellaisen ihmisen kanssa, joka ensin ajattelee itseään ja vasta sitten sinua? On todella törkeää estää ja vielä salata tuo asia.

Vierailija
10/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli kertonut, että hän haluaa olla ap:n kanssa kotona, kun tätä pyydettiin. Siksi luulen, että hänelle on päällimmäiseksi noussut ajatus, että haluaisi viettää juhlaa ap:n kanssa. Olisiko parisuhde jäänyt liian vähälle huomiolle ja tylsään arkeen tarvittaisiin piristävää yhteistä aikaa. Kun suhde on tasapainossa, niin silloin on helppo antaa puolison mennä kavereidenkin kanssa. Jos on osaton olo parisuhteessa, niin toisen menot nostavat ikävät tunteet pintaan.

Mietin vain syitä, miksi mies on toiminut noin. Tämä on yksi mahdollinen selitys.

Minulla ei silloin ollut vielä oikea syntymäpäivä ja kuitenkin pidettiin silloin ihan normaali viikonloppu eikä ollut mitään erityistä mieskään suunnitellut. Siksi harmittaa ja ihmetyttää miehen käytös.

Ap

Vierailija
11/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä ja itsekäs temppu mieheltä. Onko hän muutenkin kontrolloiva ja hallitseva? Sillä sitähän tuo on..

Miehen käytös olisi ymmärrettävää ainoastaan siinä tapauksessa, että hänellä olisi ollut jo sanaan ajankohtaan suunnitelmat ja varaukset tehtynä ap:n synttärien johdosta. Silloinkin olisi pitänyt fiksusti ehdottaa ap:n kavereille, että kiva idea, kävisikö viikkoa myöhemmin.

Siulla ap on ihanat kaverit, mutta vähemmän ihana mies. Haluatko oikeasti elää sellaisen ihmisen kanssa, joka ensin ajattelee itseään ja vasta sitten sinua? On todella törkeää estää ja vielä salata tuo asia.

On aika usein. Tuntuu usein että hän on minun isäni joka päättää minun asioista. Olen tullut siihen tulokseen että en halua olla miehen kanssa enää etten pilaa loppuelämääni, mutta ero tuntuu pelottavalta koska tiedän että miehen ja minun vanhemmat ottaisi asian raskaasti.

Ap

Vierailija
12/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, itsekin miettisin sinuna vakavasti eroa. Eri asia olisi jos mies olisi varannut tuolle päivälle suunnilleen jonkun kuumailmapallolennot tai jotain todella erityistä. Nyt tilanne näyttää vain aivan älyttömältä kontrolloinnilta. Onko miehellä omia kavereita, vai onko hän niitä ihmisiä joiden mielestä kun on parisuhde niin kaverit saa jäädä, koska kaverit on aina olleet vain parisuhteen korvike eikä niitä pidä enää "aikuisena" pitää? Vakavan keskustelun paikka.

Vierailija
13/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen miesvihaprovo tällä kertaa. 

Vierailija
14/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko näin edes käydä?

Loukkaantuisin todellakin!

Vierailija
15/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät omaa elämääsi, et kenenkään muun. Jos et halua olla kontrolloivassa suhteessa, lähde. Muitten pettymyksen tunteet on ihan heidän oma ongelmansa. Sinulla on oikeus kunnioittavaan ja onnelliseen suhteeseen, jossa saat myös juhlia kavereitten kanssa synttäreitäsi.

Vierailija
16/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sun kaverit idiootteja? Yksikään ei osaa soittaa sulle ja keksiä jotain syytä, miksi hänen pitäisi tulla käymään ja samantien nappaisi sinut mukaan juhlimaan? Miehelle voi sanoa, että keksi jotain tekemistä itseksesi, meillä on nyt juhlat.

Omat kaverit ei soittelisi miehelle, ne soittaisi suoraa minulle ja keksisi mitä tahansa valheita, joilla saisivat minut mukaan.

Vierailija
17/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika usein. Tuntuu usein että hän on minun isäni joka päättää minun asioista. Olen tullut siihen tulokseen että en halua olla miehen kanssa enää etten pilaa loppuelämääni, mutta ero tuntuu pelottavalta koska tiedän että miehen ja minun vanhemmat ottaisi asian raskaasti.

Ap

No todellakin näkyy päättävän, kun olet noin fiksoitunut lapsen rooliin. Et kai sinä vanhempiesi iloksi elämänvalintojasi tee vaan omaksesi?

Mikä sinua on ajanut suostumaan tuollaiseen, ja miksi vanhempiesi mielestä on ok, että sinun elämääsi mestaroidaan noin? Turvaton kasvuympäristö?

Vierailija
18/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko sun kaverit idiootteja? Yksikään ei osaa soittaa sulle ja keksiä jotain syytä, miksi hänen pitäisi tulla käymään ja samantien nappaisi sinut mukaan juhlimaan? Miehelle voi sanoa, että keksi jotain tekemistä itseksesi, meillä on nyt juhlat.

Omat kaverit ei soittelisi miehelle, ne soittaisi suoraa minulle ja keksisi mitä tahansa valheita, joilla saisivat minut mukaan.

Minä luulen, että kaverit eivät uskaltaneet. Jos kerran olivat jo pyytäneet miestä, ja mies oli rajoittanut ap:n toimintaa. Tuollainen käytös yhdistyy monesti raakaankin väkivaltaisuuteen. Pelkäsivät siis kovasti ap:n puolesta.

Vierailija
19/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät juhlivat synttäreitä ilman sinua, syntymäpäivä sankaria, liian paksua pajunköyttä nyt kyllä.....

Vierailija
20/21 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon miehelleni: "Ja nyt sinä pe****leen pikkuhitleri viimeisen temppusi teit! Vai menit pilaamaan minun synttärit, älykääpiö!" - Ja soitan ystävilleni ja keksin uuden päivämäärän, jolloin järkätään seuraavat bileet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän