Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mihin käyttäisit 1000e?

Vierailija
18.06.2013 |

Sain aivan yllättäen lomarahaa 1000e ja nyt mietin mihin käyttäisin sen.. Tekisittekö remppaa sisällä vai grilliin ja kalusteisiin? Vai lomalle?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin yhtä tiettyä osaketta jonka kehitystä olen seurannus jo jonkin aikaa. Nyt olisi hyvä aika ostaa.

Vierailija
2/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin harrastan sijoitusta, ei siis huono idea. Itse kuitenkin lähtisin lomalle tällä hetkellä, salkku aika kunnossa nyt.

-ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin iphonin ja kävisin valkaisemassa hampaat :)

Vierailija
4/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, vaikea sanoa. Tililläni seisoo aika monta tonnia, ehkä laittaisin niiden joukkoon :D

Vierailija
5/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 15:35"]

Jaa-a, vaikea sanoa. Tililläni seisoo aika monta tonnia, ehkä laittaisin niiden joukkoon :D

[/quote]

Typerää! Sijoita rahat kasvamaan, nyt on hyvä hetki! Minun salkun arvo on noussut vuodessa 32%! Laskepa oma tuottosi jos olisit sijoittanut vuosi sitten kaikki rahasi jotka tilillä vain seisoo.

Vierailija
6/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissuun lähtisin :)

Vierailija
7/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan heti laittaisi sitä menemään, vaan laittaisin lähinnä kesään. Katsoisin miltä tuntuu, halutaanko reissuun vaikka Tallinnaan vai laitetaanko säästöön syysloman rantalomaa varten. Tarvitaanko me kesäkalusteet ja uusi grilli vai pärjätäänkö hyvin vanhoilla. 

Vierailija
8/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni on vähän ongelmallinen summa kun matkusteluun se ei riitä, eikä kunnolliseen remonttiin. Ylimääräinen tonni tuskin saisi minua tekemään mitään ihmeellistä,

Vierailija
9/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 15:38"]

[/quote]

Typerää! Sijoita rahat kasvamaan, nyt on hyvä hetki! Minun salkun arvo on noussut vuodessa 32%! Laskepa oma tuottosi jos olisit sijoittanut vuosi sitten kaikki rahasi jotka tilillä vain seisoo.

[/quote]

En ole tuo, kuka kirjoitti aiemman, mutta ärsyttää kun tuota sijoittamista tungetaan naamalle. Mitä jos ei ole niin rahan perässä, että haluaisi sijoittaa tai saada tuottoa rahoilleen. Minulle riiittää aivan hyvin että käteiset nököttävät tilissä nopeasti realisoitavassa muodossa. Joo-o, inflaatio syö rahan arvoa koko ajan, mutta ei minun maailmani siihen kaadu. Joidenkin on vain niin vaikea ymmärtää, että raha on vain väline, ja jos sitä on ihan riittävästi, ei sille jaksa uhrata enempää ajastaan.

Vierailija
10/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kanssa sijoittaisin. Matkustamiseen tarvitsisi toisen tonnin. Mutta jos on tilillä muutakin ylimääräistä, niin sitten reissuun. Ja nyt ei siis puhuta mistään Kreikan lomakylistä. :)

Vierailija
11/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 15:23"]

Sain aivan yllättäen lomarahaa 1000e ja nyt mietin mihin käyttäisin sen.. Tekisittekö remppaa sisällä vai grilliin ja kalusteisiin? Vai lomalle?

[/quote]

En mihinkään koska loman jälkeen tulee aina nollatili....

Vierailija
12/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyttäisin pihaan, olen muutenkin puutarha-ihminen ja nyt haluaisin pergolan, tällä hetkellä ei vain ole siihen varaa, ehkä ensi kesänä :

Vierailija
13/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se oikein riitä mihinkään, varmaankin säästäisin

Vierailija
14/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Tilit on muuten ok, kotiäidille tää oli vaan mukava bonari. Ollaan opittu olemaan vähemmällä ja siksikin tuo grilli tuntuis luksukselle. Ehkäpä osa remppaan ja osa säästöön. Siis sisustukseen, eihän toi raha mikään remonttibudjetti ole ;). Hyvänmielen raha ehkä enemmänkin. :)

Vierailija
15/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meille pienempikin loma on loma, emme tarvitse tässä vaiheessa thaimaata jne.

Hampaathan vois toki valkasta, hyvä idea!

Vierailija
16/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Tuskin on

Vierailija
17/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin noin 200 ihonhoitotuotteita. Ostaisin muutaman kirjan. Ja pari laukkua ja maksimekon ja parit sandaalit. Veisin mieheni syömään yhteen parempaan paikkaan missä hän ei ole ollut. Siinä se sit oliskin.

Vierailija
18/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 16:32"]

Hakisin noin 200 ihonhoitotuotteita. Ostaisin muutaman kirjan. Ja pari laukkua ja maksimekon ja parit sandaalit. Veisin mieheni syömään yhteen parempaan paikkaan missä hän ei ole ollut. Siinä se sit oliskin.

Siis 200 euron edestä...

[/quote]

Vierailija
19/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 16:27"]

[/quote]

[/quote]Tuskin on

[/quote]

Matalanriskin sijoittajilla tuskin on, minä taas sijoitan korkeallariskillä joten tuotot On eri luokkaa.

Vierailija
20/25 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mä olisin onnesta soikeena, jos saisin tonnin käyttää mihin tahansa! =) Veisin koko perheen rantalomalle. Ja tuo raha riittäisi meille kyllä ;).