Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaatko sinäkin illalla, jotta voit aamulla lähteä suoraan sängystä ulos?

Vierailija
18.06.2013 |

Niin kertoo kiireaamuina tekevänsä bloggaaja-Linda: http://psilovefashion.cosmopolitan.fi/2013/06/wearing-170613/

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai. tai oikeestaan, meikkaan vaan kerran viikossa ja aina vaan korjailen viikon aikana.

Vierailija
2/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, enkä haluaisikaan. Nukun ainakin puolet yöstä kyljelläni tai vatsallani, joten meikit olisivat tyynyliinassa. Tykkään myös herätellä itseäni pirskottelemalla kasvoille kylmää vettä. Se supistaa ihohuokosia ja pienentää silmäpusseja. 

Muutenkaan tuo ei pitkällä aikavälillä ole hyvä ratkaisu. Iho uudistuu unen aikana ja olisi parasta, että se olisi joko puhdas tai että sille olisi levitetty hyvä yövoide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta yksi lukioaikainen kaveri sanoi pesevänsä meikkinsä pois vain pari kertaa viikossa, kun pesi hiukset. Muuten vaan korjaili ripsaria. Yök! Olisi kiva nähdä millainen iho sillä on nykyään.

Vierailija
4/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yök. Aamulla on pakko saada suihku ja hiustenpesu ja puhtaat vaatteet ja meikit, sitten päivä alkaa kunnolla.

Vierailija
5/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistan joskus ihon puhdistuspyyhkeillä ja jätän silmämeikin poistamatta. Aamulla sitten lisään vain meikkipohjan ja silmät on valmiit koska niissä on vedenkestävä meikki edelliseltä päivältä.

Vierailija
6/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussakin vain maanantaisin, niin loppuviikolla ei tarvitse. Kätevää!

Vierailija
7/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas. En ikinä!

Vierailija
8/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat vinkit ammattimeikkajilta ihon hoitoon, ei saa nukkua meikin kanssa. pilaa ihon. iho myös "hengittää" joten huokkosten tukkiminen yöksi ( iho uusiutuu nukkuessa kuten num.3 sanoi oikein,

ja muutenkin koko elimistö puhdistuu maksa kuonaaineista ja sillä välin keho erittää jotain hormonia jolla ihminen laihtuu, sanotaan jos nukkuu 23.00-01.00 voi hyötyä siitä laihtumishormonista eniten) ei ole hyväksi nukkua meikin kanssa myös sehän ei pysy kyn nukkuessa liikkuu ja voi koskea kasvoihin. 

Vierailija
9/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tietenkin. On myös tosi kätevä, kun pesee hampaat lauantaisin -kun aikaa on - 14 kertaan niin pysyy olo koko viikon raikkaana vaikeis sit enää arkikiireessä ehtisikään pestä. 

Vierailija
10/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän aikaa meikata olisi myös siellä lentokentällä tai koneessa... Että sen verran saa sutaistua jos ei ilman meikkiä halua kulkea ihmisten ilmoilla. En itse tekisi noin, mutta tokihan Linda saa tehdä jos niin haluaa kerran, oma ihonsahan se on:)

Vierailija
11/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä hyvä vinkki. Itse olen vienyt tämän konseptin vielä hieman pidemmälle. Puen myös illalla sänkyyn mennessä aamun työvaatteet päälle, jottei tarvitse niiden kanssa aamulla taistella.

Kahvinkin keitän ja kaadan kuppiin. Aamulla tarvitsee vain ottaa se jääkaapista ja lämmittää mikrossa. Tosi helppoa, koska ei minulle mikään syötävä aamulla maistu, mutta kahvia on saatava! Näin säästän joka aamu ainakin 10 min.

Vierailija
12/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 15:26"]

Kahvinkin keitän ja kaadan kuppiin. Aamulla tarvitsee vain ottaa se jääkaapista ja lämmittää mikrossa. Tosi helppoa, koska ei minulle mikään syötävä aamulla maistu, mutta kahvia on saatava! Näin säästän joka aamu ainakin 10 min.

[/quote]

Mäkin teen noin! :) Jätän vaan lämmittämättä silloin aamulla ja vedän jääkaappikylmänä. Maistuuhan se ihan kuralle, mutta joka kerta kun meinaa tulla ylös, muistelen sanontaa "Kylmä kahvi kaunistaa!" :)

Vierailija
13/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä jos en käy suihkussa niin ainakin huuhtelen kasvot ja niistän se on aivan pakko, en voisi kuvitella olla niistämättä. myös se pilaa ihon.

Vierailija
14/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se että nukkuu meikin kanssa pilaa ihon. 

Vierailija
15/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 15:26"]

[/quote]

Mäkin teen noin! :) Jätän vaan lämmittämättä silloin aamulla ja vedän jääkaappikylmänä. Maistuuhan se ihan kuralle, mutta joka kerta kun meinaa tulla ylös, muistelen sanontaa "Kylmä kahvi kaunistaa!" :)

[/quote]

Kiitti! Toi olikin hyvä pointti. Nyt säästyy taas sekunteja aamusta!

Tätä en laittanut omaan viestiin, mutta lisää aikasäästöä syntyy, kun aamulla ei mene odottamaan ratikkaa pysäkille. Sinne on puoli kilometriä matkaa. Oikaisen suoraan sen tien varteen jota pitkin ratikka kulkee (alle 100 m ulko-ovelta) ja hyppään niihin kahvoihin roikkumaan. Seuraavalla pysäkillä kiipeän sitten kyytiin. Siinä saa samalla mukavan aamuisen reippailun ja virkistävää tuulta kasvoille.

Hauskaa päivän jatkoa,

T: 12

T: 12

Vierailija
16/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni tuo sama bloggaaja on joskus kertonut kärsivänsä huonosta ihotyypistä  tai aknesta, joten aika uskomattomalta kuulostaa? Olisikohan vaan läppä? Itse huonon ihon omaavana ei tulisi mieleenkään mennä aivan tarkoituksella meikit naamassa nukkumaan...

Vierailija
17/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se normaalisti nuku öitä meikit naamalla, ainoastaan silloin, kun tietää joutuvansa heräämään aamuyöstä. Eli jos menee nukkumaan esim klo. 12 ja joutuu heräämään klo. 4 ammulla, niin eihän ne meikit kauan siinä naamalla homehdu... Ymmärrän kyllä. Tosin itse lennän meikittä, jos aion nukkua lennolla.

Vierailija
18/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 17:15"]

Eihän se normaalisti nuku öitä meikit naamalla, ainoastaan silloin, kun tietää joutuvansa heräämään aamuyöstä. Eli jos menee nukkumaan esim klo. 12 ja joutuu heräämään klo. 4 ammulla, niin eihän ne meikit kauan siinä naamalla homehdu... Ymmärrän kyllä. Tosin itse lennän meikittä, jos aion nukkua lennolla.

[/quote]

Mutta tää ei voi kun kuvittelee kaikkien kanssabloggaajiensa tyyliin olevansa Tärkeä Persoona, mitä siitäkin nyt tulisi jos joku meikittä näkisi (paitsi toki sellaisessa hurjan uskaliaassa meikitön naamani -postauksessa, mutta se on asia erikseen)! 

Vierailija
19/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ripsarista ainakin näkee jos se naamassa on nukuttu. Rumalta näyttää.

Vierailija
20/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka iho kestäisi, niin miten saatte silmät edes auki nukuttua meikkien kanssa. Yleensä turpoavat ja ripsiväri pitää ne kiinni, hyvä että saa auki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan