Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Lidlissä on huonompaa kuin muissa kaupoissa?

Vierailija
18.06.2013 |

- ei bonuksia

- halpisbrändi

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa on se, ettei sieltä saa hajusteettomia pesuaineita.

Meillä ostokset menee niin, että suurin osa tuotteista ostetaan Lidlistä (paitsi tyyliin imuripussit ja jotkut pesuaineet Robbarista), kaikki lihat, kananmunat ja kanat ostetaan luomuruokapiiristä, erikoisemmat riisit ja mausteet ostan maustekaupasta tai thai-kaupasta ja pesuaineet tilaan Swipelta anopin kautta.

Aika helppoa :)

S- tai K-kaupoissa emme käy oikeastaan ollenkaan, paitsi ennen juhlia jolloin tarvitsen marsipaania ja muuta erikoisempaa leivontaan käytettävää. Ja jotkut leivontaan liittyvät pitää hakea muualta, yleensä sitten Sokoksen alakerran kaupasta.

Vierailija
82/123 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 14:26"]

Meidän Lidl on aivan hanurista. Tuotteet seisovat käytävillä päiväkausia, koska kukaan ei niitä hyllytä. Tästä johtuen jo muutenkin ahtaassa kaupassa on mahdotonta päästä kärryjen kanssa liikkumaan. Hyllyt täynnä tyhjiä laatikoita,varsinkin maitolaatikot v*****aa.. Tuoreet leivät ym. aina loppu. Kun olen kysynyt jotain tavaraa, hylly tyhjänä, totesi myyjä tyttö että kyllä niitä varmaan tuolla jossain keskellä, (varastossa), on hän yrittää ILTAPÄIVÄLLÄ etsiä. Juu, en lähtenyt monen tunnin kuluttua uudestaan.  Koko kauppa on täysi kaaos, jos sinne eksyy tulee taatusti pahalle tuulelle.

[/quote]

Mikä Lidli missä kaupungissa?

t. utelias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mainostetaan esim. juoksuvaatetita ja kenkiä, et enää klo 11 löydä mitään. Niitä tarjoustuotteita on aina vain muutama tavara ja yleensä vielä aivan ihmeellisen kokoisia.

Minusta lidlin tarjoukset on siksi huijausta.

Ja kyllä, saan kaiken prismasta. Tuoreet vihannekset ja muut ja hyvät marinoimattomat lihat. Hajustettomat pesuaineet ja laktoosittomat maitotuotteet ja jogurtteja yms.

Vierailija
84/123 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 15:28"]

Niitä tarjoustuotteita on aina vain muutama tavara ja yleensä vielä aivan ihmeellisen kokoisia.

[/quote]

Viimeksi kun oli juoksuvaatteita myynnissä, juoksuhousuja tuli meille n. 35 kpl miesten kokoja ja 40 kpl naisten kokoja. Ne oli myyty tosiaan puoleen päivään mennessä loppuun, mutta meillä ei ole edes tiloja säilyttää satoja kappaleita tuotteita.

Sain kyllä aikamoiset haukut kun viime kesänä tuli 20 kpl ruohotrimmereitä, jotka myytiin loppuun noin 15 min kaupan avaamisesta :D Että se siitä muutamasta kappaleesta. Ymmärrän kyllä, että harvalla ihmisellä on aikaa tulla joka tarjouspäivänä yhdeksältä kauppaan.

Vierailija
85/123 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on puolensa ja puolensa. Osa tuotteista on todella hyviä, kannattaa jopa varta vasten poiketa. Esimerkiksi öljyssä olevia täytteettömiä vihreitä oliiveja ei tahdo löytää muualta. Nuudelit ovat mielestäni hyviä, fetajuustot hinta-laatusuhteeltaan suorastaan taivaallisia. Lihat ihan normilaatua, samoin perunat. Jotkut jogurtit ja rahkajälkiruuat ovat makuumme, samoin osa limonadeista. Hyviä jäätelöitä :) Ruisleipä oli hyvää! Sulatejuusto (se vihreä pyöreässä rasiassa) on hyvää. Jotkut keksit ovat hyviä.

Sitten huonoja tuotteita, joista korvaavat täytyy ostaa muualta: hajusteelliset pesuaineet, yleensäkin melkein kaikki kemikaliotuotteet (paitsi Cienin yövoide, yllätyin positiivisesti), osa hedelmistä ja vihanneksista huonolaatuisia ja äkkiä pilaantuvia, mm. sipulit, jotka ovat myös kuorettuneempia kuin muissa kaupoissa, joten tulevat jopa kalliimmaksi, koska enemmän täytyy heittää pois. Piimä on _todella_ huonoa. Jotkut vaaleat leivät olivat pahoja, samoin pullat ja melkein kaikki muutkin makeat leivonnaiset.

Vierailija
86/123 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, ketkä sanoitte Lidlin hedelmien olevan huonompia kuin muualla, mitä ovat nuo muut kaupat/kauppaketjut joissa hedelmät on parempilaatuisia? Uteliaisuuttani kysyn koska tässä kevään mittaan olen todella tuskastunut kaupunkini eri kauppojen hedelmien laatuun. Lidl on ainoa josta olen enää uskaltanut esim. appelsiineja ostaa. Ja en hinnan, vaan laadun takia. Järkyttynein olen ollut suurien K-markettien hedelmien laadusta, olen aiemmin tottunut siihen että K-ketjun laatua ei tarvitse kyseenalaistaa mutta nyt tuo laatu on yhtäkkiä romahtanut.

Vierailija
87/123 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on vähän niin ja näin se kylmäallas, missä on graavilohta ja kylmäsavulohta. Säilytysohjehan niissä on 0-3 astetta, ja täkäläisessä lidlissä siinä tiskissä olevat pakkaukset ei edes tunnu käteen kylmiltä. Olen jo kahdesti siitä valittanut, ei muutosta. Altaan reunoilla on kyllä jäätä muistuttavaa karstaa, mutta ei se kylmä ole.

Vierailija
88/123 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotkut hedelmät/vihannekset poimittu raaempina kuin normikaupoissa."

Luuletko sinä että esim. banaanit poimitaan kypsinä ja sitten laivataan Suomeen:D

Vierailija
89/123 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 14:26"]

Meidän Lidl on aivan hanurista. Tuotteet seisovat käytävillä päiväkausia, koska kukaan ei niitä hyllytä. Tästä johtuen jo muutenkin ahtaassa kaupassa on mahdotonta päästä kärryjen kanssa liikkumaan. Hyllyt täynnä tyhjiä laatikoita,varsinkin maitolaatikot v*****aa.. Tuoreet leivät ym. aina loppu. Kun olen kysynyt jotain tavaraa, hylly tyhjänä, totesi myyjä tyttö että kyllä niitä varmaan tuolla jossain keskellä, (varastossa), on hän yrittää ILTAPÄIVÄLLÄ etsiä. Juu, en lähtenyt monen tunnin kuluttua uudestaan.  Koko kauppa on täysi kaaos, jos sinne eksyy tulee taatusti pahalle tuulelle.

[/quote]

jos tilanne on tuo, niin myymäläpäälliköllä ei ole homma hanskassa.

t. myöskin lidlissä työskennellyt

[/quote]

Joo, ei ole. Naapuri kunnan liike on aivan erilainen. Ystävälliset myyjät, siisti kauppa.

Meidän puljussa on todella kireää ja stressaantuneen oloista porukkaa. Ehkä eniten ketuttaa kun näkee useamman tyypin kerrallaan parkkipaikalla röökillä ja kauppa on räjähtämispisteessä =(

[/quote]

Lähdtäsähköpostia LIdlin sivuilta. Siellä voit yksilöidä mistä liikkeestä on kyse j amikä siellä on vikana. Itse olen lähettänyt palautetta kerran ja sain ystävällisen vastauksenkin.

Vierailija
90/123 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 19:26"]

Te, ketkä sanoitte Lidlin hedelmien olevan huonompia kuin muualla, mitä ovat nuo muut kaupat/kauppaketjut joissa hedelmät on parempilaatuisia? Uteliaisuuttani kysyn koska tässä kevään mittaan olen todella tuskastunut kaupunkini eri kauppojen hedelmien laatuun. Lidl on ainoa josta olen enää uskaltanut esim. appelsiineja ostaa. Ja en hinnan, vaan laadun takia. Järkyttynein olen ollut suurien K-markettien hedelmien laadusta, olen aiemmin tottunut siihen että K-ketjun laatua ei tarvitse kyseenalaistaa mutta nyt tuo laatu on yhtäkkiä romahtanut.

[/quote]

Samoja kokemuksia minullakin, varsinkin Citymarketien ja Prismojen appelsiini- ja mandariinivuorten seassa on lähes poikkeuksetta mätiä ja homeisia hedelmiä. Jää kyllä vajaa pussi siihen paikkaan, kun käsi osuu tuollaiseen. Pienemmissä K-kaupoissa ja S-marketissa hedelmät ja vihannekset ovat usein nahistuneen näköisiä. Lidlissä käteen on kerran osunut valmiiksi verkkopussitetuissa mandariineissa pilaantunut yksilö, mutta vain tuon yhden kerran. Tosiaan noissa isoissa marketeissa näyttäisi olevan ihan tavallista.

Vierailija
91/123 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuein osa valikoimassa pitkälle prosessoitua paskaa, einestä ja puolivalmista. En käytä sellaisia.

Vierailija
92/123 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 20:24"]

Suuein osa valikoimassa pitkälle prosessoitua paskaa, einestä ja puolivalmista. En käytä sellaisia.

[/quote]

Höpö höpö, lue huviksesi jonkun ulkomaalaisen lisäainemääriä vrt. Suomi ruokaan liiterissä.

Vierailija
93/123 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on nykyään todella paljon laktoosittomia maitotuotteita: maitorahkaa, vispi-, kuohu- ja ruokakermaa, jäätelöitä, raejuustoa, kermaviiliä, maitoja (rasvaton, kevyt ja täys), piimää nyt ainakin. Jotain ingmanin sokeroitua viiliäkin näytti olevan. Hinnat huomattavasti "oikeita" kauppoja halvemmat. Esim. Valion maitorahka s-kaupoissa 1,95€, lidlin versio 1,19€.

Vierailija
94/123 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on suppea hevitiski joo, mutta 99% suomalaisista ei osta juuri muuta kuin sitä mitä sieltäkin saa. En ole kertaakaan nähnyt ostavan esim. rambutaneja, tamarilloja tai cassavaa missään hypermarketissakaan! Miksi pitää valikoimissa sellaista, joka ei myy? Imagosyistä? Niin no, Lidl profiloitui "persukaupaksi" ja otti siitä kaiken irti, myymälä on nykyään pullollaan itseironista huumoria. :)

Hyviä tuotteita on paljon, mikäs olisi huonoa...ööh...no, ainakin ne jotkut terveyssiteet, joissa on avokadoöljyä(?), saan niistä hiivaa muistuttavia oireita joka kerta.

Vierailija
95/123 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä ettei ole bonuskorttijärjestelmää. Se vain nostaa tuotteiden hintoja. 

Myös se on kivaa ettei myymälät ole liian hienoiksi laitettuja, siihenkin menee rahaa ja ne rahathan nyhdetään tietysti kuluttajan kukkarosta. 

Vierailija
96/123 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta valikoima on aivan riittävä perusruokaan, ainakin jos vähän soveltaa eikä ole ehdoton, mutta se mikä joskus ärsyttää kamalasti on se, miten luvattuja tuotteita ei ole hyllyssä ainuttakaan. Tai sitten mainostetaan tyyliin viikkoa etuajassa jotain, ja ihmiset luulevat että sitä saa jo tällä viikolla.

Käyn usein aamusta Lidlissä, silloin on valikoimaa parhaiten, mutta silti hyllypaikka joskus tyhjänä ihan perustuotteesta. Viimeksi jäi puuttumaan cheddarjuustoviipaleet, sitä edellisellä kerralla laktoositon kerma. Tämän kun saisi kuntoon, en enää muualla juuri kävisi. Nytkin noin 60% talouden ostoksista tehdään Lidlissä.

Vierailija
97/123 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 12:02"]

Kreikkalaisesta jogurtista menee meidän perheellä vatsa sekaisin joka kerta. Olemme reklamoineet mutta jogurttierästä ei ole löydetty mitään ongelmaa, mikä lie sitten aiheuttaa oireet..? Niin ja HIIVA EI KUULU PERUSVALIKOIMIIN.

Kuuluu kuivahiiva

[/quote]

[/quote]

Ja myöskin tuore :)

Ihmettelen kyllä näitä valittajia, jotka valittavat keskustelupalstalla sitä, ettei kaupassa myydä puolukkahilloa tai hiivaa, vaikka molempia löytyy ja vielä kahta eri sorttiakin. 

[/quote]

Vanhoja viestejä, mutta kommentoinpa silti: Vuosi, pari sitten etsin Lidlistä kuivahiivaa (olin ostanut sitä sieltä aiemminkin), ei löytynyt. Kysyin myyjältä, joka tarkisti vielä toiseltakin: ei kuulunut valikoimiin sillä hetkellä. Tuorehiivaa kyllä oli.

Vierailija
98/123 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, että sapettaa, kun meidän lähilidlissä ei IKINÄ ole tuotu koreja siihen oven viereen, ihan jokakerta itse pitää lähteä hakemaa koria kassojen alapuolelta ja olen jopa useasti itse vienyt koko pinon koreja oven suulle, samoin olen nähnyt monen muun tekevän. Ei luulisi olevan kovin hankalaa samalla, ku lähtee vaikka ruokatauolle/tupakalle ties mihin ottaa se koripino ja viedä siihen asiakkaille!! Toinen mikä jo naurattaa on se, että kertaakaan en ole päässyt ovesta metr edemäs kun jo esimiestä toivotaan kassalle ja sitten ne jonot, ne on pitkiä, mutta silti kaupassa pyörii monta eri työntekikää muttei yksikään pääse kassalle vastakun ehkä 5 kuulutuksen jälkeen joku pikkuteini laahustaa suu mutrussa ja tulee itelle olo, että anteeks kun vaivataan nyt täällä ruokaostoksiemme kanssa. Meillä on jokakerta lidlissä moni kasvis tai hedelmä pilalalla/homeessa. Myöskin se, että tuotteet on AINA loppu ärsyttää. Emme kävisi, mutta seuraavaan lähimpään kauppaa on sen verran autottomalle matkaa, että pakko se on.

Vierailija
99/123 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista myyjänä lueskella näitä :D

Vierailija
100/123 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoima on auttamatta liian suppea S-ryhmän kaupoissa asioimaan tottuneelle. Se vähäinen hintaero, mikä tulee, melkeinpä lisäksi korvautuu S-bonuksilla.

Tarjoustuotteet ovat lisäksi usein jo loppu tai ainakin sopivat koot menneet, kun Lidliin työpäivän jälkeen pääsee.

En vaan näe järkeä käydä ostamassa Lidlistä joitakin tuotteita, ja toisesta kaupasta loppuja, kun hinnassa ei tule kovin suurta eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi