Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole yhtään rahaa

Vierailija
18.06.2013 |

Siis ei yhtään. Tai no, on 20€ jotka voin käyttää tänään tarkkaan laskeskellen ruokakauppaan. Sen jälkeen tili on nollilla, samoin miehen tili. Meillä ei ole senttiäkään. Miehen yritys on syönyt kaikki meidän rahat ja nyt ollaan totaalisen kusessa. Kaikilta niiltä sukulaisilta joilta voidaan lainata, ollaan jo lainattu tuhansia euroja. Enempää ei tule lainaa.

Yritän myydä ihan kaikenlaista ja pilkkahintaan. Tällä hetkellä on myynnissä iso arabian astiasto. Kukaan ei osta sitä. Oon soittanut osto- ja myyntiliikkeisiin eikä heitä kiinnosta.

Mulla on ehkä ensimmäistä kertaa elämässä täysin avuton olo. Nyt en enää keksi yhtään mitään. Mietin sitä vaihtoehtoa että jos söisin vain joka toinen päivä. Oon alentunut jopa harkitsemaan maksulliseksi ryhtymistä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo myyntiin ja sillä aikaa mies myymään p******ttään. Eihän sun nyt tarvitse maksulliseksi ryhtyä, kun ei huono rahatilanne ole sun vikakaan! Kyllä näitä nyhveröitä oman firman pyörittäjiä on nähty...

Vierailija
22/29 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen se Arabian astiasto on? Uusi/vanha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 13:58"]

Mikäs astiasto on kyseessä? Onko missä myynnissä?

Oletkos ottanut yhteyttä vanhat Arabian astiat nettisivustoon? Sinne voisit koittaa myyjä noita astioita.

[/quote]

Keski-Suomessa. Pääosin kestoa (iso ja pari pienempää kannua, kahvikuppeja ja -tasseja, vateja..) + joitain kiltan lautasia ja kastikekulho.

ap

[/quote]

Vierailija
24/29 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 14:32"]

Minkälainen se Arabian astiasto on? Uusi/vanha?

[/quote]

Niin mulle on kerrottu että se on jostain 60-luvulta. Suunnittelija on Kaj Franck. Astiasto on keltainen.

ap

Vierailija
25/29 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 13:58"]

Mikäs astiasto on kyseessä? Onko missä myynnissä?

[/quote]

Tarkoititkin varmaan että millä sivuilla netissä myyn. Myyn tori.fi:ssä, huutonetissä ja fb:n kirpparilla.

ap

Vierailija
26/29 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teema-sarjaa varmaankin jos Kaj Frank

Vierailija
27/29 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilta on vanhaa Teemaa. Mut tämä mun astiasto koostuu pääosin Kestosta.

ap

Vierailija
28/29 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tosiaan ensisijaisesti soittamaan seurakuntaan ja pyytämään ruoka-apua. Sitten voitte  miettiä, voisiko mies hoitaa lapsia kotona. Kaluston myynti (?) ja työnhaku eivät varmaan ole ihan kokopäiväistä hommaa. Siinä säästäisitte jo jonkin verran.

Vierailija
29/29 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka-apua voi saada ev.lut seurakunnan diakonin kautta, varaa aika pikaisesti seurakunnastasi.

Meilläpäin kirkon aulasta voi hakea ainakin leipää ihan vapaasti kuka kokee tarvitsevansa.

Sinä teet jo parhaasi kokopäivätyössä, mutta miehesi pitäisi saada palkkatöitä jotta pystyy auttamaan ja saatte velatkin maksettua. Ikävää että olette joutuneet tuohon tilanteeseen, toivottavasti ongelmat ratkeavat pian!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän