Suomalainen tutkija: on kiistatonta että maski suojaa juuri Koronan vakavalta tautimuodolta!
https://www.hs.fi/tiede/art-2000006581585.html?ref=rss
Haetaan me Laumasuojaa, melutaan ja syljeskellään.. (hoilataan kuin ajetaan me tandemilla)
Ikävä että Suomessa poliitikot ja eliitti haluaa laumasuojan kaikkein heikoimpien hengen kustannuksella kuten Ruotsissakin.
Kommentit (9)
Linkin takana olevan artikkelin kuvassa oli kuitenkin hengityssuojain eikä kasvomaski.
No ei tuossa kiistattomuudesta puhuta sentään. Mutta sinänsä kyllä uskottavaa, pienempi määrä virusta, elimistön puolustus ehtii paremmin mukaan ja tauti ei kehity pahaksi.
Kaupat voisivat tehdä maskien kanssa saman kuin tekivät riskiryhmienkin kanssa eli olisi jokin tietty aika päivästä, jolloin kaupassa saisi asioida vain maski naamalla.
Laumasuojahullu heräsi taas. Ei, Suomessa ei haeta laumasuojaa. Ymmärsitkö? Et.
Kaiken maailman pseudotutkijoita löytyy, joten miksei toivottu tutkimustuloskin aikanaan löydy, jos niin halutaan.
Ei suomalaiset kehtaa maskeja käyttää,koska täällä pelätään aina, mitä muut ajattelevat. Itse käytän maskia kaupassa ja aina joku jää katsomaan suu ammollaan. Tänään kaupassa, eräs iäkäs nainen, tuijotti minua kassajonossa niin, että ei oikein kyennyt keskittymään ostostensa maksamiseen,kun piti minua tuijottaa silmät suurina.
Mistä tuon "kiistaton" keksit?
Artikkelissa puhutaan siitä, että tällaisesta on viitteitä, mutta sitä on hankalaa tutkia, koska ihmisten altistaminen eri määrillä ei ole eettisesti oikein. Mutta esim sillä yhdellä risteilijällä, missä oli maskipakko, oli ollut enemmän oireettomia ja lieväoireisia koronatapauksia, kuin keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuon "kiistaton" keksit?
Artikkelissa puhutaan siitä, että tällaisesta on viitteitä, mutta sitä on hankalaa tutkia, koska ihmisten altistaminen eri määrillä ei ole eettisesti oikein. Mutta esim sillä yhdellä risteilijällä, missä oli maskipakko, oli ollut enemmän oireettomia ja lieväoireisia koronatapauksia, kuin keskimäärin.
Toisaalta kys.risteilylle todennäkösemmin hakeutuivatkin nämä maskihullut, jotka eristäytyvät muutenkin kotiinsa ja epätodennäkösemmin omaavat tartunnan, kuin sinne bile-laivalle menevä matkustaja.
Yskikää kainaloihinne t. thl