Vituttaa anoppi ja koko elämä.
Olen se heikkolahjainen 40v nainen jolla on kohta 5v poika.Poikamme olisi päässyt kuvataideleirille joka 5 päivänä viikossa klo 9-12 ja maksaa 30€.Tarvitsen kuitenkin anopin kyytimään sinne koska minulla voimakasta huimausta luultavasti menierin tauti enkä voi ajaa.Anoppi käy meillä joka päivä ja kuskaa lasta ties minne.Nyt hän kun kerroin asiasta kuitenkin sanoi että tuo leiri on lapselle liian kallis.En siis saa ostaa mitään itselleni ja se on ok mutta nyt hän jo kiusaa lastakin.Tuli niin paha mieli kun en saa mistään päättää itse.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 10:17"]
Kun mä en ole ikinä valitellut anopille rahan vähyyttä,en lainaillut tms mutta hän vääntää kaikki asiat rahaan.Vaikka olisin työkkärirahoilla tai eläkkeellä hän kuitenkin valittaisi pieniä tulojamme kun en olisi töissä.Hän on miehensä kanssa ollut koko ikänsä hyvätuloinen eikä tajua että vähemmälläkin tulee toimeen.Pystymme elättämään lapsemme yms ihan hyvin.
[/quote]
ethän elätä lastasi, kerroit että anoppi kuskaa häntä, ties mihin, jos elättäisit lapsesi, sinä maksaisit lapsesi menot itse.
sinä kantaisit vastuun, lapsi joko ei menisi menoihin tai sinä hankkisit kortin ja veisit, tai lapsesi opettaisit työhön ja vastuuseen ja hän menisi pyörällä.
todennäköisesti olet kaikessa muussakin toisten kukkarolla, jos väitit tässäkin olevasi omillasi, etkä ole.
Tämä tyyppi on ihan samanlainen helmi kuin Onlinen tappaja.