Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa anoppi ja koko elämä.

Vierailija
18.06.2013 |

Olen se heikkolahjainen 40v nainen jolla on kohta 5v poika.Poikamme olisi päässyt kuvataideleirille joka 5 päivänä viikossa klo 9-12 ja maksaa 30€.Tarvitsen kuitenkin anopin kyytimään sinne koska minulla voimakasta huimausta luultavasti menierin tauti enkä voi ajaa.Anoppi käy meillä joka päivä ja kuskaa lasta ties minne.Nyt hän kun kerroin asiasta kuitenkin sanoi että tuo leiri on lapselle liian kallis.En siis saa ostaa mitään itselleni ja se on ok mutta nyt hän jo kiusaa lastakin.Tuli niin paha mieli kun en saa mistään päättää itse.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki alla oleva on totta, ja leiri jää pois, se on täysin sinun valintasi ja sinun vastuullasi. Älä sitten myöhemmin syytä siitä anoppia ja miestä (tai av-palstaa). Saat lapsen leirille, jos haluat. Saat myös olla kitisevä marttyyri, jos haluat.

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 11:10"]

Pyörällä en ole vuosiin pysynyt pystyssä ja autoa ehkä pystyisin ajamaan kun harjoittelisin koska auto kyydissä minua ei huimaa.Taksinkin pystyisin maksamaan mutta kyllä tuo leiri jää siitä syystä pois lapselta että anoppi ja mies ei sitä hyväksy.En jaksa niiden kanssa alkaa tappelemaan ne kun meillä kaiken päättää.

[/quote]

Vierailija
42/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 11:59"]

Eikös siinä ollut vähän sitäkin että sinun tulosi ovat 0 e ja perintörahat menneet niin mistä sinä sen lapsen leirin maksat? Ja mistä tiedät että osaat käyttää rahaa jos sinulla ei sellaista edes ole?

Palaat aina siihen että anoppi on ihan suolesta. Et pysty näkemään tilannetta realistisesti, koska tyrmäät kaikki muut ongelmat ja ratkaisut, paitsi oman johtopäätöksesi: anoppi on suolesta.

Pakko ei ole mitään. Paitsi sitten joskus kuolla. Voit jättää miehen, voit vetää anopille rajat, voit sanoa että tämä ei vetele, voit hakea tuet jostain, voit järjestää lapsesi leirille ilman miehen tai anopin myötävaikutusta, voit tehdä IHAN MITÄ VAIN.

Mutta ei. Sinä tykkäät jankata että anoppi on ihan syvältä ja leikkiä marttyyriä. Se on se ongelma. Sinun asenteesi on vähän helvetinmoinen ongelma. Mikään mitä kukaan sanoo (jälleen kerran.. tämä on nähty ennenkin milloin milläkin teemalla) ei auta mitään.

Koska sinä olet itse sieltä.

[/quote]

No ei nyt ihan kaikki perintörahat ole menneet ja tottakai osaan rahaa käyttää olen sitä paljon elämäni aikana käyttänyt.Maksanut laskuja ja vaikka mitä.Tehnyt joskus asuntokauppaa,myynyt tontin yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot niin lutusen avuton, joskus olisi ollut hyvä kasvaa aikuiseksi, pärjääväksi ihmiseksi.

Miten sut on kasvatettu, jos et voi tehdä mitään omia päätöksiä, ainakaan enää, joskus ehkä saitkin?

Vierailija
44/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 12:16"]

Sä oot niin lutusen avuton, joskus olisi ollut hyvä kasvaa aikuiseksi, pärjääväksi ihmiseksi.

Miten sut on kasvatettu, jos et voi tehdä mitään omia päätöksiä, ainakaan enää, joskus ehkä saitkin?

[/quote]

Kai se on se että pelkään riitoja ja esim eroa koska kun ei ole tuloja ja terveys huono niin sitä pakostakin miettii millä sitä sitten yksin tulisi toimeen.Ennen en ollut näin sairas enkä riippuvainen ihan konkreettisista avuista kuten kaupassa käynnistä yms.

Vierailija
45/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla siis on ajokortti? Ja rahaa? Ja auto, joka on sinun rahoilla ostettu?

Tässä toimintaohjeet:

Mene nettipankkiin ja maksa leiri.

Käy jossain hiljaisemmilla teillä (tai omassa pihassa) harjoittelemassa auton käsittelyä, kertaa mielessäsi tavallisimmat liikennesäännöt (merkit, väistämiset jne.)

Vie lapsesi leirille. Anopille ei tarvitse kertoa, mieskään ei huomaa kun on töissä. Kerrotte sitten jälkeenpäin.

Vierailija
46/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin. Lapsesi ansaitsee sen, että toimit näin (muutenkin kuin tuon leirin yhteydessä, mutta siitä on hyvä aloittaa).

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 13:23"]

Sulla siis on ajokortti? Ja rahaa? Ja auto, joka on sinun rahoilla ostettu?

Tässä toimintaohjeet:

Mene nettipankkiin ja maksa leiri.

Käy jossain hiljaisemmilla teillä (tai omassa pihassa) harjoittelemassa auton käsittelyä, kertaa mielessäsi tavallisimmat liikennesäännöt (merkit, väistämiset jne.)

Vie lapsesi leirille. Anopille ei tarvitse kertoa, mieskään ei huomaa kun on töissä. Kerrotte sitten jälkeenpäin.

[/quote]

Vierailija
47/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan sinun kaltaisesi ihmistyypin, jolle koko elämä on vaikeaa. KAIKKI!  Se ettei pysty mihinkään ei ole normaalia. Kyllä sitä ihmisen on päästävä pois omasta pihastaan, hyvä luoja sentään. Vaikka olisi millaisia fyysisiä ongelmia. Suosittelen etsimään ammattiapua.

Maksa se leiri heti! Sitten se on maksettu ja siitä on turhaa enää vääntää kättä miehen tai anopin kanssa. Kyse on kuitenkin sinun lapsesta ja 30 on todella vähän rahaa lapsen kesäkustannuksiin!

Vierailija
48/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 13:54"]

Tunnistan sinun kaltaisesi ihmistyypin, jolle koko elämä on vaikeaa. KAIKKI!  Se ettei pysty mihinkään ei ole normaalia. Kyllä sitä ihmisen on päästävä pois omasta pihastaan, hyvä luoja sentään. Vaikka olisi millaisia fyysisiä ongelmia. Suosittelen etsimään ammattiapua.

Maksa se leiri heti! Sitten se on maksettu ja siitä on turhaa enää vääntää kättä miehen tai anopin kanssa. Kyse on kuitenkin sinun lapsesta ja 30 on todella vähän rahaa lapsen kesäkustannuksiin!

[/quote]

Pääsenhän mä taksilla kulkemaan eli en nyt ihan sidottu kotiin ole.En laita lasta tuolle leirille keksin jotain muuta.On hänellä nyt kesällä ollut jo huvipuistoreissu,tulossa on kylpylä,eläintarha, syksymmällä tivolireissu ja joku pikku reissu vielä.Eiköhän ne riitä?

Vierailija
49/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä, mikä riittää, vaan siitä, että lapsellesi oli luvattu leiri, joka nyt perutaan äidin saamattomuuden ja sairaan perhedynamiikan takia. Lisäksi leiri olisi hänelle varmasti kiva kokemus, missä tapaa muita lapsia, toisin kuin noilla reissuilla.

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 13:54"]

[/quote]

Pääsenhän mä taksilla kulkemaan eli en nyt ihan sidottu kotiin ole.En laita lasta tuolle leirille keksin jotain muuta.On hänellä nyt kesällä ollut jo huvipuistoreissu,tulossa on kylpylä,eläintarha, syksymmällä tivolireissu ja joku pikku reissu vielä.Eiköhän ne riitä?

[/quote]

Vierailija
50/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin huonokuntoisen ihmisen pitäisi asua ihan palveluiden ääressä, eikä missään peräkylällä. Sitten pääsisi lapsikin omatoimisesti liikkumaan. Ja mene herran tähden lääkäriin, jos sinulla on niin paha huimaus, että se rajoittaa elämääsi noin paljon! Saat joko hoitoa tai eläkepaperit.

Vierailija
51/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nrolle 50 ei ole luvuttu yhtään mitään.Lapsi ei tiedä koko leiristä mitään niin ei kyllä sen osalta pety.

Vierailija
52/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 14:09"]

Noin huonokuntoisen ihmisen pitäisi asua ihan palveluiden ääressä, eikä missään peräkylällä. Sitten pääsisi lapsikin omatoimisesti liikkumaan. Ja mene herran tähden lääkäriin, jos sinulla on niin paha huimaus, että se rajoittaa elämääsi noin paljon! Saat joko hoitoa tai eläkepaperit.

[/quote]

Olen käynyt useasti lääkärissä mutta eivät saa selvyyttä mistä huimaus johtuu ja eri alan lääkäreillä olen käynyt.Emme asu peräkylillä vaan aika lähellä keskustaa ja kun lapsi on isompi eikä vasta vähän alle 5v hän tietysti pääsee itse menemään.

Vierailija
53/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli leirin peruuntuminen ei olekaan mikään ongelma? Miksi aloitit tämän ketjun?

(ja entäs se, että 5v ei ilmeisesti näe muita ihmisiä kuin masentuneen äitinsä ja vittumaisen mummonsa koko kesänä? Ongelma vai ei?)

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 14:10"]

Nrolle 50 ei ole luvuttu yhtään mitään.Lapsi ei tiedä koko leiristä mitään niin ei kyllä sen osalta pety.

[/quote]

Vierailija
54/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 14:30"]

Eli leirin peruuntuminen ei olekaan mikään ongelma? Miksi aloitit tämän ketjun?

(ja entäs se, että 5v ei ilmeisesti näe muita ihmisiä kuin masentuneen äitinsä ja vittumaisen mummonsa koko kesänä? Ongelma vai ei?)

[/quote]

[/quote]

En ole masentunut ja mummo on lapselle ihan kiltti.Ja näkeehän hän muita lapsia puistossa ja tuttavien lapsia kun mökeiltään palaavat. 

Vierailija
55/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt näitä sun avauksiasi tässä kevään aikana muutaman lukenut ja mulla on sulle diagnoosi: sä oot patalaiska, hypokondrikko ja krooninen valittaja. Ei ihme, että sekä mies ettäö anoppi alkaa olla suhun aika kypsiä.

Vierailija
56/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva että mitään ongelmia ei ollutkaan.

Vierailija
57/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 14:37"]

Oon nyt näitä sun avauksiasi tässä kevään aikana muutaman lukenut ja mulla on sulle diagnoosi: sä oot patalaiska, hypokondrikko ja krooninen valittaja. Ei ihme, että sekä mies ettäö anoppi alkaa olla suhun aika kypsiä.

[/quote]

No en ole.Mulla on lääkärien tekemiä diagnooseja iso nippu en luule yhtään mitään.Multa otettu kokeita ja todettu aika monta sairautta.Yksi sellainenkin joka olisi voinut olla lapsella onneksi ei ole koska sitten olisi isoja ongelmia hänellä.

Vierailija
58/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Lapsellasi on siis kesäksi omastakin mielestäsi riittävästi ohjelmaa ilman leiriäkin. Leiristä hän ei edes tiedä, joten ei voi sen pois jäännistä pettyäkään. Leirikinkin järjestämiseen sinulla olisi omien sanojesi mukaan mahdollisuudet ilman anoppisi apuakin, mutta itse et joko viitsi, jaksa tai uskalla järjestää asiaa. Ja sitten syytät anoppiasi siitä, että hän kiusaa ja rankaisee lastasi.

Anteeksi nyt vaan, mutta minäen nyt tajua tätä kuviota. Miten on lapsen kiusaamista se, että hän ei edes tiedä jäävänsä paitsi mistään? Ja miten se on anoppisi syy, kun sinä voisit kuljetukset ja leirimaksut huolehtia ilmankin?

Vierailija
59/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi et koskaan vastaa tämäntyyppisiin kysymyksiin?

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 16:04"]

[/quote]

Lapsellasi on siis kesäksi omastakin mielestäsi riittävästi ohjelmaa ilman leiriäkin. Leiristä hän ei edes tiedä, joten ei voi sen pois jäännistä pettyäkään. Leirikinkin järjestämiseen sinulla olisi omien sanojesi mukaan mahdollisuudet ilman anoppisi apuakin, mutta itse et joko viitsi, jaksa tai uskalla järjestää asiaa. Ja sitten syytät anoppiasi siitä, että hän kiusaa ja rankaisee lastasi.

Anteeksi nyt vaan, mutta minäen nyt tajua tätä kuviota. Miten on lapsen kiusaamista se, että hän ei edes tiedä jäävänsä paitsi mistään? Ja miten se on anoppisi syy, kun sinä voisit kuljetukset ja leirimaksut huolehtia ilmankin?

[/quote]

Vierailija
60/62 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 09:46"]

Tällä satuilijalla ei oo faktat ihan hallussa... Eikä mielikuvituskaan kaksinen. Ei kellään noin sairaalla oo nollatulot (kuntotustuki on olemassa jos ei pysyvää eläkettä myönnetty). Kaikilla noin sairailla on sen sijaan henk. kohtainen avustaja.

[/quote]

Epäilen, että näissä taloudellisissa tilanteissa kaikilla on oma henk.koht. avustaja, ehkä kannattaa tarkastaa, ennenkuin taas täällä faktana esittää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi