Kuopio vai Mikkeli asuinpaikkana?
Oma mielipide on ehdottomasti Mikkeli.
Ihmiset ovat "normaalimpia" ja Saimaa kaunis
Kommentit (37)
Miksi hyvä luoja sentään joku haluaa muuttaa jonnekin p e r s reikään, kun etelämmässä olisi ihan fiksuja paikkoja...
Molemmat on tosi kauniissa maisemissa! Kuopio ehkä voittaisi.
Kummassa on vähemmän korona virusta? Se voittaa.
Näin Mikkeliläisenä, paljon Kuopiossa käyneenä, annan ääneni
Kuopiolle
Muutin itse Mikkeliin ja olen tykännyt tosi paljon, mutta en olekaan yhtään mikään bilettäjäjäihminen vaan viihdyn kotona ja luonnossa. Yhtäkään ilkeää ihmistä en ole kohdannut vaan oikein kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Kummassa on vähemmän lupiineja?
Googleta "lupiini" Kuopio määrä
Ja sama Mikkelille. Kuopio on sen verran syrjemmässä, että uskoisin lupiinin määrän olevan vähäisempi kun Helsinkiinkin pitkä matka.
Valitsisin noista Savonlinnan ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin noista Savonlinnan ehdottomasti.
Kohta ei ole enää koko Savonlinnaa.
Kuopiossa paljon mäkiä vs mikkeliin.
Kuopiossa hirveämpi murre. Mikkelissä olen asunut aikoinaan ja Kuopiossa monesti käynyt. Valitsisin ehkä Mikkelin, vaikka pienempi kaupunki onkin.
Äänestän Kuopiota. Enemmän elämää ja kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvä luoja sentään joku haluaa muuttaa jonnekin p e r s reikään, kun etelämmässä olisi ihan fiksuja paikkoja...
Tykkää luonnosta tai haluaa perustaa perheen jossain vähän rauhallisemmassa paikassa.
Mikkeli oli ainakin ennen poikamiesten unelma paikka. Riitti opiskelija neitoja yöseuraksi.
Mikkeli. On etelämpänä ja lähempänä pk-seutua, ei ole niin kylmä ja luminen. Palvelut samat kuin Kuopiossa, hyvät yhteydet junalla ja bussilla. Kaupunkimainen, ehkä jopa kaupunkimaisempi kuin suurempi Kuopio.
Ne ovat jumalan selän takana. Kukaan ei ole koskaan käynyt niissä, paitsi niitä suosivat.
Kuopiolle ääni