Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

piristäkää mua, ikävä miestä :(

Vierailija
17.06.2013 |

Mies on ollut jo muutaman päivän työmatkalla ulkomailla ja palaa vasta viikon päästä. Ikävä painaa eikä mies ehdi vastata viesteihin tai soittaa. Nyt olen sille siitä vihainenkin!  Nuuhkin täällä vain miehen paitaa :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tiedän tunteen. Olo on semmoinen, ettei oikein osaa tehdä mitään. 9 pv on pisin aika, kun olen ollut erossa kullastani ja se oli yhtä kärsimystä. Nukuin hänen tyynynsä kainalossani. Meillä kuitenkin soiteltiin joka ilta. Niin kiire ei voi olla, ettei pientä viestiä ehdi laittaa tai vastata puheluun edes lyhyesti. Koita kestää ja keksi jotain kivaa tekemistä itsellesi, niin et ehdi liikoja murehtia. Äkkiä ne päivät kuluu ja kohta pääset taas rakkaan kainaloon:)

Vierailija
2/4 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 2 :) viikonloppuna miehellä oli aikaa pitää yhteyttä,  tänään sitten alkoivat kunnolla työt. Tosiaan päivällä töissä en ikävää huomaa, mutta illalla on tylsää yksin kotona :( onneksi keskiviikkona ja juhannuksena näen ystäviä!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on jokatoinen viikko ulkomailla töissä ja jokatoinen viikko kotona ja silloinkin kouluttaa jonkun verran. Alusta saakka kun tämän on tiennyt, on osannut suhtautua asiaan. Itsekkin teen töitä enemmän niinä päivinä kun mies on työmatkalla ja sitten on yhteistä aikaa enemmän kun hän on kotona. Ikävä kyllä on, aina. Toisaalta viikot menee nopeesti töissä ja harrastaen. Ja puhelimessa puhutaan jokailta.

Vierailija
4/4 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa yhdessä kymmenen vuotta ja enemmänkin, niin sen jälkeen satunnaiset viikonkin työmatkat on ihan lomaa vain, molemmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi