Janni Hussi ja Joel Harkimo ovat ihana ja fiksu pari.
Kommentit (36)
Tunnen Jannin, ja on kyllä kaikin puolin erittäin ystävällinen, iloinen ja hyväntahtoinen ihminen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006675982.html
Epäuskottavin julkkispari joka tulee mieleen, mutta jos ovat onnellisia niin olkoot! :)
Joo, tuo housujuttu on kyllä nolo.
Ja niin tekemällä tehty ku olla voi.
Jatkuvasti puolialastomia kuvia nettiin milloin milläkin mukahauskalla selityksellä. Joten vajaata.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen Jannin, ja on kyllä kaikin puolin erittäin ystävällinen, iloinen ja hyväntahtoinen ihminen.
Minä myös, itseasiassa olen tuntenut hänet kouluajoilta asti.
On kyllä kaikkea noita mitä mainitsit. Lisäisin vielä mahtavan huumorintajun ja kyvyn nauraa myös itselleen.😄
Eikös Janni olis voinut ryömiä ihan matalana lattia pitkin sinne housujen luo? Sen verran kova kunto, et ei luulis olevan liian hankalaa :D
"Janni Hussi ja Joel Harkimo paljastivat seurustelevansa pari vuotta sitten."
Kun sanajärjestyksellä on väliä.
Iiiik!!! :)
https://www.seiska.fi/kotimaa/janni-hussin-seksikas-soutukuva-heratti-e…
Janni Hussin seksikäs soutukuva herätti epäilyksiä: "Eli raskaana?" - näin kaunotar kommentoi vauvauteluja!
Janni on kyllä suloinen niin sisäisesti kuin ulkonaisestikin.
Minua nauratti, kun luin jostakin lehdestä jutun, jossa kerrottiin heidän saaneen instagramissa varoituksia talon rakentamisen rankkuudesta parisuhteelle. Haloo, tuskin he itse omin käsin sitä taloa rakentavat, vaan he rakennuttavat. Eihän heidän tarvitse muuta kuin odottaa talon valmistumista :). Materiaalivalinnat ym. on sitä hauskinta mikä rakentamiseen liittyy, ja usein ihmiset antaa tämänkin työn suunnittelijalle tehtäväksi. Rankkaa on.
Eiköhän oo samalla aaltopituudella.
Harkimon suvulla on massia. Kun on masssia, on myös "missiä".
Kumpikin nähtävissä telkkarissa tänä syksynä!
Jos Harkimolla ei olisi isän rahoja, niin tuskin Janni olisi katsonut päinkään, vaan hengaisi jonkun motoristi-seikkailija-laskuvarjohyppääjäduudsonin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Jos Harkimolla ei olisi isän rahoja, niin tuskin Janni olisi katsonut päinkään, vaan hengaisi jonkun motoristi-seikkailija-laskuvarjohyppääjäduudsonin kanssa
Tatuoidun.
Hehkuttaa itsekkin crossipyöräilyä ja kaikkia "hurjia" juttuja. Noilla tollasilla mimmeillä on ihan oma miesmakunsa.
Janni alkaa juontamaan BB arkisin ja Jolle tanssaa tähtien kanssa
Nätti pari!