Haluaisin Creikkaan
Kannattaako sinne nykyään matkustaa, vai onko koko maa ihan sekaisin? Tekisi mieli päästä syömään Creikkalaisia herkkuja ja nauttimaan nähtävyyksistä. :)))
Kommentit (43)
Ja Türrkissä oli kans brobleemia.
Itse tykkään enemmän matkustaa thaimaaseen. Siellä on ihanii shoppailupaikkoja ja ihqummat kundit. Rotos on kans ihan jees, käytiin kaksi vuotta sitten porukoiden kanssa.
Jööttepuri ja parsseloona oli kans kivoja. Nyt on aateltu Böömingchamija tai Waccintonia
Aijan Napa on mun suosikkikohde, siellä käydään joka kesä.
Creikka on kyllä yks mun suokkareista, vaikka oonki kiertäny maailmaa Esbanjaa, Hogn Kognia ja Aurstraliaa myöten.
Kyllä se on kuulkaa niin että Bortukali on ihan ykkönen lomakohteena!
Mä mieluummin sukellan Saimaaseen ku Thaimaaseen.
Me on käyty Seyzchelleillä ja Istambulissa. Molemmat on hyvii, parempii ku esim Greeta ja Canarian saaret.
Vitsin saaret on muute ihana paikka.
Ja Türckissa on se Ala Naija -kaupunki.
Kyllä se kuulkaa niin on, ettei Koti-Cuomea mikään voita!
Meidän perhe ei ole ikinä käynyt Taimaassa eikä Jokoparkissa vai oliko se Juku parkki?
Edelä-Cuomesta suosittelen eksoottista Han Coa tai Dammi Xaarta. Siel on ihqut piiitsit ja kivoi rafloi.
Coti-maassa kyl Ruca ja Tahco on mageit talvel snoukkaa.
Pohjois-Carjalassa on se Goli-vaara.
Pohjois-Carjalassa on se Goli-vaara.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 10:30"]
Edelä-Cuomesta suosittelen eksoottista Han Coa tai Dammi Xaarta. Siel on ihqut piiitsit ja kivoi rafloi.
[/quote]
Ja eteenkin Han Con Re-Catta on fantsu pileet
Apua, eix p-carjalaan enää voi mennä jos siel riehuu coli pagteeri? Ku joku tos ylempänä puhu coli vaarasta.
Eix Greikeissä ollu se yleisölakko? Tomiix siel sit se palvelu ku kaikki vaan lakottaa?