Lapseni kurikset katosivat päiväkodissa...
kysäisin mahtaisiko löytyä jostain toisesta ryhmästä ja harmittelin missähän ovat johon hoitaja vastasi "no eikö teillä ole toisia kurahousuja"?
Joo-o, onhan meillä mutta mitä sitten, olkoon vaikka 7 kappaletta mutta pitäisihän heidän silti vaikka sanoa että he katselevat jos löytyisi jostain tms.
Tää opiskelijaneitokainen ei ollut edes pahoillaan, töksäyttelee ikävästi aina jotain.
Sama neiti sanoi napakasti "saisiko vaippoja lisää" ja sanoin että juuri olen tuonut, pitäisi olla paketti siellä. Huokaillen meni katsomaan ja siellähän oli kaapissa vaipat muttei edes sanonut että löytyi. Itse huutelin hänen mennessään keittiöön että niin, löytyikö sieltä johon nyrpeänä vastasi joo.
Miksei voinut heti sanoa että ai täällähän olikin..
Mikähän nyppii? Ketuttaa huonot käytöstavat.
Kommentit (19)
Siis onks se joku opiskelijaharjottelija? Puhu vain niiden vakkareiden kanssa.
Meillä on päiväkotiuraa nyt 3,5v takana ja ikiniä, koskaan eikä milloinkaan ole ollut mitään hukassa tai mitään ylimääräistä repussa.
Ja iskä sentäs hakee....
Meidän lapsen vaatteita myös kadonnut taivaan tuuliin mutta ei sentään olla noin huonoa vastaanottoa saatu :(
Päiväkodin henkilökunnan tehtäviin ei todellakaan kuulu etsiskellä kuriksia. Suuri syy vaatteiden katoamiseen ovat puutteelliset merkinnät: joko nimeä ei ole lainkaan tai sitten se on edellisen omistajan. Päiväkodin henkilökunta (varsinkaan harjoittelijat) eivät todellakaan voi muistaa, että Veeti on Leevin isoveli.
Meiltä ei 16 vuoden ja kolmen lapsen päiväkotiuran aikana kadonneet kuin yhdet villasukat. Ja niissä ei ollut nimeä.
Voi ei, mitenhän sitä saa yöllä unta kun tietää, miten jotkut kärsii! Yritä ap jaksaa, jaxuhali!
Hyvä, kun muistutit. Meillä oli lapsen reppuun laitettu eri lapsen kurikset. Vien ne huomenna takas :)
Meillä on kyllä tullut reppuun mukaan monet kerrat muiden lasten vaatteita, vaikka niissä on ollut ihan selkeästi lapsen nimi merkittynä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 19:03"]
Meillä on kyllä tullut reppuun mukaan monet kerrat muiden lasten vaatteita, vaikka niissä on ollut ihan selkeästi lapsen nimi merkittynä.
[/quote]
Hassua, että henkilökunta pakkaa lasten reppuja:O
Jos olet se äiti/isä joka viikottain tulee meille narisemaan, että taas on kadonnut kurikset/unilelu/huivi/sormikkaat/villasukat/saappaat/jne, ja JOKA kerta ne on teillä kotona, kun toinen vanhemmista on vienyt ne sinne edellisenä päivänä, niin EI JAKSA OLLA ENÄÄ YSTÄVÄLLINEN !!!! Äiti ja isä vois vaikka puhua toisilleen - vink vink!!!
Meidän päiväkodista kadonneet vaatteet ovat yleensä yhden isän mukana. Sen lapsen äiti palauttaa, ne sitten seuraavana päivänä:-)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 19:09"]
Meidän päiväkodista kadonneet vaatteet ovat yleensä yhden isän mukana. Sen lapsen äiti palauttaa, ne sitten seuraavana päivänä:-)
[/quote]
Ihana:D tai ei varmasti sille, jonka vaatteet katoaa, mutta näin ulkopuolisen silmin
Pojalta katosi eräs vaatekappale ja laitoin pk:n ulko-oveen lapun että sellainen on kateissa ja kyllä se lopulta ilmaantui takaisin pojan lokeroon.
MInä kuvaan kotona kurahousut ja etenkin niiden nimikoinnin/nimilapun. Kun housut katoavat, teen päivähoitotoimistoon korvauspyynnön. Ihan turha kysyä päiväkodista, ei siellä kukaan koskaan tiedä mitään.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 17:09"]
Onpa töykeää:(
Ilmoita hänestä pian esimiehelle, jotta voivat puuttua asiaan (jos eivät itse kerran huomaa:() Harmittaa aina, kun näkee kuinka töykeitä jotkut tällä alalla ovat. Me ollaan palveluammatissa, joten pitäisi muistaa asiakkaan oikeudet.
t. lastenhoitaja
[/quote]
Päiväkoti ei todellakaan ole mikään palvelulaitos. Palveluammatti on kaupan kassa tms. Olen opetuksen, kasvatuksen ja hoidon ammattilainen.
lto
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 20:20"]
MInä kuvaan kotona kurahousut ja etenkin niiden nimikoinnin/nimilapun. Kun housut katoavat, teen päivähoitotoimistoon korvauspyynnön. Ihan turha kysyä päiväkodista, ei siellä kukaan koskaan tiedä mitään.
[/quote]
Tuskin päiväkoti niitä pölli.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 20:27"]
[/quote]
Tuskin päiväkoti niitä pölli.
[/quote]
Kunta ne joka tapauksessa joutuu korvaamaan. Jo kahdet tänä vuonna. Päiväkodin edellyttämät tavarat, oli ne sitten kurahousuja tai kumisaappaita ei saa kadota, päiväkoti on niistä vastuussa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 17:09"]
Ilmoita hänestä pian esimiehelle, jotta voivat puuttua asiaan (jos eivät itse kerran huomaa:() Harmittaa aina, kun näkee kuinka töykeitä jotkut tällä alalla ovat. Me ollaan palveluammatissa, joten pitäisi muistaa asiakkaan oikeudet.
t. lastenhoitaja
[/quote]
Päiväkoti ei todellakaan ole mikään palvelulaitos. Palveluammatti on kaupan kassa tms. Olen opetuksen, kasvatuksen ja hoidon ammattilainen.
lto
[/quote]
Ja minä vanhempana edellytän ammattimaista käytöstä. Siihen kuuluu esim. se, että minulle vastataan.
[/quote]Kuinkas monet olet jo laskuttanut? á euroa?
t. lastenhoitaja