Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa siivota ja laittaa kotia, kun mies ei arvosta yhtään

Vierailija
24.07.2020 |

Luulen, etten ole ainoa tässä tilanteessa. Suhteen alussahan mies tietenkin hoiti oman osansa kotitöistä, ihan pyytämättä. Vuosien aikana on sitten taantunut niin, että mitään ei tee pyytämättä ja silloinkin nurinan kera. Kun tarpeeksi siihen kyllästyn, nostan asiasta metelin. Sitten kotityöt sujuu taas häneltäkin - pari päivää. Taas on kaikki minun vastuulla. Eikä edes vain jätä tekemättä, vaan aiheuttaa minulle ylimääräistä työtä jättämällä tavaroita ja sotkua levälleen. Siivosin juuri makuuhuoneen lattialta hänen aiheuttaman ison tahran, joka on tullut siihen maaliskuussa. Muistutin useita kertoja siivoamaan sen, mutta ei saanut tehtyä. Tuo minusta kertoo kunnioituksen puutteesta. Kyllä kaipaan sitä aikaa kun olin vielä sinkku ja sain nauttia puhtaasta ja siististä kodista. Todennäköisesti sellainen aika kyllä siintää jo tulevaisuudessani...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette sopineet kotitöiden jaosta?

Vierailija
2/11 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos arvostaisit sitten itse itseäsi, ja laitat sen kodin siistiksi itsellesi. Et voi miestäsi muuttaa, mutta ei ole kiva olla likaisessa kodissakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää siivotko kumpikaan. Antakaa olla.

Vierailija
4/11 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vaan odottaisi miehen tekevän kaiken kotityön.

Vierailija
5/11 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi, kun sovimme yhteisistä siivouspäivistä. Kumpikin tekee niin pitkään, että valmista tulee.

Vierailija
6/11 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie edes roskat, pese viemärit, wc pönttö ja lattiat , vaihda pyyhkeet.

Vierailija
7/11 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän tunteen. Siivosin, pyykkäsin, kokkailin ja niin edelleen kun toinen oli töissä. Teet oli aina valmiina ku toinen tuli töistä ku sitä hän tykkäs töiden jälkeen juoda. Ei kiitosta tai mitään. Sikailu vaan jatku kuten ennen yhteenmuuttoa. Vaatteet missä sattuu, astiat missä sattuu. Piti yhdessä hinkata vessan seinät puhtaaks siitä paskasta minkä oli sinne yksin asuessaan muodostanu. Eiku nainen istuu sohvalla facettamassa ja mä sain siivota neki paskat yksin pois. Onneks ei tarvi enää vaan käyn töissä ja pidän oman asuntoni kunnossa.

Vierailija
8/11 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopimukset kaikuu kuuroille korville. Imuriin mies on koskenut viimeksi pääsiäisenä 2017. Olen yrittänyt sopia niin, että teen mielelläni isommat siivoukset (lattiat, kylppäri yms) kunhan mies osallistuisi päivittäiseen järjestyksen ylläpitoon, lähinnä siis tiskit ja pyykit. Mutta ei, minä teen ellen jaksa puolta päivää anella ja riidellä. Roskapussin vie ehkä kerran viikossa pyytämättä ja joskus pesee jonkun oman vaatteensa (pelkästään). Ap

Vierailija
9/11 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopimukset kaikuu kuuroille korville. Imuriin mies on koskenut viimeksi pääsiäisenä 2017. Olen yrittänyt sopia niin, että teen mielelläni isommat siivoukset (lattiat, kylppäri yms) kunhan mies osallistuisi päivittäiseen järjestyksen ylläpitoon, lähinnä siis tiskit ja pyykit. Mutta ei, minä teen ellen jaksa puolta päivää anella ja riidellä. Roskapussin vie ehkä kerran viikossa pyytämättä ja joskus pesee jonkun oman vaatteensa (pelkästään). Ap

Miksi teet?

Vierailija
10/11 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksän kanssa siivosimme yhdessä. Viikonloppuna jossain kohtaa tunti yhdessä siivoamista ja se oli siinä. Viikolla toki roskat, tiskit ja pyykit tarvittaessa. Homma toimii, jos kummankin siivoustaso on suht samaa tasoa. Entinen työkaveri kertoi imuroivansa joka aamu ennen töihin lähtöä jonkin huoneen. Olisin tullut hulluksi siihen tyyliin.

Vierailija
11/11 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi.

Ex-mies ei edes sotkenut tietoisesti, mutta eli niin, että koti tuntui nuhjuiselta, tyylittömältä ja tunnelmattomalta. Tavaraa oli hänen jäljiltä joka paikassa.

Hänen jäljiltä keittiö oli rasvainen, vessa likainen jne. Ällöttävää, en kestäisi sekuntiakaan enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi