En ole itsekään tyylitaituri, mutta....
nyt on tulossa konflikti tyttären vaatteista laivareissulla.. Hmmh... yleensä hän on aika hienosti osannut koota yhteensopivat vaatteet, mutta nyt tämä värien ilotulitus menee yli..
keltaiset haaremihousut
turkoosi halterneck-toppi
vaaleanpunaiset puukengät
iiiso vaaleansininen kangaskassi olalle.
Ikää neidillä 11v. =0) Annanko olla vaan?
Kommentit (17)
Ei värit haittaa sinänsä, mutta minusta nuo kaikki riitelee keskenään. Vaihtaisin joko housut tai kengät, mutta... yritän tässä juuri avartaa mieltäni, tyttö on jo päättänyt, ei tämä hyvin pääty jos en luovuta. =0)
Anna olla, lapset saa pukeutua värikkäästi
Minusta kuulostaa ainakin kirjoitettuna hyvältä väriyhdistelmältä, mutta tietenkin oikeassa elämässä sävyt saattavat olla yhteensopimattomia. Minusta on hyvä, että antaa lapsen tehdä tyylikokeiluja!
Mun silmiin riitelisi pahasti, mutta en tiedä raaskisinko kieltää. Yritä katsoa toiseen suuntaan. :)
Okei.. antaa olla. Mutta ette sitten tuu tänne kirjottamaan, että kauheeta kun ihmiset ei yhtään katso, mitä lapset pukee päälleen... =0)
ap
Kuulostaa ihan muodikkaalta. Eikö nyt olekin muotia pukeutua 80-luvun kirkkaisiin väreihin?
No mun mielestä olis nuo kenkien väri ja topin väri kuulunut vaihtaa paikkaa, jestas, vaal.pun puukengät??!
No antaa tytön toteuttaa itseään mutta ota hänestä valokuva ja säästä se :)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 16:56"]
No mun mielestä olis nuo kenkien väri ja topin väri kuulunut vaihtaa paikkaa, jestas, vaal.pun puukengät??!
No antaa tytön toteuttaa itseään mutta ota hänestä valokuva ja säästä se :)
Mikä vika vaaleanpunaisissa puukengissä on??
[/quote]
Ymmärtäisin, jos tytär olisi pukeutunut jotenkin mauttomasti tai hutsahtavasti, mutta HEI, kyseessä olikin siis vaan värit jotka sattuu mamman silmiin. Ei morjens. Joskus tulee vielä päivä, jolloin huomaat, että elämässä on ihan oikeitakin ongelmia.
Ahaa.. keksiiköhän joku joskus aloituksen, mihin joku valopää ei tule vittuilemaan? Harmitonta keskustelua ei saa aikaiseksi millään, luulen, että lasten tahtomisista tulee perheessä kuin perheessä välillä kiistaa.
Sinulle nro 12.. voi kuule, kyllä meidän perheessä on isoja ongelmia ihan piisaksi asti, älä huoli. Kaikkea hyvää sinulle.
ap
Anna olla, ota vaikka valokuva muistoksi :) Ei niistä väreistä kuitenkaan kenellekään mitään haittaa ole ja lapsihan tuo vielä muutenkin on.
Ei väreissä mitään vikaa ole ja lapsi varsinkin saa olla värikkäästi pukeutunut. Enemmänkin mietin, että onko puukengät laivalla hyvä vaihtoehto?
Anna olla. Mitä haittaa väreistä on?