Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ok, jos jotkut kyselevät täällä apuja keksittyihin ongelmiin?

Vierailija
17.06.2013 |

Kyselevät nimivinkkejä olemattomille lapsille, häätarjoiluja mielikuvitushäihin, ratkaisuja ehkäisyongelmiin, joita ei oikeasti ole... Pahoitatko mielesi, jos tajuat, ettei tämä kyselijä ollutkaan ihan tosissaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi en mut en ymmärrä, miksi tehtailevat tällaisia avauksia. Omissa avauksissani on hyvinkin paljon todellisuuspohjaa, usein kyl hiukan sävytettynä.

Vierailija
2/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pahoittaisin? Eihän täällä mistään avauksesta tai kommentista voi varmasti tietää, onko se totta vai ei, ja silti voin keskustella minua kiinnostavasta aiheesta. Avauksen todenperäisyys on täysin yhdentekevää. Sitäpaitsi, vaikka ongelma olisi aloittajalle keksitty, se voi jollekin muulle olla todellinen, ainakin kaikki luettelemasi aiheet ovat sellaisia, että varmasti löytyy paljonkin ihmisiä, jotka miettivät niihin vastauksia.

OT: käviköhän minulle nyt huonosti, kun vahvistuslukuni on 666...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse uskon kyllä kyselijöihin- en ole vielä kyyninen

Vierailija
4/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään onko avaus totta vai ei, eihän sitä voi edes tietää. Ja mitä väliä sillä on? Keskustelupalstalla saa esittää kysymyksiä ja avata keskustelua ihan mistä aiheesta haluaa, ei täällä ole mitään totuudenpuhumispakkoa.

Vierailija
5/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin luulen, että nuo nimien kyselijät on lähinnä demi-ikäisiä unelmoivia teinejä. Eiköhän aikuiset osaa oikeille lapsille nimet keksiä itsekin. Eikä se minua haittaa. 

Vierailija
6/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, vastailen vaan jos aiheesta on jotakin sanottavaa.

Vierailija
7/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos täällä kysyy ihan mielenkiinnosta että mitä mieltä porukka on hiihtoa harrastavista, niin vastaukseksi tulee vain kysymyksiä tyyliin: "Miksi se sinua kiinnostaa?". Paremmin saa asiallisia vastauksia kun kertoo että lapsi haluaa alkaa harrastaa hiihtoa ja pyytää palstalaisten mielipiteitä aiheesta.

Vierailija
8/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 13:54"]

Miksi pahoittaisin? Eihän täällä mistään avauksesta tai kommentista voi varmasti tietää, onko se totta vai ei, ja silti voin keskustella minua kiinnostavasta aiheesta. Avauksen todenperäisyys on täysin yhdentekevää. Sitäpaitsi, vaikka ongelma olisi aloittajalle keksitty, se voi jollekin muulle olla todellinen[/quote]

Samat sanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän