Matkailuautoilun turhuus
Eli, väitän että kukaan ei pysty perustelemaan mitä järkeä on hinata/ajaa sitä styroksikomeroa tuhansia kilometrejä ympäri suomen teitä ja tuhlata auton ratissa koko kesäloma. Sitten kun hetki ollaan elelty kohteessa niin pääseekin leikkimään septitankin kanssa. Ei voi ymmärtää.
Kommentit (83)
Ja sitten täällä huudetaan, että moottoripyörät ovat turhia saastutushirviöitä, mutta karavaanarit on ok. Koomista.
Toivottavasti noihin kopperoihin lätkäistään kunnon haitta- ja saastutusvero.
Kaikki muu on turhaa, paitsi ne asiat joita Minä teen. Kaikki ruuat ja juomat ovat pahoja, paitsi ne joita Minä syön ja juon. Koska Minä olen viisaudessani näin todennut, niin muuten toimivat ihmiset ovat yksinkertaisesti tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten täällä huudetaan, että moottoripyörät ovat turhia saastutushirviöitä, mutta karavaanarit on ok. Koomista.
Tiedät, että ovat samoja huutelijoita?
Vierailija kirjoitti:
Suomen maanteillä on valitettavan vähän ohituskaistoja ja muutenkin ohituspaikkoja. Ja jostain syystä ohituskaistoilla siitä vetoautosta löytyykin kaasu, sitten kyllä ajetaan satasta..
Autoilijat maksavat niin paljon veroja, että täällä olisi varaa vetää nelikaistaiset tiet joka kolkkaan maata, jos autoilijoilta nyhdetyt rahat käytettäisiin tienpitoon. Ne komeat moottoritiet ovat muissa Euroopan maissa. Ei ole karavaanarien vika, että rahat lapetaan ulkomaille ja Suomen tiestö on huono. Poliitikot tekevät päätökset Suomessa ja päättävät, millaisia teitä tässä maassa körötellään. Siitä olen samaa mieltä, että hitaamman ajoneuvon olisi hyvä antaa tietä nopeammalle jonojen välttämiseksi. Meillä päin ainakin traktorit ja työkoneet antavat tietä. En ole karavaanari, ja ymmärrän, jos joku haluaa sitä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tien tukkona ovat
Vanhaa tietoa. Nykyisin matkailuautollakin saa ajella satasta.
Saa toki, mutta köröttelevät 70 satasen alueella.
Tämä on kyllä totta. Tiedä sitten johtuuko kokemattomista kuskeista ison auton ratin takana, mutta on todella yleistä, että matkailuauto vaappuu siinä keskiviivan vieressä ja vauhtia on se 70 km/h. Tietysti jos ei uskalla ajaa, niin ei uskalla. Jokainen taitojensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Karavaanarit ovat sakkia, jota ei päästöt kiinnosta peen vertaa.
Miksi ketään kiinnostaisi? Ihmisen aiheuttamilla päästöillähän ei ole mitään vaikutust yhtään mihinkään.
Kyllä tällä on mukava reissata.
Noniin, täällähän on tullut aika paljon sitä sun tätä. Edelleen perusongelmana on se, että aina saat niin paljon hotelliöitä tuohon hintaan että kukaan tässä maassa ei saa tuota kannattamaan. Lisäksi elintaso on huonompi kuin hotellissa. Minun unelma on lukea auto-inssin paperit joskus ja mennä katsastusmieheksi. Jos joku hilaisi semmosen
homekopperon katsastukseen niin vaikka olisi kaikki kunnossa niin kyllä sieltä aina joku vika löytyy kun neljättä tuntia väännellään niveliä rautakangella :)
Aiheen aloittaja kirjoitti:
Noniin, täällähän on tullut aika paljon sitä sun tätä. Edelleen perusongelmana on se, että aina saat niin paljon hotelliöitä tuohon hintaan että kukaan tässä maassa ei saa tuota kannattamaan. Lisäksi elintaso on huonompi kuin hotellissa. Minun unelma on lukea auto-inssin paperit joskus ja mennä katsastusmieheksi. Jos joku hilaisi semmosen
homekopperon katsastukseen niin vaikka olisi kaikki kunnossa niin kyllä sieltä aina joku vika löytyy kun neljättä tuntia väännellään niveliä rautakangella :)
'
Hieno asenne. Ei taida rahkeet riittää "auto-inssiksi" :D
Katsastus on niin kilpailtu ala että onnea vaan yritykselle.
Juuri kuten epäilinkin. Miehet joille se lasikuitukaappi on elämää suurempi kysymys. Jos joku kritisoi niin heti alkaa leuka väpättämään. Kertokaa nyt ihan oikeasti mitä helkkarin järkeä siinä on? Minä yövyn siististi hotellissa tuhansia öitä sillä rahalla mitä ihmiset käyttää noihin kippoihin. Sitten kun siirryn hotelliin hyvälle aamiaiselle niin matkailuautossa alkaa pissakakkaleikit.
Kuulostaa aika säälittävältä yöpyä jossakin hotellissa, kermaperseiden hommaa.
Tällä kommentillasi tunnustaudut trolliksi jolla ei edes ole mitään oikeita mielipiteitä mistään, ainoastaan suunnaton halu ärsyttää ja ilkeillä.
Keskustelupalstojen tyypillinen ilkiö: miesoletettu, joka on v-mäisyyttään jäänyt yksinäiseksi ja palstatrollaus oluenkittaamisella ryyditettynä on elämäsi sisältö 24/7
Kurkatkaa joskus hotellissa sinne lakanan alle. Se edellinen nukkuja on voinu olla ties mistä ja kasa seuralaisia kadulta mukana.
Matkailuautolla kulkiessa voi nukkua melkein missä haluaa ja ottaa sumpit yms. Ei tarvi aikatauluttaa hotellin chek-outin takia .
Aika lyhyeksi jäisi ura katsastusmiehenä.
Typerä trolli.
Minä en tarvitse / kaytä = Turhaa =D
Meillä on katsastusvapaa pikkuvaunu.
Ostohinta edullinen ja arvo ei juuri laske.
Kevyt vetää ja vakuutus parikymppiä vuodessa.
Tuo alkaa jo kannattamaan jos vertaa hotelliöihin + joka paikassa ei ole majoitustarjontaa.
Vähän alkaa lähtemään teillä nimittelyn puolelle tämä keskustelu. Edelleen kukaan ei ole pystynyt perustelemaan minulle miksi madaltaa elintasoa ja maksaa siitä enemmän? Ja kaiken lisäksi tukkia tiet? Homeisessa kolmen neliön styroksiboksissa leikkiä septitankin kanssa. Ei voi käsittää.
Näin. Ja jos on pitkään vaunulla/autolla reissussa, välillä on kiva ihan vaihtelun vuoksi silti ottaa hotellihuone ja ennen kaikkea hotelliaamiainen.