Boikotoikaa Postia - Hävittänyt nyt jo kaksi maksamaani pakettia!!!
Eivät edes tutki, missä paketit ovat, koska minä en ole saanut heiltä paketeista tulokoodia, eikä ilman niitä voi kuulemma tutkia pakettejen kohtaloa - TÖRKEÄÄ "PALVELUA"!!
Kommentit (49)
Aijon vastaisuudessa käyttää vain Matkahuoltoa ja DB Schenkeriä pakettejen lähetyksiin.
Mä en ole pariin vuoteen tilannut mistään mikä käyttää postia toimitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole seurantakoodia niin hankala sitä on etsiä. Paketteja on kumminkin miljoonittain liikkeellä.
Niin, mutta kun olen maksanut paketit ja myyjä vannoo, että paketit ovat jo tulleet postille - joten he ovat jälleen kerran kadottaneet ne, tai sitten ne on varastettu!!
Ellei paketti ole itsestään hypännyt pois jossain vaiheessa kyydistä tai lajitteluhihnalta yms. niin aika vaikea kuvitella, miten hukkaan joutuisi. Onhan niillä minimikootkin ja se pienin paketti aika kookas kuitenkin sekin. Joten eiköhän jonkun työntekijän kainaloon ole päätynyt.
Jos oot lähettänyt? Paketin, miksi et ole ottanut seurantatunnusta talteen?
Jos taas kyseessä on tilaus, niin lähettävän yrityksen tulee hakea korvaukset postilta ja korvattava paketti sinulle.
Vierailija kirjoitti:
No en minä sinun pakettiesi takia ala postia boikotoimaan.
No heräät sinäkin viimeistään sitten, kun oma kallis pakettisi on kadonnut jäljettömiin - ja näitä tapahtuu nykyään TODELLA PALJON!!
En boikotoi. Menis työpaikka.. Uutta sehän on kirosana teille turhien tissiliivien tilaajille.
Lopeta se kiinakrääsän tilaaminen. Posti ei sulle lähetyskoodia anna vaan se tulee lähettäjältä. Eli todennäköisesti pakettia ei ole koskaan lähetetty.
Ap puhuu "tulokoodista" mutta samalla väittää olevansa pakettien maksaja eli lähettäjä. Taidat puhua ihan omiasi.
Sitäpaitsi ei se nyt postin vika ole, jos lähettäjä hukkaa lähetyskoodin.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot lähettänyt? Paketin, miksi et ole ottanut seurantatunnusta talteen?
Jos taas kyseessä on tilaus, niin lähettävän yrityksen tulee hakea korvaukset postilta ja korvattava paketti sinulle.
Seurantatunnuksesta ei ollut mitään hyötyä näissä tapauksissa, koska ne ovat kadonneet. He vain tutkivat ja tutkivat, mutta korvauksista ei ole puhuttu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä sinun pakettiesi takia ala postia boikotoimaan.
No heräät sinäkin viimeistään sitten, kun oma kallis pakettisi on kadonnut jäljettömiin - ja näitä tapahtuu nykyään TODELLA PALJON!!
Eipä ole vielä tapahtunut, mutta en minä ole paketteja lähetellytkään ja vastaanottanutkaan vasta kuin noin 35 vuotta. En tilaa mistään epämääräisistä paikoista, jotka eivät anna asiallista seurantakoodia tilauksen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole seurantakoodia niin hankala sitä on etsiä. Paketteja on kumminkin miljoonittain liikkeellä.
Niin, mutta kun olen maksanut paketit ja myyjä vannoo, että paketit ovat jo tulleet postille - joten he ovat jälleen kerran kadottaneet ne, tai sitten ne on varastettu!!
Myyjällä on annettu seurantakoodi kun on pistänyt paketin matkaan. Seurantakoodia ei tietenkään ole, jos pakettia ei ole postitettu. Mutta toki tämä on postin vika, kun kukaan ei ikinä ole huijannut netin kautta myydessä...
Vaadi seurantakoodi myyjältä tai tee rikosilmoitus.
Ai vaan kaksi? Multa on kadonnut vuosien varrella viisi. Posti osaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua on huijattu. Myyjä ei ole lähettänyt mitään vaan ottanut rahasi.
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu "tulokoodista" mutta samalla väittää olevansa pakettien maksaja eli lähettäjä. Taidat puhua ihan omiasi.
Ei kun tietysti maksoin ne heti, kun ne lähtivät matkaan, pöljä - sellainen systeemi on ollut jo iät ja ajat.
On postin vika, koska lähettäjä on lähettänyt ne postille, mutta nämä levittelevät hölmöinä käsiänsä. Joku kesäheikki taas vetänyt välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua on huijattu. Myyjä ei ole lähettänyt mitään vaan ottanut rahasi.
Ei ole huijattu, firman oma lähetyskoodi on olemassa, mutta posti ei tee sillä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun tietysti maksoin ne heti, kun ne lähtivät matkaan, pöljä - sellainen systeemi on ollut jo iät ja ajat.
On postin vika, koska lähettäjä on lähettänyt ne postille, mutta nämä levittelevät hölmöinä käsiänsä. Joku kesäheikki taas vetänyt välistä.
Sua on huijattu. Lähettäjä ei ole lähettänyt pakettia. Tee rikosilmoitus lähetttäjästä.