Boikotoikaa Postia - Hävittänyt nyt jo kaksi maksamaani pakettia!!!
Eivät edes tutki, missä paketit ovat, koska minä en ole saanut heiltä paketeista tulokoodia, eikä ilman niitä voi kuulemma tutkia pakettejen kohtaloa - TÖRKEÄÄ "PALVELUA"!!
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei,
Tiesitkö, että matkahuolto ja posti eivät ole sama asia??? Harva oikeasti tietää näiden erot, joten mieti vähän jatkossa mitä sanot, paskaperse.T: EX-POSTI-UKKO
No mänikö nyt hermo. Taidat olla ex-ukko muutenkin.
Haistavittu,a,f!!!
Pyllistystä sitten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole seurantakoodia niin hankala sitä on etsiä. Paketteja on kumminkin miljoonittain liikkeellä.
Niin, mutta kun olen maksanut paketit ja myyjä vannoo, että paketit ovat jo tulleet postille - joten he ovat jälleen kerran kadottaneet ne, tai sitten ne on varastettu!!
Sua on huijattu. Myyjä ei ole lähettänyt mitään vaan ottanut rahasi.
Ei ole huijattu, firman oma lähetyskoodi on olemassa, mutta posti ei tee sillä mitään.
Mikä firman lähetyskoodi? Jos paketti on pistetty Postille kuljetettavaksi pakettina, Postin seurantakoodi on olemassa. Tietenkään Posti ei tee mitään jollain random firman lähetyskoodilla mitään, hölmö.
Kun sitä postinseurantakoodia ei ole olemassa, pösilö, vesipää - ETKÖ TAJUA MITÄÄN???
Tajuan sen, että sun rahat on viety, ja sä syytät Postia, joka on täysin syytön osapuoli paketin "katoamiseen". Kun eihän paketti voi kadota Postissa, kun sitä ei ole edes lähetetty, eikö niin?
Seuraavalla kerralla valitse maksutavaksi lasku tai maksa luottokortilla. Nyt järkevin steppi on lopettaa Postin syyttäminen ja tehdä myyjästä rikosilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole seurantakoodia niin hankala sitä on etsiä. Paketteja on kumminkin miljoonittain liikkeellä.
Niin, mutta kun olen maksanut paketit ja myyjä vannoo, että paketit ovat jo tulleet postille - joten he ovat jälleen kerran kadottaneet ne, tai sitten ne on varastettu!!
Sua on huijattu. Myyjä ei ole lähettänyt mitään vaan ottanut rahasi.
Ei ole huijattu, firman oma lähetyskoodi on olemassa, mutta posti ei tee sillä mitään.
Mikä firman lähetyskoodi? Jos paketti on pistetty Postille kuljetettavaksi pakettina, Postin seurantakoodi on olemassa. Tietenkään Posti ei tee mitään jollain random firman lähetyskoodilla mitään, hölmö.
Kun sitä postinseurantakoodia ei ole olemassa, pösilö, vesipää - ETKÖ TAJUA MITÄÄN???
Koska sinulla ei Postin lähetystunnusta ole, niin pyydä firmaa tekemään Postille lähetyksen selvityspyyntö ja toimittamaan Postin kuittaus vastaanotetusta selvityspyynnöstä myös sinulle. Jos eivät tätä suostu tekemään, niin onnittelut kusetetuksi tulemisesta.
https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/asiakastuki-lahetys-matkalla/lahety…
Samanlaisia kokemuksia, posti on nykyään aivan paska lafka. Sähläävät mitä sattuu eivätkä vastaa mistään virheistään. Ja toimitusjohtaja repii miljoonapalkkaa. Boikottiin koko paska!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Hei,
Tiesitkö, että matkahuolto ja posti eivät ole sama asia??? Harva oikeasti tietää näiden erot, joten mieti vähän jatkossa mitä sanot, paskaperse.T: EX-POSTI-UKKO
Sun lääkitystä pitää selvästi lisätä, kun päivystät palstalla kaikissa Postia koskevissa keskusteluissa ja laitat tämän saman viestin. Missä tässäkään puhutaan mitään matkahuollosta?! Te mielenterveysongelmaiset olette kyllä rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
Postin tapauksessa sillä seurantakoodilla ole paskankaan merkitystä.
Vievät paketit jonnekn muualle tai ovat viemättä lainkaan.
Ei se seurantakaan toimi ja sitten kun ovat jonnekin muualle sen lähetyksen kantaneet, niitä ei enää kiinnosta mikään.
Olen köyhä työtön. Lähetin kummilapselle 2viikkoa sitten lahjakortin. Vieläkään ei ole kuulunut, että olisi mennyt perille.
5 päivää pitäisi 1 lyokan postimerkillä kestää korkeintaan
Jos lähettäjä on lähettänyt paketin muuna kuin XS-pakettina, jonka voi laittaa postilaatikkoon, siitä saa AINA seurantakoodin. Itse en lähetä enkä vastaanota mitään ilman seurantakoodia, esim. jos myyn tai ostan tori.fi:n kautta. Yritysten lähettämistä paketeista saa myös aina koodin.
Ohistahan tämä on, mutta meillä päin ei ikinä soiteta ovikelloa, vaan suoraan lykätään se lappu postiluukusta. Toisaalta tämä sopii minulle. En kotona ollessa välttämättä ole pukeutuneena niin, että haluaisin avata ovea ihmisille.