Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri kutsui kahville ja kylvetti lastaan keittiön lavuaarissa

Vierailija
24.07.2020 |

jossa ehkä pessyt tarjoilemaan hedelmiä. Tiputti kovasti ja ihmetteli kun en huolinut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu!!!11!!!!!11

Vierailija
2/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on simat ja vellit sekaisin. Pieni peppu, eihän siitä edes paljon lakkaa tule, muutama kikkara. Hygienia nolla. Jäisi kahvittelut minultakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan tiskialtaaksi.

Vierailija
4/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön tiskiallas on keittiön likaisimpia paikkoja ilman lapsen pesuakin. Peseekö joku hedelmät muka siinä? Mä pesen ainakin ihan veden alla. Altaassa pesen vain silloin jos olen sen ensin kuurannut harjan ja pesuaineen kanssa. Eikä kenenkään hygieniasta voi täysin tietää muutenkaan, siksi kannattaa viedä kahvileivät mennessä ja pitäytyä vain niissä.

Vierailija
5/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP tullut ajatelleeksi että sen keittiön pesualtaan voi pestä ja ehkä pitää se pestä muutenkin säännöllisesti.

Itse pesisin ennen ja jälkeen lapsen kylvetyksen. 

Keittiön tiskialtaassa on meillä pesty kukkaruukkuja, kenkiä, käsipyykkiä, kissan ruokakuppeja, kompostiastiaa, kasviksia, uusia perunoita ja se vauvan pyllykin. 

Allas puhdistetaan kloriitilla säännöllisesti (valkoinen posliininen tiskiallas meillä). Lisäksi allas pestään aina jälkeenpäin kun pesty jotain muuta kuin normitiskejä ja ennen kuin siihen laitetaan mitään ruokatarvikkeita.

Vierailija
6/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Miksi ihmeessä kukaan kylvettää lasta vieraiden aikana? Keksis nyt vähän parempi juttu.

Vierailija
7/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pesevät koiranpentunsa keittiön altaassa, sitten tiskaavat astiat siinä ja ihmettelee kun et olekaan kahvittelutuulella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan