Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä haluaisit tuliaiseksi jos teille tulisi juhannusvieraita? Vinkkejä!!!

Vierailija
16.06.2013 |

Ollaan menossa miehen kaverin mökille,en oikein tunne häntä enkä perhettään joten vaikea keksiä jotain viemisiä..Olisko jotain takuuvarmoja vinkkejä jotka ilahduttaisivat koko perhettä? Heillä on kouluikäisiä lapsia

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaisin myös lapsia :). Lapsille limua, sipsiä ja karkkia:). Ehkä joku pihapeli tai luettavaa (omat lehdet/kirjat).

Aikuisille viini/olutta/siideri, kahvi, keksipaketti/pullaa/leivokset, jotain suolaista ja vaikka muistoksi kaunis lyhty :).

Vierailija
22/30 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku tuolla jo mainitsikin, en minäkään missään tapauksessa halua toisen ihmisen oman maun mukaan ostettua "ihanaa Siirtolapuutarhakuosia tai jotain salaattikulhoa" .  Kiertoon menisi. Älytöntä ostaa jotain kallista muka-hienoa-suomalaista -designiä, josta saaja ei todennäköisesti pidä ollenkaan tai sitten ei osaa arvostaa. Tavaraa on tuvat täynnä.

Hyvää ruokaa ja juomaa. Ei siis mitään Pirkka-silliä ja Rainbow-makkaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ilahtunut puisesta, kunnollisesta leikkuulaudasta, sekä hyvästä leikkuuveitsestä.  Samoin olen saanut ja vienyt kaikkea kivaa Pentikiltä. Mieluiten kuitenkin jotain, jonka sopivuus sisustukseen ei ole tärkeää.

Vierailija
24/30 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 22:39"]

Minä olen ilahtunut puisesta, kunnollisesta leikkuulaudasta, sekä hyvästä leikkuuveitsestä.  Samoin olen saanut ja vienyt kaikkea kivaa Pentikiltä. Mieluiten kuitenkin jotain, jonka sopivuus sisustukseen ei ole tärkeää.

[/quote]

Minäkin ilahtuisin näistä, mutta hyvä leikkuuveitsi maksaa satasen ja leikkuulautakin useamman kympin. Onkohan ap valmis satsaamaan niin paljon?

Vierailija
25/30 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunavihtoja, olutta, viiniä, grillattavaa, muuta ruokaa ja jos tulis hyvällä päällä niin se ois aika hyvä jo sekin.

Vierailija
26/30 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset voi olla noin itsekkään yksikertaisen typeriä???

Mä menen ystäväpariskunnan luokse pelkästään juhannusaatoksi ja mietin nyt jo minkä juhannuslahjan heille toisin. Ruokaa ja juomaa tuon myös mukanani. Muutama frendi tulee myös ja kun koskaan muista ei voi tietää, mä varustaudun hyvin - kuten aina

Vierailija
27/30 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa ja juomaa, siitä omasta jääkaapista huolimatta ap!

Vierailija
28/30 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipaketti ja jäätelöä pakkaseen vaikkapa :) Niille on aina käyttöä!

Vierailija
29/30 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin varmaan ihan reilusti ruokaa ja juomia. Esim kori kaljaa ja 4 pulloa viinia ja ruokatarvikkeita jotka ei heti mene huonoksi. Mokki isannat arvostaa enempi kaytannollisia lahjoja kuin jotain peffletteja tai teekuppeja. 

Vierailija
30/30 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 22:32"]

Kuten joku tuolla jo mainitsikin, en minäkään missään tapauksessa halua toisen ihmisen oman maun mukaan ostettua "ihanaa Siirtolapuutarhakuosia tai jotain salaattikulhoa" .  Kiertoon menisi. Älytöntä ostaa jotain kallista muka-hienoa-suomalaista -designiä, josta saaja ei todennäköisesti pidä ollenkaan tai sitten ei osaa arvostaa. Tavaraa on tuvat täynnä.

[/quote]

lue ap: n kysymys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän