Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheilu ei näy pakaroissani (ov)

Vierailija
16.06.2013 |

Olen urheillut koko ikäni, mutta eipä se oikein pakaroissani näy. Ja se ns. tuntumakin on niihin tullut. Ja monesti. Miksi kirjoitan tämän? Ihan vaan kohtalotovereita etsin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, täällä kohtalontoveri. Juoksun lisäksi harrastan salia ja suosikkiliikkeitäni ovat kyykyt ja mavet ihan reiluilla painoilla. Alakroppa on yläkroppaa vahvempi ja kehittyy koko ajan, mutta eipä se ulospäin näy. Surkea lattaperse, mutta ei se maailmaa kaada. Ja eihän sitä itse joudu katselemaan ;)

Vierailija
22/27 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ja 20 venyttelettkö paljon pakaroita? Mulla alkoi takamus kohota vasta kun aloin venytellä kunnolla ja vasta keski-iässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttelen alkulämpän jälkeen ja loppuaerobisen jälkeen ja jos tuntuu jumittavan niin vielä kotonakin seuraavana aauna.

Vierailija
24/27 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyä ja aerobista.

Vierailija
25/27 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis vastasin tuon 22.

Lisäksi kun teen pääliikeet, kyykyt, mavet niin jatkan tosiaan vielä pakaralaitteella, takapotkuilla yms. On ihan normaalia että ison osan viikosta istuminen aristaa hyvällä tavalla :)

-20-

Vierailija
26/27 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikä ette venyttele muuta kuin palauttavat venytykset? Kikka on syvävenyttelyssä, eli 2 minuuttia/pakaralihas kolmesti viikossa huomioiden eri pakaralihakset. 

Vierailija
27/27 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 12:36"]

Elikä ette venyttele muuta kuin palauttavat venytykset? Kikka on syvävenyttelyssä, eli 2 minuuttia/pakaralihas kolmesti viikossa huomioiden eri pakaralihakset. 

[/quote]

Venyttelen aina _vähintään_ puoli miuuttia per lihas. Tuo 2minuttia tulee kyllä yleensä jo joka treenikerralla, kolme-neljä kertaa viikossa siis, koska pakara on helposti jumittava lihas niin tulee keskityttyä siihen.

-20- (minulla niitä pakaran näkymisongelmia ei todellakaan ollut)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi