Loppuviikkoa MAALIS -05
No jo on sekaisin asiat, kun minä täällä pinoa availen. Ei taida muita olla sisätiloissa
Kommentit (24)
Voitte kuvitella että kirjoitin pitkän stoorin, mutta sinne se jonnee vaan katosi!!! Justiinsa kun ei tätä aikaa ole nyt istua tässä..
Kirjoitan synnytyskertomuksen myöhemmin uudestaan..
Mutta nyt suuret kiitokset teille tsempeistä ja onnitteluista!!
Tuulia
Lämpimät onnittelut pikku-prinsessasta!
Haistekaa ihanaa vauvantuoksua ja kuunnelkaa vauvan tuhinaa - se on aina yhtä ainutlaatuista!
<3
-Eliisa & Oliver 19.3. & kipinä rv 36+5
Uurastus on nyt takana ja ilmeisesti kaikki on hyvin kun olette jo kotona. Ja nyt teillä on kaksi pientä rakkauden hedelmää! Hirmusti hirmusti onnea!!!!!
" Sä kysyit kuka tähdet sytyttää
kun kainalooni painat pienen pään.
Mä sylissäni sua tuuditan
laulan sulle poikasista oravan.
Missä on satumaa? Ota mut sinne mukaan.
Kerro mitä sä näet noilla lapsen silmillä.
Sun naurustasi kuulen joskus sen
sä elät aikaa suurten ihmeiden.
Autat mua uudesti löytämään
leppäkertun kun se lähtee lentämään.
Kätes anna pieni, lämpöinen
mä siihen lasken sielun, sydämen.
Kuin aurinko sä tulit aamulla,
taivas antoi enkelinsä kauneimman.
Missä on satumaa? Ota mut sinne mukaan.
Kerro mitä sä näet noilla iltatähdillä. "
----Lapsen silmillä/Inka Kuoppamäki----
-miuqu ja nti näpsä-
Nauttikaa nyt vauvantuoksuisesta arjesta ja ihanasta pikkuprinsessasta! Ihanaa, että kaikki on kunnossa ja pääsit noin pian kotiin. Tulehan kertomaan synnytyksestä kun vaan ehdit : )
Kalamami ja Henri
Nauttikaatte perheestänne! Kaikkea hyvää,
toivottaa Pippandii ja pikkumiehet.
(ulkoiltu, käyty mummilassa ja rippijuhlilla, pian saunaan miehen kanssa, pojat jo unten mailla)
Ihania vauvauutisia !
T: vupii ja maalispoju sekä masu rv15+1
Täällä tarttis alkaa pakata kesälomareissua varten. Matkailuauto odottaa pihalla täyttöä. On se niin hankalaa, kun tarttee ängetä sinne neljän tyypin tavarat hellevaatteista vähän lämpimämpiin.
Lauantaina sitten nokka kohti Itä-suomea. Juu Tykkimäelle, Visulahteen, Uppo-nallen kotiin. Tää on kai tätä seuraavat (ainakin) kymmenen vuotta. Eipä silti, lasten riemua on ihan kiva katsella. Eihän maalispoika vielä paljon ymmärrä, mutta esikoinen senkin edestä.
Iltapäivällä meinattiin lähteä rannalle telmimään kavereiden kanssa. Ystävälläni on sopivasti myös tyttö ja poika samassa järjestyksessä kuin meillä. Tytöt leikkivät jo sujuvasti keskenään. Pojat ei vielä, mutta ehkä sitten ensi kesänä.
Loman jälkeen meillä onkin serkkupojan ristiäiset. Saadaan miehen kanssa ensimäinen yhteinen kummilapsi. Mulla on ennestään kaksi kummityttöä ja miehellä yksi kummipoika, joten nyt on sitten yhteinen. Siitä tulikin mieleeni, että veljeni vaimoineen antoivat lapsen nimen jo väestörekisteriin, kun tarvitsevat vauvalle nopeasti passin. Mutta eivät kerro sitä meille ennen ristiäisiä. Musta toi on ihan pöljää! Tietty ylikiinnostuunena haluaisin tietää vauvelin nimen. Ärsyttävää....
Tarttis kai alkaa tehdä jotain, kun ei ne kamat kaapista itsekään löydä ulos ja pakkaannu.
Kesän jatkot kaikille ja Tuulialle tietty tsempitykset huomiseen!!! (Ellei ole jo hommissa, kun ei ole pinoa avaamassa)
T. Lappu ja Santtu 22.3.
Missäköhän vakio pinonavaaja Tuulia on?? Huih, jänskättää jo!
Eilen sain kavereilta jos jonkinlaisia uutisia. Toiselta meni raskaus kesken :((( ....ja toinen teki positiivisen testin! :) Kylläpä oli päivä. Yksi hyvä ystäväni ajoi myös kolarin mutta selvisi siitä ehjin nahoin.
Mussukkamme heräili taas viime yönä 3 kertaa. HUOH! Millonkaa tää heräily oikein loppu? Alan olla jo epätoivoinen tän väsymyksen kanssa. Mieskin on töissä joten illat/yöt on vaan jaksettava ja aamulla pirteänä töihin. No, onneksi huomenna alkaakin loma. Vien neidin mummolaan kun lähden kamuni kanssa liikenteeseen, kamuni on viimeeksi 4 vuotta sitten käynyt yhtään missään!!!! Hänellä siis pieniä lapsia, yllätys!
Jooh...muuten ei uutta täällä rintamalla. Eilen illalla oli vesileikkejä ulkona ja pyöräilyä sekä siskolla kyläilyä ohjelmassa. Tänään käyn neidin kanssa kaupassa. Ei siis mitään järin mullistavaa täällä :)
Nyt en edes muista kenelle piti kommentoida ja mitä. Mukavaa loppupäivää kaikille kuitenkin tasapuolisesti :)
Täällä kokonaisena lyllerretään. Aamu alkoi sen verran myöhään, nukuttiin siis klo 8 asti!!! Mimmi nukkui eilen vain 45min päikkärit, niin unta riittikin sitten 12h. En valita, itselle uni tuli vasta klo 1 aikoihin, joten mielelläni köllöttelin sängyssä pitkään =)
Päivä on mennyt ruuan laitossa ja leipomisessa. Ulkona Mimmin kanssa haravoitiin käpyjä. Hitsi, eilinen tuuli taisi tiputtaa kottikärryllisen käpyjä tuohon pihalle.Veljeni tulee avokkinsa kanssa loppuviikoksi Helsingistä tänne päin suomea. Tarkoitus oli, että tulevat tänään katsomaan vauvaa, kun ohi ajavat isällemme.Mutta eipä ole vauva maailmassa vielä..
Olo on mainio. Turvotuskin on hellittänyt ja painokin samalla tippunut. Sen 6kg tuo kotivaaka nyt näyttää painon nousuksi. Neuvolan/sairaalan vaaka kyllä 500-1500g enemmän. Olen ihan tyytyväinen, vaikka nyt loppuajan otin aika " löysin rantein" =) Nyt on sellainen olo, että kyllähän tätä mahaa kantaisi vielä tovin, kun ei ole kuuma eikä ahista ;)
Eilen kuitenkin itku pääsi, kun illalla kävin nukkumaan. Toisaalta se oli haikeutta, että nyt alkaa tosiaan olla loppusuora menossa, toisaalta suurta pettymystä, pelkoa tulevaa kohtaan->kun tietää mitä se käynnistysruljanssi voi olla..Nyt olen vain yrittänyt nollata tilannetta ja yrittää pitää mielen avoinna. Eihän ne synnytykset koskaan ole samanlaisia..Silti olin niin toivonut luonnollista tapaa lähteä synnyttää, mutta sitä en nyt saanut kokea. Tosin onhan tässä vielä huomiseen klo 9 vielä aikaa!!!! =) =) =) Myös monen päivän ero Mimmistä harmittaa ja rahallinen meno sairaalamaksuihin, jos siellä monta päivää joutuu kärvistelemään..Mimmiä ei tuoda sairaalaan meitä katsomaan, mielestäni parempi niin.
Mimmillekin on nyt taas alkanut maistumaan ruoka. Tuossa meni viikko jos toistakin, ettei lämpöinen ruoka uponnut.Paitsi kalkkunapasta. Sitä neiti söis mielin määrin. Enpä yhtään ihmettelekään, kun oli niin kuumaa..
VAIPOISTA: ei ole tullut laskettua. Meillä menee kyllä aika monta, kun tyttö juo tosi paljon, niin myös pissaakin. Ehkä siinä 6-8kpl? Pottailu on jäänyt melkein taka-alalle, kun en millään jaksa kyykkäillä tämän mahan kanssa.Palataan ruotuun siinä asiassa kunhan tästä toivun.
HAMPAISTA: montas hammasta lapsille nyt tulee? Meillä taitaa olla suussa 14 hammasta, 16 niitä tulee? Yläkulmat on puhkeamassa parhaillaan..
Pitää lähtä tekee pintapuolinen siivous..Palaan vielä tänään!!!
Tuulia rv 41+5
Olipahan touhua pari päivää. Kaverit tulivat kahden lapsensa (1v 8 kk ja 3,5 v) tiistaina ja lähtivät äsken. Huh, saipahan muutaman ruuan pöytään väsätä, ihan yksin... Onneksi mies auttaa kaikessa tuollaisessa. Nämä lapset ovat saaneet kasvaa aika vapaasti, joten oli pakko rauhoitella menoa aika tiukasti. Meinas mennä pienimmän tönimiseksi, tavaroiden heittelemiseksi yms. Ja 22.30 juoksivat vielä olohuoneessa ihan villinä, ei tietoakaan nukkumisesta. Vanhemmat vaan anelivat, että menkääs nyt nukkumaan ja pankaa pää tyynyyn. Sitten kun tuli väsyitku, niin nukahtivat molempina iltoina siihen. Tuntui pahalta. Isompi ei nuku edes päikkäreitä enää. Ja aamulla ovat jo klo 6 hereillä. No, meidän mukelo eli omaa elämäänsä, eikä muiden möly illallakaan haitannut. Mutta minä en pidä lasten riehumisesta eli kun aletaan juoksemaan sisällä, tönimään, lyömään, kirkumaan, repimään kirjoja yms. Ihan sama, sanokoot tiukkapipoksi, mutta kyllä lapset tarvitsevat rajoja. PISTE.
Nyt odotellaan Aleksanteria herääväksi päikkäreiltä. Lähdetään yhdelle mökille kavereiden kutsumina. Syödään, saunotaan, uidaan ja nautitaan. Heillä on 2 kk vanhempi poika kuin meillä. Iltapuuro annetaan natiaiselle siellä, pestään hampaat ja ajellaan kolme varttia kotiin. Nukahtaa autoon ja nostetaan nukkumaan.
Tuulialle voimia huomiseen! Ja kaikille muille tasapuolisesti aurinkoista päivänjatkoa!
T: Tuula ja Aleksanteri
Voi Tuulia! On tuo kurjaa kun ei Sykerö halua yksiöstään ulos. Jospa hän vaikka pelästyis itsekin sitä käynnistämistä ja haluais pois vaikka ensi yönä : ) Joka tapauksessa toivotan jaksamista viime metreille ja tulehan heti kertomaan tänne kuulumiset kun kotiudut!!! Me täällä innolla odotetaan kuulumisiasi!
Meillä ollaan kipeänä : ( Henrillä on nyt sit vissiin vesirokko. Tarhassa sitä oli tasan kaksi viikkoa sitten ja itämisaikahan on kaksi viikkoa...Nyt sillä on maha täynnä pieniä näppyjä mut ne näyttää enemmän hikinäpyiltä. Kuume kuitenkin on nousussa, nyt oli 38.5 ennen kuin kellistin pikkumiehen sänkyyn. Ei edes laittanut yhtään vastaan vaikka joutui sänkyyn. Terveenä huutais kurkku suorana : )
Tietty se on hyvä sairastaa pienenä (voi olla jopa lievempi) mut jotenkin toivoin et se olis tullu talvella niin ei olis ollu näin kuuma. Ja muutenkin kun on hienot ulkoiluilmat ja nyt pitää olla sisällä. No onpahan sit ainakin sairastettu jos tää nyt on sitä. Kertokaahan vesirokon kokeneet, millaisia ne näpyt kuuluu olla.
Samaan syssyyn huomasin et hänelle on puhjennut uusi hammas. Se on vasta 8. Ei ole kyllä pitänyt mitään meteliä siitä yhtenäkään yönä.
Miehellä alkaa nyt sopivasti loma niin ei mun tartte olla poissa töistä kun huominen päivä. Sitä vaan pohdin ku mulla on iltavuoro sairaalassa niin pitääkö mun mennä töihin kun mies pääsee töistä eli kesken mun vuoron vai onko mulla oikeus olla koko päivä lapsen kanssa kotona??? Osaako joku sanoa???
Oliko galluppia? Ai joo, vaipoista tais olla. Meiän on vähän vaikea laskea vaippojen lukumäärää kun päivät on hoidossa mut viikonloppuisin tietty kotona. Sanotaan nyt noin 7 vaippaa päivässä...
Nyt tarttee mennä vähän siivoamaan kun pikkumies nukkuu. Hänen kanssa kun ei nyt siivoukset onnistu kun istutaan koko ajan sylissä.
Tulehan Tuulia vielä linjoille kertomaan tunnelmiasi ja muutkin tulkaa ihmeessä kirjoittelemaan!
Kalamami ja uinuva Henri
Voi miten on kiva olo, kun tuntuu, että arki luistaa ja turvotusta on hiukka vähemmän kuin eilen. Tosin huomenna varmaan tehdään ennätys, kun tänään tuli tilattua lounaaksi pitzaa, kun mies jäi yllättäen tekee töitä etänä kotiin ja eihän mulla ole pakkasessa kuin marjoja ja leipää sekä maalispojumme murkinoita. Juon nyt sitten jo toista kannullista vettä ja kai sitä vielä ainakin yksi pitää kiskoa, ettei ainakaan siitä ole kiinni.
Tuulialle kovasti vain tsempitystä ja peukutusta vielä luonnollisen " lähdön" merkeissä ja jos ei se onnistu, niin nopeaa toimintaa. Eräs täälläkin maaliskuisssa kirjoitellut, mutta maaliksen syntymän jälkeen palstoilta " kadonnut" ystävämme odotteli kans 2 viikkoa yli aikaa (kanssani kärsimykset jakaen) ja sitten odottelikin sinne käynnistykseen asti, joka meni tosi rivakasti ja heidän tyttönsä syntyi tunnissa " räjäytyspilleristä" , kuten äiti synnytyksen käynnistymistä kuvasi.
Hampaista kyseltiin. Meillä on ne 8 etuhammasta ja 4 poskaria. Lisää ei just nyt näyttäis olevan tulossa, mutta niin " takavasemmalta" tuli nämäkin, että enpä menis vannomaan, ettei viikon päästä jo jotain ole lisää.
-E rv 36 & O 19.3.
Eli pyykinpesua, postin lukua ja taas menoksi heti huomenna.
Kovasti ollaan harrastettu uintia ja muuta ulkoilua. Haettiin tytölle pelastusliivi Biltemasta, niin päästiin myös soutelemaan. Ipana liotti innoissaan kättä reunan yli vedessä. Muutenkin tykkäsi vilvoitella isän sylissä vedessä.
Hampaita oli viime kurkistuksella 15, viimeinen kulmahammas kuultaa ikenen alla. Hurjan ahtaat hampaat tytölle tulee, kuten vanhemmilleenkin.
Vaippoja menee ehkä viisi päivässä. Enemmän, jos potta jää tyhjäksi.
Tuulialle tsemppiä loppumetreille! Toivottavasti asiat tapahtuisivat ripeästi.
Seuraava koneellinen...
Päivä menikin niin nopsaan, että vasta nyt kerkesin koneelle.
Mimmin kummit tosiaan tuli kylään ja me päätettiinkin lähteä heidän mukana pappalaan. Oltiin mökillä uimassa ja käytiin serkkuni mökillä kylässä. Illalla oltiin vieä toisilla Mimmin kummeilla grillaamassa.=)
Nyt olen laittanut kaikki huomiseksi valmiiksi, niin oman kassin kuin Mimmin reissukassin.Pääsääntöisesti Mimmi on tässä kotona tätinsä tai isovanhempiensa kanssa, mutta jos menee mummolaan niin on sitten tavarat valmiina.
Omat fiilikset on vähän epäuskovaiset. Miten voi olla olo näin hyvä, vaikka ollaan jo näinkin paljon yli lasketun.Mihinkään ei koske, ei säre, jomota tai mitään..Liian " tyyntä" . Johtuen siis varmaan siitä ettei tosiaankaa paikat ole pehmenneet yhtään, kun sitä menkkamaista särkyä ei ole oikeastaan ollut kuin kerran joskus viikolla 33..;) Hellekin hellitti, joten sekin on auttanut tähän oloon, talo on viileämpi. Nauroinkin että tuntuu siltä, että laskettuun on vielä viikkoja aikaa..olo ihan sama=)
Huomenna kuitenkin lähtö edessä ja kyllä, tietenkin tulen heti kertomaan kuulumisia!! Kiitos kun olette jaksaneet tukea ja lukea minun juttuja =) Iso halaus teille kaikille=)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nyt pitää mennä vielä lakkaamaan kynnet, että on vähän siistimmän näköinen =)
Tuulia 12päivää yli lasketun
Mahtaakohan Tuulialla olla jo käärö vieressä? Toivotaan ainakin niin:)
Meil tuntuu nää päivät olevan samanlaisia. Aamusti herätään ja touhutaan aamutoimet ja sit mennään ulkoileen sieltä päikkäreille kotiin ja sit taas muitten touhujen jälkeen puistoileen ja sielt iltatoimille ja yöunille. Vaihtelua välillä kaipais mutta mitä?
Uimarannallakaan ei paljon voida olla kun Emilia on niin vaalea ihoinen että palaa herkästi ja noin pienen kanssa ei voi kauheasti ollakkaan. ja Tos lähirannalla eli kirjurinluodossa ei kovin ole noita varjopaikkoja ja eihän Emiliaa saa ees paikalla pysymään.
Ja kun viimeks oltiin siellä ni sattui ikäviä kun vanha mummo sai sairaskohtauksen kesken uinnin mei silmien alla ja sitä siel elvytettiin kauan mutta ilmeisesti selvisi ainakin toivottavasti oli viel lapsenlapsen kanssa rannalla.
Mutta on jo uni ja järki ei luista mutta kirjoittelemaan sieltä.
Niin ja Tuulialle edelleen voimia jos ei urakka vielä ole ohi.
T.Satu ja Emilia
Viikonloppu alkoi. Toisaalta, eilen piti ihan miehen kanssa miettiä, mikä päivä onkaan menossa. Nyt kun hänkin on lomalla, niin ei ole niin väliä miettiä, onko arki vaiko viikonloppu. Jotenkin puhdistavaa!
EliisaKu: Kyllä on sullakin noita viikkoja kovasti kertynyt! Jaksua vain loppumetreille! Meillä ainakin on ollut välillä hieman vilpoisampia kelejä, tai ainakin tuuli on tuonut mukanaan mukavaa raikkautta. Pojilla oli eilen jopa pitkälahkeiset housut pyörälenkillä. Jospa helle ei liikaa sinua kiusaisi viimeisten viikkojen aikana.
Tuulia siellä hommissa... Voimia sinnekin, vaikka ei taida päästä päivän pinoja lukemaan. :)) Jänskättää.
Kalamamin Henrille toivon miellyttävää vesirokkoa (jos sellaista nyt voi toivoa). Itse en lukeudu sakkiin, joilla vesirokko menee ohi lähes huomaamatta... Sairastin pienenä, ja jäljelle jäivät arvet kovasta kynsimisestä. Nyt siis jännityksellä odotan, milloin ja miten meidän jätkät taudin vastaanottavat. Eikös lapun Santtu ja/tai esikoinen juuri sairastanut vesirokon? Miten tauti loppujen lopuksi selätettiin?
Korvapuustille mukavia lomanjatkoja! Palaa sitten palstavahvuuteen, kun reissulta kotiudutte.
Nasulinalle ja empalle aurinkoisia kesäpäiviä. Aika hurjaa emppa tosiaan tuo rannalla silminnähty sairaskohtaus. Toisaalta tuntuu, että kun sellaisen kerran näkee, niin ehkä ei heti perään samanlaista tilannetta näe. Mutta toivottavasti keksitte kivaa puuhastelua.
Olemme heränneet taas aikaisin, ja leikit kovassa vauhdissa. Molemmat pojat nyt kainalossa (tai niillä main ;)) Tuli riitaa pikkuautoista... Eli enpä ennätä kirjoittaa meidän kuulumisia, palailen joskus.
Pippandii ja kovaääniset poitsut (ja nukkuva mies)
Ollaan näköjään Pippandiin kanssa samassa tilanteessa, eli lapset hereillä, mutta mies nukkuu :)
Ja Tuulialla on tänään jännä päivä. Pidän peukkuja, että synnytys lähtee käyntiin nopeasti ja on niin helppo kuin mahdollista!
Me olemme nyt lomailleet viikon. Ensimmäinen reissu on takana, käytiin Pohjois- ja Etelä-Karjalassa, eli appiukolla sekä anopin mökillä. Anopin mökillä olivat myös lasten kaksi serkkua (8- ja 6-vuotiaat sekä 9 kk ikäinen), joiden kanssa lapset viihtyivät erittäin hyvin. Varsinkin Nuutti oli todella helppo tapaus näin vanhempien kanssa, kun touhusi isompien serkkujen mukana - ei tarvinnut paljon vahtia, kunhan pysyi selvillä, missä lapsi on. Tuli siis kurkistus tulevasta, eli miten helppoa elämä sitten on, kun lapset ovat isompia ;-)
Tänään lähdetään toiselle reissulle. Minulla on illalla tyttöjen ilta, eli mennään Tampereella vähän terassille. Mies menee lasten kanssa kavereiden mökille, eli minä saan sitten aamulla nukkua ruhtinaallisesti ihan rauhassa (menen äitini ja isäni tyhjään taloon - he ovat mökillä)... Sunnuntaina me jatkamme sitten äidin ja isän mökille, sieltä lähdemme miehen kanssa tiistaina hääpäivän (8 v...) viettoon Aulangon kylpylään. Ja sitten palaammekin taas koko konkkaronkka kotiin pesemään pyykkiä... Ennen seuraavaa reissua. Aikamoista reissaamista siis tämä loma, mutta se on ihan kivaa. Pääseepä irti työajatuksista.
Jahas. Haisuli-maalisneiti tuli viereen. Täytyy mennä vaihtamaan vaippa...
Vielä kerran tsempit Tuulialle!
Terhi&kullannuput
Vai kirjoittelenko ihan väärään paikkaan?
Kiitokset Pipandiille tsemppauksesta. Sadetta kaipaa mua enemmän meidän puutarha. Tosin en panis pahakseni, jos lämmintä ois vain 25 ja alle tai vielä mielummin alle 20, mutta en kehtaa sellaista lomalaisten kiusaksi toivoa. Ollaan sisällä 11-15, niin ei turvota niin pahasti.
Tosi jännää odotella Tuulian uutisia: kumpi tuli? miten meni? jne.
Viikonlopun suunnitelmia meillä ei oikein ole. Tämä on eka viikonloppu koko kesänä kun ollaan kotona. Aamulla annoin miehen koisia rauhassa niin pitkään kuin huvitti ja hoidin pojun aamutoimet ja painuimme pihalle leikkimään. Pää on tässä vähän kipeä, kun yö oli meillä ihan kamala. Meillä alkoi vähän aikaa sitten " ruis-kokeilu" , ja eilen sitten tulikin kakkaa reippaasti ja normaalia löysempää. Poika oli jotenkin " kitisevämpi" ja yö meni itkeskellessä. Voi tosin olla, että on saanut jonkun pöpön ulkoa, kun pitää välillä laittaa ne likaiset sormet suuhun tai joku hiekkalapio. Aina ei ehdi väliin. :( Täytyy seurata tilannetta. Pöpön mielummin haluaisin selitykseksi, kun ois niin kiva, jos toi ruis edes meille sopis.
Mä sitten kilhadin näillä viimeisillä " vaippa-metreillä" kestoiluun ja tilasin meille kasan kestovaippoja ja imuja eilen. Nyt mulla on 6 fuzzia lainassa ystävältä ja niiden avulla olen nyt testaillut oisko musta kestoiluun vai ei. Vielä en kuitenkaan osaa sanoa, pitää saada useamman päivän putki ja ehkä jopa kokea sitä arkea, kun on vauva menossa mukana. Olikos täällä kestoilijoita? Mä olen tosi tehokkaasti vain hypännyt ko. aiheen kirjoitukset yli jo maaliksen odotusaikana, sekä nyt myöhemminkin.
Nyt lounaalle ja sitten uimapuuhiin tai alennusmyynteihin (ajattelin käydä kurkkaa J&J:n -50-70% alen ulkoiluvaatteista).
-E & Oliver 19.3. & kipinä rv 36+5?
Taisin olla aamulla kuitenkin niin muissa maailmoissa, etten edes hoksannut aloittaa uutta pinoa. Heräsimme 5.50. Tosin ihan vakkari aika, ei nyt voi sen piikkiin tyystin laittaa. Yleensä olen aamulla suhteellisen skarppina, sängystä on ponkaistava kuitenkin aamutouhuihin (eli kakkavaipan vaihtoon ;) aika lailla pirteänä...
Eliisalle pitää vielä kommentoida, että meidänkin maalispojalla on masu hiukka sekaisin. Eilen oli kakki vetelää, mutta ei oikeastaan mitenkään ylimääräisiä kertoja kakkinut. Tänäänkin oli ruikulilla, aamulla suht norm, mutta päivällä vetskua, kun mies vaihtoi. Ajattelimme aivan samoin kuin tekin, että jos on joku pöpö tullut noista pihaleikeistä. Ja jos tällä selviämme, niin hyvä homma. No nyt kakkijutuista muihin juttuihin...
... Terhille katraansa kanssa mukavaa lomaa! Ja hääpäivän viettoa! Meilläkin parin viikon päästä " häämatka" eli kahdestaan opiskelukaupunkiini hotelliviikonloppua viettämään... ;)
Tänään tulee vieraita pilvin pimein. Keksejä on kaapissa, mutta nyt omenapiirakkaa väsäämään. Pitää olla kahvin kanssa jotain omatekoistakin, tulee kesän makua!! Molemmat lapsukaiset päikkäreillä (ja mies hereillä, hän hoitaa vessanpesun, pusimuiskis) joten kallisarvoista aikaa, leipomusten pariin mars!
P
Ihania uutisia:)
pahis ja Siiri