Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loppuviikkoa MAALIS -05

13.07.2006 |

No jo on sekaisin asiat, kun minä täällä pinoa availen. Ei taida muita olla sisätiloissa

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulialta kuulumisia! Ja viestin tuoja pahasti myöhässä...Viesti vauvan syntymästä oli tullut jo eilen ja tänään vasta äkkäsin sen kännykästäni. Toivottavasti ette (tai Tuulia) nirhaa mua!!!

Siis seuraavanlainen viesti lähetetty 14.7. klo. 20.32: " Mimmistä tuli isosisko klo 19.10. Sisko on 4090g ja 53 cm. Äiti ja tyttö voivat hyvin"

Nyt on siis Tuulian perhe nelihenkinen. Onnea ja jaksamista siis sinne täältä oikein roppa kaupalla!!

Sitten hieman meidän kuulumisia. Tultiin eilen taas kerran mummolasta. Nyt saavat tämän kesän reissut olla tässä. Vaikka toisaalta kyllä on kiva olla vieraissa, kun on Helmille paljon seuraa ja ruokakin tulee pöytään ilman mun aktiivisuutta. Mutta kuitenkin toisten nurkissa pyöriminen on aina hieman eri kuin omassa kodissa nyhjääminen.

Meillä olikin ohjelmaa joka päivälle. Käytiin mökillä pesemässä mattoja, uimassa ja saunomassa. Pelattiin palloa lähipuistossa ja käytiin tonkimassa näkinkenkiä kaupungin uimarannassa. Helmi viihtyi hyvin ja nukkui ekstrapitkiä unia mummin ja ukin makuuhuoneessa. Ei edes herännyt ukin töihinlähtökolinoihin aamu kuudelta, vaan posotti melkeen joka aamu kahdeksaan. Voi kun se rytmi olisi jatkunut kotiin tultuakin. Mutta ainakin tänä aamuna hän heräsi jo ennen seitsemää.

Muutama aksidenttikin pääsi käymään. Tyttö oli monta kertaa kumollaan liian innokkaan etenemisen johdosta. Varsinkin mökin epätasainen pihamaasto ja porrasviritykset koituivat kohtaloksi. Helmi lähti tormaamaan alas betonilaattarappuja, vaikkei normaalisti mene itse seisaaltaan alas kaiteettomista portaista. No tietty siinä jalka lipesi ja tyttö kaatui tukea ottamatta päistikkaa rapun kulmaan. Seurauksena mojova mustelma ja viiden sentin maantieihottuma poskessa. Sitten seuraavana päivänä jotkut oudot itikat (joita en siis itse havainnut) pitselivät Helmin naaman oikean puoliskon täyteen paukamia. Tyttö näytti siltä kuin olisi ollut kapakkatappelussa. Mutta onneksi naarmut ovat jo katoamassa ja itikan pistotkin haalenneet.

Muuten elämämme kulkeekin ihan vanhoja tuttuja uomia. Ollaan oltu päivä kahdestaan Helmin kanssa, kun mies juhlistaa viimeisen lomaviikkonsa alkamista ystäviensä kanssa. Soitteli äsken ja kertoi olevansa piknikillä kaivarissa. Aika paljon oli porukkaa saapunut, kun hän luetteli ketä oli paikalla. Meinaavat vielä illalla mennä baariin. Eli odotan taas yöllä palaavaksi haisevaa miestä. Yöks! Ajattelin tässä, josko lähtisin itse hänen viimeisen lomaviikkonsa kunniaksi opiskelukaverini luokse Roovaniemelle. Jättäisin siis Helmin iskänsä huostaan.

Semmosta vielä, että en tiedä, mikä vaivaa, mutta meidän yleensä hyvä syöjä on viimeiset kolme päivää ollut pelkän maidon latkija. Itku ja huuto alkaa heti ensimmäisen ruokalusikallisen lähestyessä suuta. Mutta siis maitoa joisi vaikka kuinka. Oiskohan mahdollisesti joku pienimuotoinen flunssa tekemässä tuloaan. Nimittäin Helmi yski eilen autossa nukkuessaan ja tänään päikkäreiden aikaan. Ja tässä illan aikana on aivastellut muutamaan otteeseen. Muuten hän kyllä vaikuttaa ihan hyvinvoivalta. Eikä siis yski hereillä ollessaan. Mutta jos kurkku on vaikka kipeä, kun ei ruoka maistu. Kylmä juoma vain.

Nyt ei kummempia. Heipat!

lehtovi ja Helmi

Vierailija
22/24 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulia ei joutunut montaa päivää odottaan käynnistyksen kanssa ja toivottavasti meni hyvin:) Mul oli jotenki tunne eilen illalla et vauva jo on tullut.

No me oltiin tänään kävelees silleen et Emilia käveli taaperon kanssa ja melkeen tunnin käveltiinkin mut huudon kans kotiin tultiin kun eihän hän halunnu siihen suuntaan ite kävellä:S Meilkun sit löytyy tota tahtoa kun sil pääl menee:S vaikeeta saada sitä rattaisiin istuun kun vetää ittes veltoks.

Mutta juu tää iltavirkku menee nyt nukkuun.

T.Satu ja Emilia joka ollut nukkuus jo puol ysist alkaen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän on tullut maailmaan ihan kivan kokoinen tytteli! Ihanaa... :o)

Voimia ja jaksamista sinne!

Noihin galluppeihin ajattelin vastailla minä, eli vaippoja meillä menee sellaiset 5-6 kpl/päivässä.

Hampaita on tällähetkellä 10kpl ja 11. on juuri puhkeamassa, osa jo näkyy tulleen läpi. Tämänkin takia poika on ollut kyllä viime päivinä kitkun-kitkun, vaikka toki tuo korvatulehduskin asiaan vaikuttaa.

En nyt enempiä jaksa, viikonlopun jatkoja!

Neiti+Aatu

Vierailija
24/24 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitätkö onnentoivotukset eteenpäin ainakin meiltä:)

T.Satu,Ville ja Emilia