onko naisia jotka etsivät pelkkää seksiä?
tuo asia on askarruttanut jo kauan,netti on täynnä seksipalvelu naisia joille maksetaan seksistä,mutta hakeeko kukaan nainen netistä seksi seuraa ilman että raha vaihtaa omistajaa?
Kommentit (33)
Itse en aikoinani sinkkuna ollessa hakenut netistä seksiseuraa, nettitreffailu kun ei ollut vielä niin yleistä silloin kun nykyään. Baarista poimin mukaani. Useimmat olivat yhden yön juttuja, joista suurin osa (2/3) osoittautui muuten aamulla varatuiksi. Ja niistäkin vähintään puolet siltikin ehdotteli tapaamista samoissa merkeissä uudelleen. Vakipanosuhteisiin löytyi matkan varrella kuitenkin 4-5 sinkkumiestä. Ihan seksin takia heitä tapailin, olivat kyllä aivan mukavia, mutten halunnut sitoutua kehenkään yksittäiseen mieheen. Ja näiltäkin pohjilta muuten kyllä "pääsee" naimisiin - 12 vuotta olen nyt ollut yhden ja saman miehen nainen, naimisissa 10v.
Onhan noita (meitä). Jos haluaa seksiä niin miksipä sitä ei hakisi netin kauttakin?:) Ei seksi ole pelkästään parisuhteita varten ja halut ne on sinkkunaisillakin.;)
Linkissä on naisen kirjoittamana juttua seksiseuran etsimisestä. http://rakasstacy.blogspot.fi/2014/07/panokaveri-netin-kautta.html
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:54"]
Itse en aikoinani sinkkuna ollessa hakenut netistä seksiseuraa, nettitreffailu kun ei ollut vielä niin yleistä silloin kun nykyään. Baarista poimin mukaani. Useimmat olivat yhden yön juttuja, joista suurin osa (2/3) osoittautui muuten aamulla varatuiksi. Ja niistäkin vähintään puolet siltikin ehdotteli tapaamista samoissa merkeissä uudelleen. Vakipanosuhteisiin löytyi matkan varrella kuitenkin 4-5 sinkkumiestä. Ihan seksin takia heitä tapailin, olivat kyllä aivan mukavia, mutten halunnut sitoutua kehenkään yksittäiseen mieheen. Ja näiltäkin pohjilta muuten kyllä "pääsee" naimisiin - 12 vuotta olen nyt ollut yhden ja saman miehen nainen, naimisissa 10v.
[/quote]
Tietenkin pääsee naimisiin :) Vain netissä on näitä miehiä, joilla on muka niin paljon valinnanvaraa naisista, että muuten täydellinen nainen, mutta jolla olisi useampi seksikumppani tulisi jätetyksi pois laskuista.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:18"]
Tietenkin pääsee naimisiin :) Vain netissä on näitä miehiä, joilla on muka niin paljon valinnanvaraa naisista, että muuten täydellinen nainen, mutta jolla olisi useampi seksikumppani tulisi jätetyksi pois laskuista.
[/quote]
Enpä ole netissäkään törmännyt kuin yhteen uskismieheen, joka etsi naista jolla ei ole ollut juurikaan seksikumppaneita. Ja sekin ilmoitus oli oikeastaan aika läppä, kun kukaan nainen ei olisi täyttänyt niitä vaatimuksia.:D
Hah, miesten logiikka taas päin persettä. Kun olin 18.v ja ei ollu kokemuksia miehistä, paitsi ekasta poikaystävästä, olin kuulemma kokematon ja en osannut mitään. Nyt kun on kokemusta sinkkuajoilta (poikaystävä PETTI muiden naisten kanssa, erottiin. .) Niin nyt olen halpa huora ja kukaan mies ei halua minua? Eikö teidän mielestä tossa ole jotai pielessä? Ps. Tykkään seksistä. Paljon. Olen myös luotettava ja yhden miehen nainen (en petä) ja haluaisin lapsia. Huora?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 11:16"]
Sellaisia naisia on aivan liian paljon nykyään. Perinteinen naisellinen viehättävyys ihan hakusessa.
Naiset, teidän aidosti ei tarvitse tyrkyttää itseänne. Me miehet kiinnostumme kyllä todella paljon vähemmästäkin.
[/quote]
joo muttakun mä tarviin kyrpää heti niin en jää ootteleen että mies tulee iskeen :)
[/quote]Jep. Jos olisin miesten iskuja jäänyt odottelemaan, olisin joko neitsyt tai enintään parin tummahipiäisen mamun kanssa seksiä harrastanut... Siinä nimittäin on ne mun iskijät :D.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:19"]
Hah, miesten logiikka taas päin persettä. Kun olin 18.v ja ei ollu kokemuksia miehistä, paitsi ekasta poikaystävästä, olin kuulemma kokematon ja en osannut mitään. Nyt kun on kokemusta sinkkuajoilta (poikaystävä PETTI muiden naisten kanssa, erottiin. .) Niin nyt olen halpa huora ja kukaan mies ei halua minua? Eikö teidän mielestä tossa ole jotai pielessä? Ps. Tykkään seksistä. Paljon. Olen myös luotettava ja yhden miehen nainen (en petä) ja haluaisin lapsia. Huora?
[/quote]
Mielestäni tuossa ei ole mitään pielessä. Sinua on yritetty satuttaa sanoilla ja huoraksi haukkuminen on selkeästi toiminut. Minua on haukuttu homoksi, mutta koska en mielestäni sellainen ole, niin se ei ole minua erityisemmin heilauttanut.
-m77-
Mulla on lapsikiintiö täynnä, en kaipaa elättäjää, en halua ketään miestä meille asumaan, eli haluan pelkkää seksiä. Nyt olen harrastanut satunnaisia yhden illan juttuja,mutta kun sopiva osuu kohdalle, haaveena olisi mies joka tulisi joka toinen viikonloppu tyydyttämään mut :) saisi pysyä etäisenä, ettei vahingossakaan ihastuttaisi. Joku jonka kanssa seksi olisi mahtavaa, niin että vaikka joka toinen lauantai peuhattaisiin koko päivä sängyssä. Ja muuten ei oltaisi tekemisissä, mulla on arki niin kiireistä ettei siinä ehdi seurustelemaan.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:36"]
Mulla on lapsikiintiö täynnä, en kaipaa elättäjää, en halua ketään miestä meille asumaan, eli haluan pelkkää seksiä. Nyt olen harrastanut satunnaisia yhden illan juttuja,mutta kun sopiva osuu kohdalle, haaveena olisi mies joka tulisi joka toinen viikonloppu tyydyttämään mut :) saisi pysyä etäisenä, ettei vahingossakaan ihastuttaisi. Joku jonka kanssa seksi olisi mahtavaa, niin että vaikka joka toinen lauantai peuhattaisiin koko päivä sängyssä. Ja muuten ei oltaisi tekemisissä, mulla on arki niin kiireistä ettei siinä ehdi seurustelemaan.
[/quote]
Joo, kyllä fuckbuddy on se juttu. Ei niissä yhdenillansäädöissä kerkeä oppia toista kunnolla.
Miehet usein valehtelevat naiselle omista tarkoitusperistään eli mies valehtelee naiselle haluavansa jotain vakavampaa, vaikka mies etsiikin pelkkää seksiä. Luulen, että aika harvat naiset haluavat pelkkää seksiä, mutta pelkkään seksiin huijattuja on paljon. Siis miehet, olkaa rehellisiä ja kertokaa aikeenne selvästi.