onko naisia jotka etsivät pelkkää seksiä?
tuo asia on askarruttanut jo kauan,netti on täynnä seksipalvelu naisia joille maksetaan seksistä,mutta hakeeko kukaan nainen netistä seksi seuraa ilman että raha vaihtaa omistajaa?
Kommentit (33)
Eipä oikeastaan.
Kyllä näissä tapauksissa aina on enemmän tai vähemmän jonkinlainen isähahmo haussa.
miksi joku taas miinustaa kun naiset kertovat hakevansa seksiseuraa? eikö seksi ole iloinen asia?
Exvaimoni ainakin haki. Ja hakee edelleen, äijiä tullut ja mennyt vaikka miten paljon.
Sellaisia naisia on aivan liian paljon nykyään. Perinteinen naisellinen viehättävyys ihan hakusessa.
Naiset, teidän aidosti ei tarvitse tyrkyttää itseänne. Me miehet kiinnostumme kyllä todella paljon vähemmästäkin.
Näin miehenä täytyy sanoa, että hyvinkin moni hakee.
Ihan on omakohtaisia kokemuksia ja hyviä sellaisia.
Miksi aina pitäisi baariin lähteä etsimään sitä kännistä panoa.
Paljon fiksumpi tapa bongata se nainen netistä ja tutustua rauhassa ja sitten kun molemmat valmiita ottaa kaikki ilo irti !
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 11:16"]
Sellaisia naisia on aivan liian paljon nykyään. Perinteinen naisellinen viehättävyys ihan hakusessa.
Naiset, teidän aidosti ei tarvitse tyrkyttää itseänne. Me miehet kiinnostumme kyllä todella paljon vähemmästäkin.
[/quote]
joo muttakun mä tarviin kyrpää heti niin en jää ootteleen että mies tulee iskeen :)
Tämä on miesten tragedia;
-Naiset jotka haluavat seksiä paljon, ovat myös harrastaneet sitä tosi monien miesten kanssa (iso turn-off kaikille miehille, kaikki eivät vain myönnä sitä) ja vaativat isoa penistä.
-Naiset jotka ovat vaatimattomampia miesten suhteen eivätkä jokaisen pelimiehen kairaamia eivät taas välitä seksistä hirveän paljon.
Miehen pitää siis olla onnekas löytääkseen sopivan naisen.
Tämä kiinnostaisi minuakin ;)
Seksiä kun ei tohdi mennä ostamaan kun maine miehenä menee saman tien ;)
Baareista yms en jaksa lähteä yhden illan seuraa metsästämään joten vakipano ilman sitoumuksia kävis oikein hyvin :)
T: mies
Maineen kannalta irtoseksi naiselle on sama kuin prostituoidulla käynti miehelle.
Miettikääpä tätä naiset.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 15:31"]
Tämä on miesten tragedia;
-Naiset jotka haluavat seksiä paljon, ovat myös harrastaneet sitä tosi monien miesten kanssa (iso turn-off kaikille miehille, kaikki eivät vain myönnä sitä) ja vaativat isoa penistä.
-Naiset jotka ovat vaatimattomampia miesten suhteen eivätkä jokaisen pelimiehen kairaamia eivät taas välitä seksistä hirveän paljon.
Miehen pitää siis olla onnekas löytääkseen sopivan naisen.
[/quote]
Juuri näin, hyvin puettu sanoiksi. Tämä juuri on miehen kannalta kumppanin hakemisen dilemmoja: haluan seksistä pitävän naisen, mutta en todellakaan sellaista, joka olisi harrastanut sitä esim. kymmenien muiden miesten kanssa.
Mutta mikään ei tässä maailmassa ole helppoa Siksi etsintäkin jatkuu edelleen.
Itse ainakin pelkkä seksi kelpaa. On elämän tilanteita jolloin on vaan yksinkertaisesti liian kiireinen seurustelemaan, yhteistä aikaa ei juuri olisi kun öisin. Tällöin on hyvä olla puhelimen muistissa yksi tai kaksi hyvää panokamua ;) halut ja tarpaat ne on sinkuillakin
Joo etsin välillä seksiseuraa, netistäkin mutta useimmiten baarista. En kaipaa suhdetta tai ihailua, romantiikkaa tms. Ihan reipas paneminen riittää.
Myöskään en ole kiinnostunut "maineestani" tai siitä mitä joku mahdollisesti ajattelee eroottisista seikkailuistani.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 16:44"]
Joo etsin välillä seksiseuraa, netistäkin mutta useimmiten baarista. En kaipaa suhdetta tai ihailua, romantiikkaa tms. Ihan reipas paneminen riittää.
Myöskään en ole kiinnostunut "maineestani" tai siitä mitä joku mahdollisesti ajattelee eroottisista seikkailuistani.
[/quote]
OK. Kaikki mikä sinulle toimii toimii sinulle. Omasta elämästään on jokainen vastuussa.
Naimisiinhan et tietenkään tule koskaan pääsemään, kun tuollaista harrastat, mutta se varmaan ei liene prioriteettiesi listalla kovinkaan korkealla?
Pyllypanoa yksi nainen ehdotti baarissa. En oikein lämmennyt asialle, olisiko pitänyt?
m34
seksi sitä ja seksi tätä, miks sitä pitää kokoajan mainostaa? ihmiset on ku elukoita! ei voi ku ihmetellä tätä nykymenoa. Arvostan itse aitoa ja toista kunnioittavaa rakkaussuhdetta - joo seksi on iloinen asia, mutta se, että antaa ittensä kelle vaan naimisen halusta. Sitten tehdään lapsia ku kerran muillakin on - niiden yhenillanjuttujenkanssa. Naiset - arvostakaa itseänne! ..
Onhan hempeitä romanttisia pitkistä kävelyistä haaveilevia miehiäkin olemassa...
itse olen hakenut! eikä todellakaan raha vaihda omistajaa, miksi vaihtaisi? mä saan seksistä tarpeeksi nautintoa, ei tarvitse kompensoida rahalla.
Ei sitä tiedä jos ei ole koskaan kokeillut ;)
Itse olen kokeillut useammankin kerran ja se tuntuu hyvältä ja erilaiselta kuin pelkkä pimpsa.
itse olen hakenut. tälläkin hetkessä kaverisuhteessa mieheen jonka kanssa myös naimme.