Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

montako eri yhdyntää

Vierailija
16.06.2013 |

montako eri yhdyntää rakastelu/seksikertaanne kuuluu? meillä kuuluu 1-4. yhdyntöjen välillä pussailemma ja halailemme, saatamme hieroa yms.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 14:05"]

Vain yksi:( Mies ei jaksa innostua toista kertaa, itse haluaisin joskus "muhia" pidempään ja jatkaa taas... No parempi näin kuin ei ollenkaan...

[/quote]

mielestäni on epärealistista odottaa miheltä montaa kierrosta peräkkäin, eri asia nuorena ja ensihuumassa. siihen on ihan biologiset syyt.

[/quote]

kyllähän se miehen elin yleensä vartissa toipuu. ainakin jos on terve mies. ei mitenkään epärealistista.

[/quote]

entä motivaatio

Vierailija
22/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 14:05"]

Vain yksi:( Mies ei jaksa innostua toista kertaa, itse haluaisin joskus "muhia" pidempään ja jatkaa taas... No parempi näin kuin ei ollenkaan...

[/quote]

mielestäni on epärealistista odottaa miheltä montaa kierrosta peräkkäin, eri asia nuorena ja ensihuumassa. siihen on ihan biologiset syyt.

[/quote]

kyllähän se miehen elin yleensä vartissa toipuu. ainakin jos on terve mies. ei mitenkään epärealistista.

[/quote]

entä motivaatio

[/quote]

häh? kyllä meillä on ainakin AINA motivaatiota panna :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 14:49"]

Yleensä yksi (josta otetaankin sitten kaikki irti, vaihdetaan asentoja jne.), joskus harvemmin kaksi. Kahdesta mun värkkini tuleekin sitten jo niin helläksi, ettei enää onnistuisi eikä jaksaisikaan. En pystyisi saamaan orgasmejakaan kahta-kolmea enempää. Ja jokaisessa yhdynnässä se on kuitenkin molemmille meille päämääränä.

[/quote]

hmm. tietenkin nautinto on päämäärä mutta en itse ainakaan ajattele että seksi olisi epäonnistunut jos ei saisi orgasmia.

[/quote]

No jaa, meitä on moneksi. Itselleni seksikerta on onnistunut vasta sitten, kun saan siinä orgasmin. Muuten tuntuisi jotenkin tyhjänpäiväiseltä touhulta.

Vierailija
24/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 15:07"]

Yleensä yksi (josta otetaankin sitten kaikki irti, vaihdetaan asentoja jne.), joskus harvemmin kaksi. Kahdesta mun värkkini tuleekin sitten jo niin helläksi, ettei enää onnistuisi eikä jaksaisikaan. En pystyisi saamaan orgasmejakaan kahta-kolmea enempää. Ja jokaisessa yhdynnässä se on kuitenkin molemmille meille päämääränä.

[/quote]

hmm. tietenkin nautinto on päämäärä mutta en itse ainakaan ajattele että seksi olisi epäonnistunut jos ei saisi orgasmia.

[/quote]

No jaa, meitä on moneksi. Itselleni seksikerta on onnistunut vasta sitten, kun saan siinä orgasmin. Muuten tuntuisi jotenkin tyhjänpäiväiseltä touhulta.

[/quote]

mutta etkö nauti itse yhdynnästä?

Vierailija
25/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
26/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi. Ei olisi edes aikaa toiseen, hyvä jos on aikaa yhteen pikapanoon vessassa pikkukakkosen aikana tai illalla sohvalla, lasten nukahdettua, ennen kuin ensimmäinen heräämiskiljunta keskeyttää toiminnan. Joskus kymmenen vuotta sitten, ennen lapsia, saattoi olla kaksi yhdyntää peräkkäin, mutta se oli harvinaista. En toisaalta edes tykkää pitkitetystä seksistä, minulle 5-15min on passeli aika, alkulämmittelyineen. Miehen mielestä hiukan pidempi, mutta alle puoli tuntia kuitenkin.

Vierailija
27/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 15:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

On se ihan ok. Ei nyt mitään tajunnan räjäyttävää touhua (kenenkään kanssa ja seitsemän kanssa on tullut harrasteltua). Orgasmi on mulle se, jonka takia siihen kannattaa ryhtyä.

Vierailija
28/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 15:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

On se ihan ok. Ei nyt mitään tajunnan räjäyttävää touhua (kenenkään kanssa ja seitsemän kanssa on tullut harrasteltua). Orgasmi on mulle se, jonka takia siihen kannattaa ryhtyä.

[/quote]

ok. mulle taas se yhdynnässä tuleva mielihyvä siis se tuntuu hyvältä kun miehen penis liikkuu sisälläni.

Vierailija
29/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen kertaan jää aina ja sekin on niin lyhyt etten ehdi tulla :( Olen todella turhautunut seksielämämme. Ei kiinnosta enää edes ryhtyä hommaan kun tiedän, etten tule saamaan orgasmia ikinä. Hoitelen sitten itseni joskus kun mies ei ole kotona. En haluaisi erota tämän takia kun suhde muuten toimii hyvin, mutta en kyllä kohta jaksa tätä enää :(

Vierailija
30/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 16:34"]

Yhteen kertaan jää aina ja sekin on niin lyhyt etten ehdi tulla :( Olen todella turhautunut seksielämämme. Ei kiinnosta enää edes ryhtyä hommaan kun tiedän, etten tule saamaan orgasmia ikinä. Hoitelen sitten itseni joskus kun mies ei ole kotona. En haluaisi erota tämän takia kun suhde muuten toimii hyvin, mutta en kyllä kohta jaksa tätä enää :(

[/quote]

höh. itse en voisi elää suhteessa jossa en saa seksuaalista tyydytystä. seksi on yksi parisuhteen tärkeimmistä asioista.

Vierailija
31/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleenä 2-5. Sessiot kestää yhdestä kuuteen tuntia. n pari kolme krt/vko. Mies runkkaa pari kertaa joka pv ja siksi melko kestävä. Sillä vähän liiankin voimakas seksivietti. On kyllä loistava rakastaja, joten nautin kyllä suunnattomasti itsekin. Mies haluis joka ilta näitä tuntien nussutteluhetkiä, mut mä haluan joskus nukkuakin.

Vierailija
32/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 18:27"]

Yleenä 2-5. Sessiot kestää yhdestä kuuteen tuntia. n pari kolme krt/vko. Mies runkkaa pari kertaa joka pv ja siksi melko kestävä. Sillä vähän liiankin voimakas seksivietti. On kyllä loistava rakastaja, joten nautin kyllä suunnattomasti itsekin. Mies haluis joka ilta näitä tuntien nussutteluhetkiä, mut mä haluan joskus nukkuakin.

[/quote]

kuulostaa hyvältä! itelle kyllä kelpais seksi joka päivä ja nainen olen.

Vierailija
33/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi. Ei makeaa mahan täydeltä ettei tule ähky. Orgasmia en yhdynnässä saa, mutta en kaipaakaan, koska vain yhdynnässä voi saada sen tunteen, että toinen on lähellä ja penis liikkuu sisälläni. Siinä rakastelun suurin nautinto.

Vierailija
34/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 18:20"]

[/quote]

höh. itse en voisi elää suhteessa jossa en saa seksuaalista tyydytystä. seksi on yksi parisuhteen tärkeimmistä asioista.

[/quote]

En minäkään näin haluaisi elää, mutta en halua jättää miestä tämän takia. Surullisinta ehkä on, että emme ole edes vielä naimisissa (kihloissa kylläkin), olemme lapsettomia kolmekymppisiä :( Olen puhunut asiasta miehen kanssa ja tiedän, että hänkin kärsii tilanteesta ja on yrittänyt harjoitella kestävyyttä, mutta ei siitä oikein tule mitään. Meillä on kuitenkin kaikki muut asiat suhteessa todella hyvin, enkä haluaisi elää ilman miestäni. Vaikka kyllä on käynyt monta kertaa mielessä, että ansaitsen paremman seksielämän ja välillä haluaisin lähteä sitä muualta etsimään. Joskus on jopa tunne, että jos mies rakastaa minua ja välittää onnellisuudestani niin suostuisi johoinkin vapaaseen suhteeseen tms., jossa voisin etsiä jonkun muun tyydyttämään minut seksuaalisesti.

Vierailija
35/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 18:20"]

[/quote]

[/quote]

En minäkään näin haluaisi elää, mutta en halua jättää miestä tämän takia. Surullisinta ehkä on, että emme ole edes vielä naimisissa (kihloissa kylläkin), olemme lapsettomia kolmekymppisiä :( Olen puhunut asiasta miehen kanssa ja tiedän, että hänkin kärsii tilanteesta ja on yrittänyt harjoitella kestävyyttä, mutta ei siitä oikein tule mitään. Meillä on kuitenkin kaikki muut asiat suhteessa todella hyvin, enkä haluaisi elää ilman miestäni. Vaikka kyllä on käynyt monta kertaa mielessä, että ansaitsen paremman seksielämän ja välillä haluaisin lähteä sitä muualta etsimään. Joskus on jopa tunne, että jos mies rakastaa minua ja välittää onnellisuudestani niin suostuisi johoinkin vapaaseen suhteeseen tms., jossa voisin etsiä jonkun muun tyydyttämään minut seksuaalisesti.

[/quote]

mutta voithan olla miehen kaveri. jos seksielämä ei toimi, niin  turha olla parisuhteessa..

Vierailija
36/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin yksi ja kestää n. 15-20 min.<

Tero

Vierailija
37/38 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi viiva kolme yhdyntääper kerta on paras!

Vierailija
38/38 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laiskoina viikonloppuaamuina saatamme tehdä sen kolmekin kertaa. Se alkaa olemaan mulle maksimi neljänteen ei puhti riitä. Yleensä puolisoni saa ainakin kaksi orgasmia enemmän kuin minä... tykkään (ja hänkin) nuolla häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi