Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lahjoitukset, miksi kukaan ei hae hyvää tavaraa???

Vierailija
16.06.2013 |

Olen laittanut joka puolelle ilmoituksia että minulta saa hakea lastenvaatetta, kirjoja ja ties vaikka mitä.Kaikki ovat ehjiä, puhtaita ja tältä vuosituhannelta, jopa muutaman vuoden takaa vain.Miksi ihmeessä ei ketään kiinnosta?Tällä hetkellä odotan Hope yhdistykseltä vastausta hakevatko kotoa, mutta miten voi olla niin ettei yhtään tarvitsevaa perhettä täältä pk-seudulta löydy joka haluaisi tulla näitä tavaroita katsomaan? eikö kehdata vai kuvitellaanko ettei kukaan anna hyvää ilmaiseksi? kertokaapa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 12:32"]

aivan ja siksi annan sellaiselle kellä ei ole yhtään.Jos sinulla on jo niin et varmastikaan tarvitse enää yhtään.Mutta kyllä on perheitä jotka ensi syksynäkin ostavat tuon kokoisen takin lapselleen.

[/quote]

Syystakkeja ei kannata lahjoittaa tähän vuoden aikaan. Lapset kasvavat ja sesonkin on syksyllä. Ei kirpparillakaan talvivaatteet kesällä mene kaupaksi ollenkaan. 

Vierailija
22/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata varmaan lahjoittaa mitään tulevaisuudessa kun ei kelpaa kesällä talvivaatteet, ei kelpaa uudet vaatteet ei kelpaa mikään jos ei ole hintalappu kiinni ja valokuva esillä. Ja suomessa muka tarvitsevia ja köyhiä, jep jep.Näköjään väärä käsitys on mulla sitten suomalaisten lapsiperheiden tilanteesta.ja sinä joka kyselit mistä voi tulla hakemaan niin voit edelleen tulla jos haluat, mutta ikuisuuksia en näitä tavaroita panttaa olkkarissani.Ja ei millään pahalla, mutta lahjoitan nämä joten haluan näistä mahdollisimman pian eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 12:38"]

Joo ei kannata varmaan lahjoittaa mitään tulevaisuudessa kun ei kelpaa kesällä talvivaatteet, ei kelpaa uudet vaatteet ei kelpaa mikään jos ei ole hintalappu kiinni ja valokuva esillä. Ja suomessa muka tarvitsevia ja köyhiä, jep jep.Näköjään väärä käsitys on mulla sitten suomalaisten lapsiperheiden tilanteesta.ja sinä joka kyselit mistä voi tulla hakemaan niin voit edelleen tulla jos haluat, mutta ikuisuuksia en näitä tavaroita panttaa olkkarissani.Ja ei millään pahalla, mutta lahjoitan nämä joten haluan näistä mahdollisimman pian eroon.

[/quote]

Huoh. Kun ei sitä lapsen kokoa voi tietää tähän aikaan vuodesta, kai ne teilläkin lapset kasvavat? Me emme ole köyhiä, mutta ei meillä ainakaan ole älyttömiä tiloja vaatevarastoille etukäteen. Ei meillä ole enää pieniä lapsiakaan, mutta spekuloin, mulla siis ei ole mitään tarvetta. Kenkiä en ole lahjoituksena koskaan kelpuuttanut, koska olen tosi tarkka siitä, että kengät ovat istuvat. Tuo tosiaan ärsyttää, että kun tarjotaan viidettä säkillistä samanlaisia vaatteita, niin ajatus on juuri tuo, että ei ole köyhiä..t. se, joka veljellä oikeasti on viisi lahjoitettua televisiota ja kaksi niistä käytössä! Jos hän ei ota kuudetta, onko hän sellainen, jolle ei kelpaa ja ei ole vähävaraisia, kun ei kelpaa....vai pitääkö ottaa käyttöön kiltisti kaikki mitä lahjoitetaan, jos on köyhä, vaikka kohta ei sovi enää seassa kulkemaan? Ihmiset ostavat nykyään liikaa roinaa ja yli jää liikaa, joten lahjoittajiakin on enemmän kuin liikaa. Ei köyhätkään tarvitse ylenmäärin tavaraa!

Vierailija
24/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkään en tuputa kellekään mitään! syksyyn on 4kk? jos ei sen vertaa osaa arvioida lapsen kasvua ni onpa kummallisia vanhempia totta tosiaan.Jos on nyt kokos 120 niin seuraava koko on se 128 joka taatusti on syksyllä jo melkoisen sopiva. Voi luoja, antakaa olla menen jonnekin muualle lahjoittamaan nämä vaatteet ja tavarat.

Vierailija
25/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle tuli yksi ehdokas, joten mikäs siitä. Mutta ei voi olettaa, että kaikki köyhät, joilla on tarve juuri sen kokoiselle tavaralle, näkisivät viestin. Minua ärsytti työttömänäkin, kun yhtäkkiä olisi pitänyt kyetä päivässä käymään läpi kaikki tuhannet avoimet työpaikat ja yritykset, ja kun ei sitten sattunut hakemaan tai huomaamaan juuri sitä yhtä, mikä oli kaukana kotoa ja ei koulutuskaan kohdannut, niin haukuttiin työhaluttomaksi...vain koska niitä oman alan töitäkin oli haettavana kylliksi. Tämä on tavallaan sama asia. Ei kaikki juuri tiettyä juttua tarvitsevat voi käydä läpi kaikkia ilmoituksia, ei kukaan ehdi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän