Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kuppikoossa kulkee raja siinä, että rinnat on todella isot

Vierailija
16.06.2013 |

eikä vain isot?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Alan koko ajan enemmän ja enemmän tulla siihen tulokseen että rintojen suuruus on suhteellista ja riippuu kantajansa muusta koosta sekä pukeutumisesta.

Itsellä G-kuppi, mutta olen pitkä ja pukeudun niin että rinnat eivät korostu, eivätkä ne siis näytä kovin suurilta. Nuorempana pienemmällä kuppikoolla mutta paljastavammilla vaatteilla rinnat näytti tosi isoilta ja keräsivät paljon huomiota.

Kysymykseesi vastaisin: ehkä siinä vaiheessa kun normikaupoista ei löydy liivikokoja? D voisi olla normi-iso ja E sitten jo tosi iso?

Vierailija
2/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ympärysmitasta. Jossakin 90-senttisessä C on jo aika iso, 60-senttisessä E ei ole vielä kovin suuri, varsinkaan jos ne liivit on ostettu Changesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jos mikä on suhteellinen asia ja riippuu naisen pituudesta, vyötärönmitasta, lantionympäryksestä, hartioiden leveydestä ja vaikka mistä. 60D on aika pienirintainen, mutta 100D valtava. Itselläni kuppikoko 70E ei näytä mitenkään erityisen suurelta.

Vierailija
4/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten isompi ympärysmitta suurentaa tissejä??? Päinvastoin, joku 70E on valtavat, mut 100E ei suhteessa niinkään.

Mun mielestä D on vielä yleensä sopivan iso.

Vierailija
5/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liivikoko 75DD enkä pidä itseäni isorintaisena. Pelkkä kuppikoko ei kerro (nykyään) juuri mitään rintojen suuruudesta.

Vierailija
6/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 12:38"]

Miten isompi ympärysmitta suurentaa tissejä??? Päinvastoin, joku 70E on valtavat, mut 100E ei suhteessa niinkään.

[/quote]

et taida kauheasti tietää rintaliivien kokosysteemistä? ne kupit kun eivät ole samankokoiset edes 70C ja 75C -rintsikoissa.

Vierailija
8/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitäisi sitten vielä mainita, onko kyseessä normikaupan koko vai Changen itsetuntobuustaus-koko.

Vierailija
9/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 12:38"]

[/quote]

et taida kauheasti tietää rintaliivien kokosysteemistä? ne kupit kun eivät ole samankokoiset edes 70C ja 75C -rintsikoissa.

[/quote]

No en näköjään??? Mä olen aina ajatellu, että siinä on ympärysmitta ja kuppikoko. Ei niin että kuppikoko onkin vain harhaa??? Onko aina ollut näin? Mullakin ikää kuitenkin 37 ja aina olen onnistunut oikeankokoisia rintsikoita löytämään kuitenkin.

Vierailija
10/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 13:22"]

Täällä pitäisi sitten vielä mainita, onko kyseessä normikaupan koko vai Changen itsetuntobuustaus-koko.

[/quote]

:D

Mulla on kyllä changesta ja muista kaupoista suht sama koko. Joissain malleissa on erona onko toisen kaupan D vai Changen DD mutta ympärys on sama.

Vierailija
11/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankaan pelkkä kuppikoko ei kerro kaikkea. Itselläni on tällä hetkellä koko 65H eikä nuo rinnat nyt niin järin suuret ole. Käytännössä tarkoittaa, että tissien takia paitakoko on usein 40-42 kun muutoin sopiva olisi 36-38.

Vierailija
12/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitähän mä en tajua, kun mulla Changesta ostetut sopivat liivit on pienempää kokoa kuin Funky Ladysta ostetut sopivat liivit? :O Changen koko on 70 E, Funky Ladyn koko 75 F.

P.S. Mua niin raivostuttaa eri merkkien (ja erityisesti kauppojen) väliset kokoerot...! Pahimmillaan mulla oli B- ja D-kupin liivejä, siis silloin aikoinaan.

Vierailija
13/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama koko (70D) kaikissa liiveissä, oli ne ostettu sitten changestä (3 kpl) tai muualta (n. 10 kpl).

[/quote]

Vierailija
14/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä triumphin liivejä ja koko on 75F. On tosi iso koko kai, koska normikaupoista esim- prisma ei sitä kokoa löydy. Changelta mulla on ollut liivejä kokoa 70G

Vierailija
15/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

E on tosi iso, D on melkein tosi iso, C on iso

Vierailija
16/22 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

E+ on iso, jostain H:sta eteenpäin on tosi iso, toki ympärysmitasta riippuen. Tämä omasta mielestäni, mulla siis 75 E/F ja ovat isot, mutta eivät mitenkään tosi isot. 

Vierailija
17/22 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison ja keskikokoisen raja kulkee f kupissa

Vierailija
18/22 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokoja 70G/F sekä 75E/F. En ole isorintainen... kyllä nämä erottuvat jos tiukan paidan päälle laittaa mutta muuten aivan normaalit. Liivit lähinnä Lindexiltä ja Mark & Spencerilta ja kokoeroista huolimatta kaikki ovat juuri sopivia.

Vierailija
19/22 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetuntobuustaus?

Itse koen lähinnä noloksi ostaa liivejä kun kokoni on 75G. Changen liiveistä en tiedä, niitä en ole kokeillut.

Rintani koen olevan jättisuuret. Siltä ne näyttääkin riippumatta siitä miten pukeudun.

Olen aika lyhyt ja minulla on hoikka vyötärö ja leveä lantio. Nämä ilmeisesti korostavat rintojen kokoa.

Vierailija
20/22 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärys ja kuppi pitäisi erottaa toisistaan. Kuppi määrittelisi volyymin (dl) ja ympärys olisi mitä hyvänsä. 65d tai 80d, molemmissa sama tilavuus.