Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elokuvan nimi hukassa!

Vierailija
29.05.2013 |

Osaiskohan kukaan sanoa, että mikä elokuva tää olisi. Se kertoi perheestä, joka muuttaa johonkin isoon kartanoon, jossa alkoi tapahtua kummallisia juttuja. Jossain vaiheessa leffaa pihatieltä löytyi hiekan seasta luun kappaleita. Vaimo ja lapset lähti karkuun, mutta mies jäi taloon selvittelemään tapahtumia. Tää oli joku trilleri ja on tullu telkasta..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohto

Vierailija
2/12 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita vähän lisää vihjeitä ...mulle ei ainakaan sano mitään noi luunpalat pihatiellä. Muistatko näyttelijöitä? Minkä maalainen? Koska tehty? jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta ja neitsyt?

Vierailija
4/12 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/12 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 15:07"]

Hohto

[/quote]

No sä oot vähän hakusessa...

Vierailija
6/12 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi Menneisyyden salaisuus

t.5

Vierailija
7/12 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö noista mikään tutulta?

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Haunted_house_films

Vierailija
8/12 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallelujaa! Cold creek manor se on! Kiitti, nyt on monen viikon tuskailu ohi! :)

Vierailija
9/12 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tai joku muu joka on nähnyt, oliko hyvä leffa? Kuvauksen perusteella vaikuttaa kiinnostavalta.

Vierailija
10/12 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvan linkannut nro5 voi kertoa että odotin paljon parempaa ottaen huomioon pääosien näyttelijät. 

Olen vuokrannut joskus aikoja sitten ja arvasin oikein koska huomasin sen tulevan telkusta ja mielessäni totesin ettei kande toista kertaa katsoa.

Vierailija
11/12 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mie muistelin että se olis ollu hyvä. Siitä tosin on kyl jo toooosi pitkä aika, kun oon nähny sen. Pitää virkistää muistia, ni pääsee tästäkii tuskasta eroon. :)

- Ap

Vierailija
12/12 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh teidän kanssa, olisitte yksimielisiä niin olisi helpompaa mulle :) No, ei auta ku tsekata itse.

Rakastan trillereitä, mutta harvoin hyvää vastaan tulee, yleensä aina lupaa enemmän kun antaa. Tosin toisinaan käy niin, että ensin miettii, että siinäkö se nyt muka oli kun leffa loppuu, mutta silti jää kaihertamaan mieltä moneksi päiväksi. Sekin on hauskaa.