Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamuvirkut

Vierailija
16.06.2013 |

Huomenta! miksi olet näin varhain hereillä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole edes nukkumaan mennyt. huolettaa ja veetuttaa niin paljon.

Vierailija
2/8 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä edes nukkunut. Vähän aikaa sitten meinasin mennä nukkumaan, mutta sitten oksensin ja piristyin sen takia. Hemmetin flunssa, kun kurkussa oleva lima saa aikaan yökkimisrefleksin. :/

Mutta huomenta minunkin puolestani! Harmi, että sataa. Muuten olisin lähtenyt aamulenkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kipeänä aamulenkille? Ei kuulosta kovin järkevältä.

ap:lle herään yleensäkin 5-6 välillä arkisin pakko, viikonloppuisin pidän saman rytmin.

Vierailija
4/8 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 05:52"]

3 kipeänä aamulenkille? Ei kuulosta kovin järkevältä.

ap:lle herään yleensäkin 5-6 välillä arkisin pakko, viikonloppuisin pidän saman rytmin.

[/quote]

Ei sitä kipeänäkään jaksa päiviään sisällä viettää, pienikin lenkki tekisi nyt hyvää. Mutta tosiaan sen takia jätin lähtemättä, koska flunssassa en sateeseen lähde. Katsotaan päivemmällä uudestaan.

Vierailija
5/8 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tunti sitten. Olin nukkunut tarpeeksi jo. Luin lehden, keitin kahvit. Tämä on minule rauhallista yksinoloaikaa ennen perheen heräämistä.

Vierailija
6/8 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 11 päivää putkeen töissä (tosin yksi päivä "vain" 2 ja puoli tuntia). Alkaa käydä henkisesti raskaaksi ja nyt meni yöunet, heräsin mielessä yksi työasia.

Melko hyvin olen kuitenkin jaksanut, olen harrastanut liikuntaa ja käynyt joogassa, pää on ollut yllättävän monta päivää kunnossa vaikka ei vapaata ole ollutkaan. Nyt ajattelin lähteä lenkille, ehkä sen jälkeen maistuu torkut. Ja sitten taas töihin.

Vierailija
7/8 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 06:41"]

Heräsin tunti sitten. Olin nukkunut tarpeeksi jo. Luin lehden, keitin kahvit. Tämä on minule rauhallista yksinoloaikaa ennen perheen heräämistä.

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
8/8 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa herätä aikaisin, on aina ollut. Lapsia meillä ei vielä ole, ja mieskin nukkuu aina vähintään puolille päivin, joten omaa aikaa mulla riittäis myöhäisempäänkin kellonaikaan, mutta jotenkin nää aamutunnit vaan on niin ihania.

Tänään heräsin kuudelta, köllöttelin pitkään sängyssä ja seitsemältä noustuani laitoin pyykit pyörimään ja aloin suunnittelemaan päivän askareita. Tosin nyt aamupalan jälkeen täydellä mahalla tuntuu että saatan jättää askareet huomiselle ja vain laiskotella tänään - eikös äitiysloma ole lunkisti ottamista varten ;)