Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetin hemmetti! (Ihastukseen törmäämisestä)

Vierailija
16.06.2013 |

Lähdinpä illansuussa kauppaan hakemaan illaksi syötävää kamlassa kiireessä ehtiäkseni ennen sen sulkeutumista. Oli siis "bad hair day" ja muutenkin oli "ruma olo"-päivä. Kiireessä tietysti vaatteetkin oli olohousut ja vanha t-paita. Kukas sitten kaupassa tulikaan vastaan? Ihastus tietenkin. Mulla olisi ollut tuhannen taalan paikka osoittaa kiinnostukseni hänelle/sanoa jotain, mutta tuli niin yllättäen, että mä taisin vaan mulkaista häntä ja luulee varmasti, että olen kaikkea muuta kuin kiinnostunut hänestä.

Ja siihen vielä päälle tää look, ei hyvin mee.... Kaiken lisäksi näen häntä aika harvoin ja aina, kun olen liikkeellä mielellä "näkisinpä nyt hänet, voisin jutella jotain" en koskaan törmää häneen.

Oi miksi?

Ja sori sekava vuodatus.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavallisia miehiä kiinnosta naisten vaatteet. Ei varmasti tiedäkäään ihastuksestasi, kannattaisiko tehdä asialle jotain...

Vierailija
2/7 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niiiiin tyypillistä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasit elämäsi. Mutta onhan meillä vielä onnex jäljellä iankaikkinen elämä!

Vierailija
4/7 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin törmäsin kerran ihastukseeni kaupassa totaalisen yllättäen. Menin ihan sekaisin ja aloin hölöttää tyypille ummet ja lammet kaikesta dorkasta sillä seurauksella, että mies suunnilleen juoksi karkuun! Mutta nou hätä, muutamaa viikkoa myöhemmin olimme pari ja nyt suunnitellaan jo häitä ;)

Jos homman on tarkoitettu onnistua, se onnistuu. Tsemiä ap:lle :)

Vierailija
5/7 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no 16-vuotiailla se nyt vaan on tollasta, mutta kyllä se elämä siitä helpottuu kun kasvat aikuiseksi.

Vierailija
6/7 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihastuminen voi aikuisenkin pään sekoittaa pahemman kerran...

t. nro 5, 37v

Vierailija
7/7 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 09:21"]

Ei tavallisia miehiä kiinnosta naisten vaatteet. Ei varmasti tiedäkäään ihastuksestasi, kannattaisiko tehdä asialle jotain...

[/quote]

Tilaisuuksia tehdä asialle jotain tulee todella harvoin ja aina yllättäen puskista. Kuten totesin, silloin kun lähden jonnekin, jossa ajattelen, että saatan törmätä häneen, en koskaan törmää .Silloin, kun en ole ajatellut edes häntä ja kaikkein vähiten sitä toivoisin, törmään. Ja ettei olisi niin yksikertaista, minulla on jo valmiiksi hieman idiootti maine erään jutun vuoksi (en ala täällä siitä kertomaan) hänen silmissään, joten tuo kuva olisi ihan jees korjata.

6: Tuosta iästä on jo kymmenisen vuotta aikaa.

Ikäerohullu, jos luet tätä, ihastus on minua yli 10 vuotta vanhempi! Tosin olen hetki sitten ylittänyt sen maagisen 25 vuoden rajan. =)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi