Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista musiikkia kuuntelet?

Vierailija
15.06.2013 |

Millaista musiikkia kuuntelet? Mitkä ovat lempibändejäsi tai laulajiasi?Olisi myös mukava saada tietää, onko musiikkimakusi muuttunut vuosien aikana jotenkin. :)

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallimusiikkia. Lempibändejä ovat lähinnä suomalaiset: Turisas, Finntroll, Ensiferum, Wintersun, Eternal Tears of Sorrow. Ulkomaalaisista Pantera, Cradle of Filth, näin muutaman mainitakseni. 

Aloitin "urani" n. kymmenenvuotiaana Guns `n `Rosesilla ja Metallicalla, eipä tuo maku ole ainakaan kevyemmäksi vuosien myötä muuttunut. Nyt ikää on yli kolmekymmentä ja ulkoisestikin olen sen näköinen, että raskaampi musiikki kiinnostaa.

Vierailija
2/44 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin ekat Bad Religionin ja Offspring biisit 12vuotiaana, tykästyin. Nyt 30v, kuuntelen edelleen niitä, lisäksi mm NOFX, Nirvanaa, Flogging Molly, Dropkick Murphys, Me First and the Gimme Gimmes, No use For A Name jne.... Mutta vuosien varrella tykästynyt muuhunkin, kuuntelen esim Metallicaa, In Flamesia jne.. Ja soittolistalta löytyy myös esim Kent, The Ark, ja Bryan Adams. 

Mutta ehdoton lemppari on Bad Religion, ja hiukan harmittaa kun en päässyt eilen Provinssiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen aika raskasta musiikkia. Death -ja blackmetallia, viikinkimetallia, sinfonista metallia ja speedmetallia.

Lempibändejä on Kamelot, Dimmu Borgir, Serenity, Týr, Blind Guardia, Sabaton, Dark Moor, Falconer, Finntroll, Rhapsody Of Fire, Strapping Young Lad, Cradle Of Filth ja Marilyn Manson.

Noin muutamia mainitakseni :D

Sama musiikkimaku ollut viimeiset 13 vuotta.

Vierailija
4/44 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kotimaisilla Baddingilla, Hassisen Koneella, sitten rokkia, heavya, jossain vaiheessa tuli konemusiikki ja reivit... Nyt 35-vuotiaana kuuntelen nolosti chisua, eriniä, lady gagaa jne... Myös Etno on aina mennyt...

Vierailija
5/44 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä mielimusa on 80-90-lukujen taitteesta. 90-luvun puolivälissä lopetin tykkäämästä uusista, se aika oli vain niin surkeaa popmusiikissa. Muoti muuttui jotenkin lapsellisemmaksi (esim. nuo uuspunkit Offspring, Green Day vs. muutaman vuoden takainen GnR tai Metallica). Ja olin ihan teini silloin vielä joten ei ollut kyse siitäkään että olisin kasvanut vain aikuiseksi...

Vierailija
6/44 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/44 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen paljon suomalaisia naislaulajia, tykkään esimerkiksi Suvi Teräsniskasta, Jenni Vartiaisesta, Johanna Kurkelasta, Kaija Koosta, Anna Erikssonista, Laura Voutilaisesta...

Aiemmin kuuntelin rokkia ja metallia. Enää ei sellaista jaksa, pieniä poikkeuksia lukuunottamatta. Ja olen parikymppinen, joten ihan mummoutumisesta ei voi johtua ;)

Vierailija
8/44 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen 10-16 vuotiaaksi kuuntelin pelkkää metallia. Sen jälkeen musiikkimakuni on laajentunut kattamaan melkein kaikenlaista mutta juuri mitään en ole kuitenkaan hylännyt, vaikka joihinkin yksittäisiin bändeihin tietysti kyllästyy. Vähiten kuuntelen varmaankin iskelmää mutta vähän sitäkin löytyy levyhyllystä. Lempiartistejani tällä hetkellä (osin pari vuotta suosiossa olleita ja osin ikuisia suosikkeja) ovat  King Crimson,  Emperor, Gustav Mahler, Moonsorrow, Cold Fairyland, Ali Project, Kingston Wall, Thelonious Monk, Hiromi Uehara, Shining (nor), Graveyard BBQ, Matana Roberts, Boris, Kilimanjaro Darkjazz Ensemble ja Hidria Spacefolk 

Vierailija
9/44 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteeni alkoi toi metalli musa kiinnostaa paljon jo sillon ku olin 8-10v. Kysyin sillon isältä että, haluisin käydä tutkimassa vintillä. Muistan ku löysin isän vanhoja vinyylilevyjä ja ekat bändit mitä löyty oli, Iron maiden, Kiss yms. Hetihän ne alkoivat kiinnostaa kun esim iron maidenin kannessa poseerasi hirviö "eddie". Kysyin silloin isältä että voidaanko kuunnella tuo levy. Isä sit siihen että no mikä ettei, levyhän oli peace of mind jos oikein muistan. Kuulin ekan biisin, where eagles dare. Rakastuin siihen ihan totaalisesti. Kului vähän aikaa ja menin jo etsimään netistä kyseisen bändin biisejä. Sitä kautta löysin nykyisen musiikkimaun. Eikä nykyinen musiikkimakuni ole todellakaan mitään hentoa ja rauhallista. Nykyään bändit joita kuuntelen ovat esim, Suffocation, Cannibal corpse, Vader, Short bus pile up ja Kraanium. Näitähän olis ihan karseesti lisää mut kaikkien niiden luetteleminen olis ihan mahotonta.

Vierailija
10/44 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea punkista jazziin

Vierailija
11/44 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh... Liian moni on hevari... Taidan vaihtaa Metallican Antti Tuiskuun, niin katu-uskottavuus säilyy.

Vierailija
12/44 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muse, Avenged Sevenfold ja uusimpana tulokkaana Volbeat..

Moi vaan tutut..=))

Vierailija
13/44 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 23:47"]Kuulin ekat Bad Religionin ja Offspring biisit 12vuotiaana, tykästyin. Nyt 30v, kuuntelen edelleen niitä, lisäksi mm NOFX, Nirvanaa, Flogging Molly, Dropkick Murphys, Me First and the Gimme Gimmes, No use For A Name jne.... Mutta vuosien varrella tykästynyt muuhunkin, kuuntelen esim Metallicaa, In Flamesia jne.. Ja soittolistalta löytyy myös esim Kent, The Ark, ja Bryan Adams. 

Mutta ehdoton lemppari on Bad Religion, ja hiukan harmittaa kun en päässyt eilen Provinssiin...

[/quote] "eilen Provinssiin" ? Provinssi vielä tulossa, ite kattomaan Dropkick ja elokuussa Porissa Flogging Molly<3 !

Vierailija
14/44 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klasari, kuoro- ja lauluyhtyemusa, kansanmusaa, jazzia, maailmanmusaa, urkumusaa... Joo, tiedän, oon ihan oma lukuni..

Vierailija
15/44 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkigenreni on rock/jazz-pohjainen proge. Taiteellista luovan ihmisen musiikkia, jota esittävät taitavat muusikot. <3 Pidän myös ns. new jazzista, fuusiojazzista ja kuuntelen lisäksi paljon konemusiikkia, poislukien discot yms. Väkerrän myös itse uusia ja vanhoja instrumentteja yhdistelevää musaa.

Vierailija
16/44 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallia viime aikoina, mutta kyllä mä olen kuunnellut kaikenlaista.

Mun lempparibändi on Nightwish. Metallicaa ja Iron Maidenia kuuntelen myös. Aiemmin/teininä kuuntelin mm. Linkin Parkia, Apulantaa, Spaissareita ja Hansonia ym. poppia ja suosittuja yhtyeitä. :)

Vierailija
17/44 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutelen musiikkia mikä on hyvää. Kaikkea tuuttimörön ja Stevie Wonderin väliltä

Vierailija
18/44 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelen: Avicii, Haloo Helsinki, Cheek, XXXTENTACION ja Alan Walker musiikkimaku vähän laidasta laitaan.

Vierailija
19/44 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modern Talkingia , C C Catchiä, sandraa ja venäläistä poppia

Terveisin 14 vee poika

Vierailija
20/44 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbie Hancockia, progea etc.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi