Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sikiön hikka ja vauvan sukupuoli

Vierailija
15.06.2013 |

Luin jostain, että paljon hikkaileva sikiö meinaisi tyttöä. Onkos av raatilla kokemusta tästä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen hikkasi usein ja oli tyttö. Toinen ei hikannut juuri ollenkaan ja oli poika. Kolmas oli taas hikkaaja ja oli poika. Joten mulla on hikanneet sekä tyttö että poika. Joten oman kokemuksen mukaan hikkaus ei liity sukupuoleen. Tosin mistäs sen koskaan tietää ;)

Vierailija
2/25 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva hikkas mahassa useesti ja niin ulkomaailmassakin. Ja poikahan tuo on.:P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siis jos poikakin kovasti hikkasi, niin eipä se sit voi paikkaansa pitää. Hö

ap

Vierailija
4/25 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauva ei ole hikannut lainkaan. Ultrassa on näkynyt joka kerran tyttö. Viikon päästä pitäisi sitten nähdä, onko ultra ollut oikeassa.

Vierailija
5/25 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin hikkasi paljon ja poikia ovat.Ei se mitään sukupuolta meinaa,keuhkot siinä vain kehittyy.Oudoksi katsoisin,jos ei hikkaa ollenkaan.Varmaan neuvolassakin ihmeteltäisiin.

Mahan muodosta kuulemma tietää paremmin.Yksi tuntematon mies kerran tuli kaupassa sanomaan,että poikaa odotat,en ollut tietoinen sukupuolesta.Ulkomaalaistaustainen ja sanoi hänellä olevan ainakin 8 lasta ja hän tietää,katsellut vaimonsa mahaa.Niinpä tiesikin. :) Pystympi kapea maha,poika.Leveä sivuille päin,tyttö.

Vierailija
6/25 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kumpikaan lapsista hikannut koskaan. Poika ja tyttö.

Vierailija
7/25 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tytöt hikaili paljon, poika ei ollenkaan.

Vierailija
8/25 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 2 tyttöä. toinen hikkasi ja toinen ei. 

eli pieleen menee teoria.

Vierailija
9/25 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika hikkasi usein, tyttö ei ollenkaan.

Vierailija
10/25 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat hikkaili paljon, eka poika, toka tyttö. Ja vatsoista vielä, minulla samanlaiset vatsat molemmissa... 

Vierailija
11/25 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikkaili päivittäin kohdussa ja synnyttyään ekoina kuukausina. Poika tuli.

Vierailija
12/25 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 22:13"]

Kummatkin hikkasi paljon ja poikia ovat.Ei se mitään sukupuolta meinaa,keuhkot siinä vain kehittyy.Oudoksi katsoisin,jos ei hikkaa ollenkaan.Varmaan neuvolassakin ihmeteltäisiin.

Mahan muodosta kuulemma tietää paremmin.Yksi tuntematon mies kerran tuli kaupassa sanomaan,että poikaa odotat,en ollut tietoinen sukupuolesta.Ulkomaalaistaustainen ja sanoi hänellä olevan ainakin 8 lasta ja hän tietää,katsellut vaimonsa mahaa.Niinpä tiesikin. :) Pystympi kapea maha,poika.Leveä sivuille päin,tyttö.

[/quote]

Ei kerro mitään hikat, mahan muodot, mielihalut, sykkeet..tms. Näille ei ole mitään tieteellisiä perusteita. Mulla molemmat kovia hikkaajia ja molempia on.

Vierailija
13/25 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kolme poikaa ja yksikään ei ole hikannut vatsassa. Normaaleja lapsia kylläkin ovat, että eipä se hikka mikään pakollinen ole.

Vierailija
14/25 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö hikkasi mahassa todella paljon, poika ei oikeastaan koskaan.

Vierailija
15/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon saanu näköjään käsityksen,että vauvojen kuuluu hikata,niin kovasti aina neuvolassa kyselivät hikkaileeko.Sorry,my mistake. :)

Vierailija
16/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyttöä- ei lainkaan hikkaa, poika taas hikkasi koko ajan ja lisäksi oli ruskea viiva navasta alaspäin, tytöilä se puuttui.

Vierailija
17/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttö hikkaili joka päivä ihan rasittavuuteen saakka. Syntymän jälkeen en ole tainnu kuulla kertaakaan että olis hikka :)

Vierailija
18/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 22:13"]

[/quote]

Kolme kertaa on äidilleni povattu kapeasta pystymahasta poikaa. 3tyttöä on. Sama juttu kaverilla, kapea pystymaha ja tyttö tuli.

Kaveri levisi aika reilusti lapsia odottaessa ja kaksi poikaa on.

Vierailija
19/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen hikkaili säännöllisesti päivittäin, ja oli poika. Tyttömme taas ei juuri hikkaillut. Eipä nuo uskomukset ole muuta kuin uskomuksia :)

Vierailija
20/25 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikkaili jatkuvasti ja oli poika.