Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeeköhän nainen koskaan aloitetta peppuseksiin

Vierailija
15.06.2013 |

heterosuhteessa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt monta kertaa, turhaan. Mies ei halua perää, hänelle kelpaa vain se perinteinen reikä ja suu.

Vierailija
2/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "Ei" lasketaan aloitteeksi, niin sitten kyllä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä oon aina se, joka tekee aloitteen siihen :D Ja kylläkin myös suihinottoon :D

Vierailija
4/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei onnistu, mies sanoo aina että ehkä sit ens kerralla. En pyytele enään.

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 21:38"]

Minä olen tehnyt monta kertaa, turhaan. Mies ei halua perää, hänelle kelpaa vain se perinteinen reikä ja suu.

[/quote]

Vierailija
5/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä yleensä teen aloitteen.

Vierailija
6/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mamma joskus sanoo että haluaa kakoseen! minä ihan innoissaan :P

Vierailija
7/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen silloin kun sitä haluan. Olen heterosuhteessa.

Vierailija
8/16 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein pannut miestäni dildovyöllä kysymättä.

Vierailija
9/16 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin.

Vierailija
10/16 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aina kun harrastetaan anaalia, aloitteen teen nimen omaan minä, vaimo. Mieshän nyt haluaisi sitä vaikka joka kerta, mutta mä en aina, joten sanattomasta sopimuksesta mä olen aloitteentekijänä silloin kun tekee mieli sitä.

Vierailija
11/16 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksissä voi vioittua sulkijalihas, pahimpaan vaurioon tarvitaan leikkausta. myös peräaukko löystyy, jos harrastaa anaaliseksiä säännöllisesti, jos lääkäri tutkii hän voi nähdä onko ihminen harrastanut anaaliseksiä lähikuukausina. eli löystyminen oikeasti tapahtuu, se on lääkärillinen fakta.  reijän palautumisern kestää joku aika. jos sitä tekee kauemmin, löystyminen voi jäädä pysyväksi. älkää hartastako sitä. pidättäväisyyskyky on tärkeä asia. varsinkin vanhetessa kun muutenkin lihakset heikkenee. en kannata aloittaa tämän. ja aloittaneille ei ole myöhäistä lopettaa. 

Vierailija
12/16 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 06:22"]

anaaliseksissä voi vioittua sulkijalihas, pahimpaan vaurioon tarvitaan leikkausta. myös peräaukko löystyy, jos harrastaa anaaliseksiä säännöllisesti, jos lääkäri tutkii hän voi nähdä onko ihminen harrastanut anaaliseksiä lähikuukausina. eli löystyminen oikeasti tapahtuu, se on lääkärillinen fakta.  reijän palautumisern kestää joku aika. jos sitä tekee kauemmin, löystyminen voi jäädä pysyväksi. älkää hartastako sitä. pidättäväisyyskyky on tärkeä asia. varsinkin vanhetessa kun muutenkin lihakset heikkenee. en kannata aloittaa tämän. ja aloittaneille ei ole myöhäistä lopettaa. 

[/quote]

Lopeta tuo paskan jauhaminen.

Vierailija
13/16 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen sillointällöin ja saan myös herkkua halutessani:) Ei hirveän useasti mutta muutaman kerran vuodessa.  Nautin siitä.

Vierailija
14/16 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 05:17"]

Meillä aina kun harrastetaan anaalia, aloitteen teen nimen omaan minä, vaimo. Mieshän nyt haluaisi sitä vaikka joka kerta, mutta mä en aina, joten sanattomasta sopimuksesta mä olen aloitteentekijänä silloin kun tekee mieli sitä.

[/quote]

Sama meillä. Systeemi toimii hyvin, näin miehen ei tarvitse kuulla kieltoa ja/tai pettyä ja/tai tuntea että joutuu vonkaamaan, ja nauttiikin enemmän kun tietää että minäkin haluan sitä enkä vain suostu hänen mielikseen.

Vierailija
15/16 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 07:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 06:22"]

[/quote]

Lopeta tuo paskan jauhaminen.

[/quote]

Haha, pianhan säkin sitä paskaa jauhat ku löysät tulee housuun suoraan appelsiinin kokoisen reiän läpi.

Vierailija
16/16 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo löysäperäreikäjuttu on vain myytti. Ja kysymykseen: kyllä naiset tekee aloitteen jos pitävät siitä. T: vanhustenhoitajamies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi