Espanjassa +2,615 uutta koronatartuntaa!
Eilen tartuntoja oli 1357 ja viikko aiemmin 875. Tuo tämän päiväinen luku muuttunee vielä suuremmaksi, mutta varmaa on se, että siellä alkoi toinen aalto.
worldometers.info/coronavirus/
Kommentit (97)
Mä alan jo vähän kyllästyä tähän. Koko kevään ja kesän olen ollut hissukseen. Enää ei jaksaisi.
Espanjaan menijät vois vaikka jättää sinne.
Eikö yhtä vuotta voi pitää taukoa ulkomaanmatkailusta, että päästään eroon koronasta? Itse en lähtisi edes Norjaan tai Viroon, joihin nyt rynnii puoli Suomea. Kukaan ei kuole siihen, että pysyy vuoden kotinurkilla, mutta koronaan voi kuolla, jos ehdoin tahdoin on nyt matkailtava
Vierailija kirjoitti:
Eikö yhtä vuotta voi pitää taukoa ulkomaanmatkailusta, että päästään eroon koronasta? Itse en lähtisi edes Norjaan tai Viroon, joihin nyt rynnii puoli Suomea. Kukaan ei kuole siihen, että pysyy vuoden kotinurkilla, mutta koronaan voi kuolla, jos ehdoin tahdoin on nyt matkailtava
Ei voi eikä koronaan terveet ihmiset kuole. Niinhän täällä on tammikuusta asti hoettu. Vain vanhukset ja muutenkin sairaat kuolevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi eikä koronaan terveet ihmiset kuole. Niinhän täällä on tammikuusta asti hoettu. Vain vanhukset ja muutenkin sairaat kuolevat.
Samaan aikaan terveitä lääkäreitä ja sairaanhoitajia kuolee jatkuvasti siihen.
mUt VaAn VaNhUkSeT
Toivottavasti Espanjasta palanneita ei päästetä lentokentältä jatkamaan matkaa julkisilla, vaan käsketään mennä omalla autolla tai taksilla suoraan kotiin ja siellä jäämään kahdeksi viikoksi karanteeniin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Espanjasta palanneita ei päästetä lentokentältä jatkamaan matkaa julkisilla, vaan käsketään mennä omalla autolla tai taksilla suoraan kotiin ja siellä jäämään kahdeksi viikoksi karanteeniin.
Ei voida käskeä, koska sitten valtion pitää maksaa ne taksimatkat tai jotenkin noin se menee.
Ja Suomalaisten matkailijoiden syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voida käskeä, koska sitten valtion pitää maksaa ne taksimatkat tai jotenkin noin se menee.
No sitten pitää vain estää heidän pääsynsä julkisiin kulkuneuvoihin. Saavat sitten itse valita maksavatko taksin vai menevätkö kävellen.
Jokainen Espanjasta palannut pitäisi määrätä koronatestiin ja testit tehdä heti lentokentällä. Koronatestin tulosta odottavat ovat karanteenissa, joten kukaan matkustajista ei voisi käyttää busseja tai junaa päästäkseen kotiin.
Jälleen ketju, jossa hysteerikot paljastavat hysterian perimmäisen syyn: Ymmärryksen ja tiedon puutteen.
Vierailija kirjoitti:
Finnair ainakin tiedotti että hallituksen päätöksillä mm. Espanja, Itävalta ja Slovenia ovat taas listalla maina joista ei Suomeen pääse kuin kansalaiset ja vakituiset asukkaat ja palatessa tulee noudattaa 14vrk karanteenia.
Ranskassakin näköjään +1000 vaikka useita kuukausia uudet tapaukset laskettiin sadoissa/päivä. Ei ole viisasta matkustaa nyt eurooppaan. Tosiaan rajat saattaa mennä kiinni lyhyelläkin varoitusajalla.
Minulle tulee kämppis espanjasta. Uhka vai mahdollisuus? Kuulun vieläpä riskiryhmään itse :(
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee kämppis espanjasta. Uhka vai mahdollisuus? Kuulun vieläpä riskiryhmään itse :(
Ei välttämättä tule kun espanjalaisia ei maahan päästetä.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuus ehdottomasti. Tarttuuko kokona muuten seksin välityksellä, jos panee takaa päin maski päässä ja kumihanskat kädessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä tule kun espanjalaisia ei maahan päästetä.
Ohhoh. Mitenhän tässä käy... Vielä jokunen viikko sitten väitettiin että hänellä on normaali pääsy maahan?
Muumipeikko:
"Se tulee, se, se, tulee! Korona aalto tulee takaisin." (Meri)
-muumipeikko ja pyrstötähti-
Ja turussa kuuluu päivittäin riikinruotsia. On se kumma kun eivät voi pysyä siellä maassaan koronaluvuista nauttimassa.
Monessakohan maassa tulee taas täyssulku ja suomalaiset turistit jää sinne inisemään että miksi ulkoministeriö ei auta, yhyy.
Nuo sinne matkanneet voisi tällä kertaa jättää sinne. Mitäs läksivät tällaisessa tilanteessa, oma vika ja nauttikaa nyt siitä ulkomaanmatkailusta oikein kunnolla.