Meteorologi: Ensi viikolla voi tulla lunta
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mihin se kesä jäi? 3 viikkoa vain kesää.....
Johan tässä melkein 5 kuukautta oli liian lämmin. Ja on muuten edelleen.
Voi tulla vettäkin, saatta paista aurinko.
Ollaan aika varmoja että jotain ehkä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Huippuvuorille.
Jotain Utsjokea tai vastaavaa tuolla tarkoitetaan. Tietää lukemattakin. Näin sitä tehdään klikkiotsikoita. Onhan se Suomessa, joten ei kai säähessua voi mistään syytellä.
Talviaikaan on vielä 39 päivää. Ei kai sitä ennen voi sataa lunta?
No eihän tuo ihan tavatonta ole, toki harvinaisempaa. Joku päivä tässä selasin omia FB-muistoja, ja joitain vuosia takaperin oli tullut syyskuussa lunta, enkä asu edes Lapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Harvemmin olen syyskuun puolivälissä ollut ulkona liikkeellä lyhythihaisessa puserossa, puolihameessa ja paljain säärin sandaalit jalassa. Viime sunnuntaina näin olin. Eipä sitä jakkua tullut kaivanneeksi eilenkään päivällä, kun lämmintä oli varjossa 18 astetta ja auringossa oli melkein turhan kuumaa. Kesäkuussa kesäteatterissa palelin, kun ilman lämpötila oli 13 astetta ja meren äärellä oli kylmää viimaa. Jo on taas erikoinen vuosi sään ja lämpötilan kannalta!
Ensi viikon lumen tulemisesta olen hyvin skeptinen. Ei tänne reunalle ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Harvemmin olen syyskuun puolivälissä ollut ulkona liikkeellä lyhythihaisessa puserossa, puolihameessa ja paljain säärin sandaalit jalassa. Viime sunnuntaina näin olin. Eipä sitä jakkua tullut kaivanneeksi eilenkään päivällä, kun lämmintä oli varjossa 18 astetta ja auringossa oli melkein turhan kuumaa. Kesäkuussa kesäteatterissa palelin, kun ilman lämpötila oli 13 astetta ja meren äärellä oli kylmää viimaa. Jo on taas erikoinen vuosi sään ja lämpötilan kannalta!
Ensi viikon lumen tulemisesta olen hyvin skeptinen. Ei tänne reunalle ainakaan.
Nyt on neljäs syyskuu putkeen shortsikelejä.