Miten hävittäisimme lassukat keskuudestamme?
Hyvät naiset, nyt ideoita. Tietenkin luonto ja evoluutio pidemmän päälle karsivat kaiken ei-toivotun, mutta nyt pikaisemmat keinot kehiin please.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 22:16"]
Introvertit elävät muiden kustannuksella lopulta aina, extrovertit mahdollisitvat tämän lajin olemassaolon lopulta kuitenkin. Ihminen on pieni apina alunperin ja ilman yhteistyötä laji olisi kuollut sukupuuttoon ajat sitten. Vasta nykyinen yhteiskunta luonut mahdollisuudet kotiinsa lukkiuituijille ja läppärin takaa naisia vihaaville yhteisön taakoille.
[/quote]
Afrikka on täynnä näitä sinun ihailemiasi ekstrovertteja eli mustia, jotka ovat ilmeisiä ihmisapinoita.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 19:29"]
Suurin osa lassukoista kärsii jonkinlaisesta autismin muodosta, ja tämä ei ole mitään piruilua vaan aivan realistinen huomio, joten ohjaisin heitä linkeillä & ystävällisesti autistien omille keskustelupalstoille.
[/quote]
Autismi- ja Aspergerliitto saattaisi olla erimieltä ajatuksestasi että autisteilta kielletään heidän oikeus käydä nettikeskustelua tällä palstalla. Se olisi vähintäänkin sanavapauden vastaista. Saattaisit saada jopa syytteen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Minusta vammaisilla on sananvapaus kuten muillakin.
[/quote]
Eiköhän tuo kirjoittaja tarkoittanut sitä että sieltä arpergerfoorumilta saisitte hyödyllistä tietoa ja oppia siitä miten oikeasti pärjätä elämässä. Ja vartaistukea joka tajuaa mitä kana kusee. Paljonko on järkeä siinä että haukutaan täällä naisia ja itketään että miksi maailma ei muutu sellaiseksi kuin haluan. Tämä jälkimmäinen vain johtaa tiedät kauemmas tavoitteesta, jos se tavoite on seksi tai parisuhde. Tietty jos jossain sisimmässänne tiedätte että parisuhde on epärealistinen tavoite, niin ehkä se sitten jotenkin helpottaa kun voi laittaa muiden syyksi.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 22:37"]
Suurin osa lassukoista kärsii jonkinlaisesta autismin muodosta, ja tämä ei ole mitään piruilua vaan aivan realistinen huomio, joten ohjaisin heitä linkeillä & ystävällisesti autistien omille keskustelupalstoille.
[/quote]
Autismi- ja Aspergerliitto saattaisi olla erimieltä ajatuksestasi että autisteilta kielletään heidän oikeus käydä nettikeskustelua tällä palstalla. Se olisi vähintäänkin sanavapauden vastaista. Saattaisit saada jopa syytteen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Minusta vammaisilla on sananvapaus kuten muillakin.
[/quote]
Eiköhän tuo kirjoittaja tarkoittanut sitä että sieltä arpergerfoorumilta saisitte hyödyllistä tietoa ja oppia siitä miten oikeasti pärjätä elämässä. Ja vartaistukea joka tajuaa mitä kana kusee. Paljonko on järkeä siinä että haukutaan täällä naisia ja itketään että miksi maailma ei muutu sellaiseksi kuin haluan. Tämä jälkimmäinen vain johtaa tiedät kauemmas tavoitteesta, jos se tavoite on seksi tai parisuhde. Tietty jos jossain sisimmässänne tiedätte että parisuhde on epärealistinen tavoite, niin ehkä se sitten jotenkin helpottaa kun voi laittaa muiden syyksi.
[/quote]mulla itsellä on asperger ja olen samaa mieltä jälkimmäisen kirjotitajan kanssa. koen koko ajan että maailma ympärilläni toimii ihan väärin ja koen elämäni pelkkänä taisteluna niitä vääryyksiä vastaan joita tunnen. Tunnen muutaman kaltaiseni miesasiamiehen joilla on asperger, heidän suurin ongelmansa on pakko-ajatukset. Pakko-ajatukset tekevät seksin harrastamisesta tosielämässä mahdotonta koska kaikki eritteet ja äänet ja muut sellaiset inhottavat. Se inho niitä kohtaan purkautuu vastakkaiseen sukupuoleen vaikka oikeasti ne tapahtuu oman pään sisällä. Inho naisia kohtaan on enimmäkseen sitä että ei pystyisi oikeasti harrastamaan seksiä ilman inhoa seksiä kohtaan. As-ihmisten kanssa keskustellessa ymmärrän että nuo asiat tapahtuu enimmäkseen vain oman pään sisällä, mutta tällä palstalla tietoisuus siitä unohtuu hetkessä.
Paljonko on järkeä siinä että haukutaan täällä naisia ja itketään että miksi maailma ei muutu sellaiseksi kuin haluan.
[/quote]
Tässä koko ketjussa haukutaan pelkästään miehiä. Kuten koko AV-palstalla. Paljonko järkeä siinä on?
[/quote]
[/quote]
siis kuka on kieltänyt heiltä oikeuksia mihinkään? toi tyyppi kirjoitti että "ohjaisin heidät linkeillä ystävällisesti" eikä ollut mitään ihmisoikeuksia kieltämässä. Pientä ylireagointia...
Miksi miessasiamiehet / lassukat kiukuttavat naisia niin kovasti tänään? Onko Henry kirjoittanut taas uusia ei-niin-imartelevia totuuksia naisista?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 23:29"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]mulla itsellä on asperger ja olen samaa mieltä jälkimmäisen kirjotitajan kanssa. koen koko ajan että maailma ympärilläni toimii ihan väärin ja koen elämäni pelkkänä taisteluna niitä vääryyksiä vastaan joita tunnen. Tunnen muutaman kaltaiseni miesasiamiehen joilla on asperger, heidän suurin ongelmansa on pakko-ajatukset. Pakko-ajatukset tekevät seksin harrastamisesta tosielämässä mahdotonta koska kaikki eritteet ja äänet ja muut sellaiset inhottavat. Se inho niitä kohtaan purkautuu vastakkaiseen sukupuoleen vaikka oikeasti ne tapahtuu oman pään sisällä. Inho naisia kohtaan on enimmäkseen sitä että ei pystyisi oikeasti harrastamaan seksiä ilman inhoa seksiä kohtaan. As-ihmisten kanssa keskustellessa ymmärrän että nuo asiat tapahtuu enimmäkseen vain oman pään sisällä, mutta tällä palstalla tietoisuus siitä unohtuu hetkessä.
[/quote]
Mulla on myös asperger. Olen 38-vuotias mies ja olen hyvin älykäs takana 3 akateemista tutkintoa (mm. 1 tohtorin tutkinto) kovien tieteiden alalta ja olen aina tullut toimeen fiksujen ihmisten kanssa.
Olen realisti enkä voi allekirjoittaa sanomaasi lainkaan. Jos sulla on asperger, niin olet kyllä vakavasti autistinen ja omaat ilmeisesti todella matalan IQ:n eli et ole kovin tyypillinen asperger.
Vai matala äo, kyllä mun mielestä tuo aspergerin kommentti oli kerrankin fiksu ja siinä suhteessa suorastaan omalla planeetallaan kun vertaa palstan keskimääräisten miesasiamiesten horinoihin.
Down-jankkaaja nostaa myös lassukka-ketjuja esiin
Ydinaseella ja ruutitynnyrillä ja tykillä sitä on lähdettävä sotaan lassukoita vastaan.
Uskomaton viestiketjun aloitus, joka sotii itseään vastaan.
Ajattelin tämän aluksi olevan trolli, mutta aloittajan kirjoitukseen myötämielisesti suhtautuvien kommentoijien kirjoitusten lukemisen jälkeen vasten kasvoja iskeytyy realiteetti; oletettua vihaa pyritään kitkemään vihaa lietsomalla! Nerokasta peepsit, good job!! Feminismi on tosiaan katoavaa perinnettä ja kenties hyvä niin. Älykkäät ja toimeliaat naiset kyllä saavat ylimääräisen energiansa kanavoitua itseään hyödyttäviin toimiin ryhtymällä, vaikka *sarkasmi varoitus* sen naapurin lassukan kanssa kimpassa ;)
Rauhaa ja rakkautta Teille kaikille tasa-arvoisesti, niin feministeille kuin Laasaslaisillekin.
Ystävällisin terveisin,
Naapurin mies (vai nainen?)
Onko miesvihaa näkynyt? Me emme ole sitä ainakaan av:lta onnistuneet löytämään.
t. Tytti Kontula ja feministiset tutkijat
Koko ajanhan syntyvyys laskee Suomessa lähes yhtä kuin Japanissa. Itsekin alas uskoa siihen että pikkuhiljaa introversio kuolee sukupuuttoon, ainakin suurten ikäluokkien katoaminen edesauttaa sitä. Välillä toivoisin että se katoaisi jotta olisi helpompi lähestyä ihmisiä ja saada ystäviä. Harmillisen usein kouluissa ja työpaikoilla on muodostunut kaveriporukoita joihin on vaikea päästä sisään, kun uusia ei hevillä huolita. Sulkeutuneita ihmisiä on vaikea lähestyä ja ainakin itse pelkään että en saa mitään vastakaikua. Olen monesti huomannut että jos puhun vähänkin "oudoista aiheista" en välttämättä saa hirveästi vastakaikua. Ehkä tästä alkanut syyttämään intrsoversiota siitä että mulla ei liioin ole kunnon ystävyyssuhteita. Jos esim.koulussa olisi enemmän avoimia ja sosiaalisia ihmisiä, niin uskon että mulla olisi edes muutama aito ystävyyssuhde. Tää on mun näkemys asiasta.
Miten osasitkin kaivaa esiin kuusi vuotta vanhan ketjun?
[/quote]