Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV Uutiset mainosti suomalaisten ostavan Luxustuotteita Korona-aikana enemmän!!!!!

Vierailija
23.07.2020 |

Aika omituista minusta, kenellä sitä rahaa riittää. Näytettiin makkarasuvun Luxbag liikkeestä kuvaa, niin siellä juuri vaipoista päässeet keee ee rm apersenaikkoset peilailivat luxuslaukkuja........ilmeisesti Helsinki täynnä näitä, Isin rahapussilla käydään ostoksilla. Minua alkoi ärsyttää tällainen mainonta ja uutisten tasolla, ei kaikilla ole varaa tuhansien eurojen laukkuihin monet joutuvat miettimään mistä ruokaa seuraavaksi pöytään. Oksettavaa uutisointia. Minulla on kaikki ihan hyvin ja on töitä, mutta kyllä minulla riittää empatiaa vähäosaisia kohtaan. Ei uutisten tasolla tarvitse mainostaa mitään rikkaiden luksuslaukkuja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytjän sitä rahaa riittääkin kun ei ole päässyt reissaamaan, ravintoloihin ym. Itsekin ostin kellon 6500 eurolla kun piti perua kaksi matkaa.

Vierailija
2/3 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei joutunut lomautetuksi tai työttömäksi koronan takia, etenkään korkeastikoulutetut ja hyväpalkkaiset. Normaalisti itseään on palkittu ulkomaanlomalla, nyt sitten shoppailemalla luksusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ostaisivat mahdollisimman paljon suomalaista luksusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi