Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta miestä on elämäsi aikana haukkunut sinua

Vierailija
23.07.2020 |

rumaksi? Itse olen vasta 20v, mutta minua on jo ainakin 3 eri miestä haukkunut rumaksi elämäni aikana. Yhdessä ketjussa sanottiin, että vain oikeasti rumia naisia sanotaan rumaksi ja aloin nyt miettimään, että olenkohan oikeastikin sitten aivan järkyttävän näköinen...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 stalkkeri ja häirikkö.

Aivan...

Vierailija
2/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti ole ruma. Törpöt on sua haukkuneet. Nyt vaan hakeudut parempaan seuraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei ole suoraan sanonut rumaksi, mutta yksi nainen kyllä.

Vierailija
4/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi. Pakit saatuaan.

N43

Vierailija
5/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi. Pakit saatuaan.

N43

Minua yksi haukkui apinaksi pakit saatuaan. En tiedä miten se olisi pitänyt tulkita, minusta apinat ovat suloisia.

Vierailija
6/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismiehistä kolme taivasteli mun ulkonäköä, kun olin arka ja epävarma teini. En ollut kuulemma minkään näköinen. Tosi jees, että keski-ikäisten äijänkäppänöiden oli ihan pakko tulla aukomaan päätään. Kai ne sai siitä jotain kicksejä. Vieläkin **tuttaa.

Vierailija
7/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemattoman monet. Koko yläasteajan kaikki pojat, parikymppisenä baarissa kaikki joiden mukaan en suostunut lähtemään tai joiden juomia en suostunut ottamaan vastaan, random juopot pariin otteeseen ohikulkiessa, ensimmäinen poikaystävä (joka oli neitsyt urheilijanuori suoraan äitin helmoista).

Ei pysty laskemaan edes. Kauniiksi on sanonut kaksi miestä, järjestyksessään toinen poikaystävä ja sitten joku random baarityyppi. Molemmat näistä kun olin jo yli kolkyt.

Eikä tuolla ole ulkonäön kanssa tekemistä. Miehet olettavat että asia on naiselle iso loukkaus, siksi sanovat rumaksi. Itsekin olen ihan tavallisen nätti nainen.

Vierailija
8/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi. Pakit saatuaan.

N43

Minua yksi haukkui apinaksi pakit saatuaan. En tiedä miten se olisi pitänyt tulkita, minusta apinat ovat suloisia.

”Happamia", sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Vierailija
9/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään mies. Tai yksi sanoi kerran mua pimiöksi.

Yläasteella luokkakaveri suuttu, kun tiesin enemmän. "vie säkin toi perkeleen ruma naamas muualle pätemään". Hän oli olevinaan koko koulun missi ja älykkö. Siihen se naama vaan jäi ja nappas parhaat arvostelut. Bum!

Vierailija
10/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele suomea AP!

Kysymys pitäisi olla muodossa: "Kuinka moni mies on haukkunut sinua elämäsi aikana?"

Vierailija
11/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan. Joku nainen vaan.

Vierailija
12/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että kukaan olisi haukkunut rumaksi. Ihme kyllä, sillä en tosiaankaan ole mikään nätti. Ehkä kukaan ei ole uskaltanut, kun olen aika vahva luonne.

Minusta tuntuu, että ne joita haukutaan rumaksi, ei ehkä ole kovin rumia, vaan ovat sillä lailla heikkoja, että kiusaajat helposti valitsevat heidät uhriksi.

Vierailija
13/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni etten halua edes laskea.

Ei yksikään seurustelukumppani tai läheinen, mutta nuorena koulukiusaajat ja aikuisena tuntemattomat k-päät. Lihavalle naiselle aika normisettiä.

Vierailija
14/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi eksä haukkui kerran eron jälkeen. Eipä tuo haitannut, tiedän että en ole kedon kaunein kukka, mutten todellakaan ruminkaan. Sinäkin olet kaunis! <3

Vierailija
15/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole, miksi niin väität?

Vierailija
16/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaksi ei muistaakseni kukaan, mutta hu¤raksi/läskiksi/läskihu¤raksi vaikka kuinka moni.. Yksikin sanoi että "tuollaiselle hu¤ralle pitäisi panna meloni plluun" kun en lämmennyt jatkoille lähtöön.

Joo, en halua olla enää missään tekemisissä miesten kanssa pl veljeni ja isäni.

Vierailija
17/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rumaksi, mutta muuten on haukuttu. En ole laskenut, kuinka moni. Laudaksi ja luudaksi haukuttiin lapsena ja teininä. Yksi mies haukkui mua läskiksi, kun BMI oli 18,5. Mua se lähinnä vain nauratti ja säälitti. Voitte arvata syyn. Hän tuli ystävällisesti torjutuksi.

Vierailija
18/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään. Ainoastaan kerran lapsena yksi poika kutsui läskiksi, ja sekin oli selän takana. Sarkastisesti tosin pari kertaa sanottiin kauniiksi, kouluaikoina. Olen siis poikamainen lesbo, jota laittautuminen ei ole koskaan kiinnostanut yhtään.

Vierailija
19/19 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumaksi ei muistaakseni kukaan, mutta hu¤raksi/läskiksi/läskihu¤raksi vaikka kuinka moni.. Yksikin sanoi että "tuollaiselle hu¤ralle pitäisi panna meloni plluun" kun en lämmennyt jatkoille lähtöön.

Joo, en halua olla enää missään tekemisissä miesten kanssa pl veljeni ja isäni.

Miten muuten suhtautuisit, jos joku naisten haukkumaksi joutunut mies ei haluaisi olla sinun kanssasi tekemisissä? Jaa niin, tyhmä kysymys, koska et itsekään haluaisi olla hänen kanssaan tekemisissä. Mutta etkö pitäisi häntä ennakkoluuloisena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi