Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen erakkoluonne. Muita?

Vierailija
15.06.2013 |

Tykkään olla yksin. Tykkään asua maalla, ilman naapureita. En ole facebookissa enkä twitterissä. Tykkään kuunnella musiikkia, mennä kaupunkiin yksin katselemaan ihmisiä, terassille ihmisten kanssa omaan tahtiini jutustelemaan tai vain olemaan hiljaa.

Rakastan elämääni, rakastan mietiskellä asioita ja oivaltaa.. Olla yksin ja nähdä maailma. 

Alan uskaltaa olla tällainen outo, ennen haittasi mitä ihmiset minusta ajattelevat, mutta nykyään uskallan olla oma outo ihana itseni..syrjäytynyt muttei kuitenkaan masentunut nelikymppinen onnellinen nainen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te niitä tulevia muumioita?

Vierailija
22/24 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te niitä tulevia muumioita?

Ei voi tietää 🤷🏼 Mut ei erakkoluonteen tarvii ihan noin extreme olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen erakko luonne aina ollut. Ajautunut parisuhteisiin puoli vahingossa.

Nyt tilanne se että haluan elää ja olla yksin mutta painostetaan parisuhteeseen mihin en edes halua. En siksi että sitoutuminen olisi vaikeaa vaan siksi että minua ei huvita enää pettyä kerta toisensa jälkeen.

Terveisin mies p Savosta.

Vierailija
24/24 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeutta vaatii toteuttaa itseään teemassa "olla yksin"!  Minua paheksutaan, kun en ole haalimassa itsellelleni kavereita.  Ihmissielun ilmeisesti pitäisi paheksua näitä "erakoita"! Muuten hän saattaa lukeutua ns. epäilyttäviin . . .  -   Kaveruuden pakkopaitaa en ylleni halua. En kaipaa ns. uskoutumista. Haluan pitää omat ajatukseni ja tunteeni ja mielipiteeni itselläni.