Minun vammalleni nauretaan aina ryhmässä
Taas se tapahtui kun olin mukana normaalien ihmisten seurassa. Jostain tuli puheeksi minun vammani ja jalka vamma kyseessä. Se on hankaloittanut elämääni tosi paljon ja tuntui jotenkin inhottavalle että sille naurettiin ja keksittiin pilaa.
Olen ollut masentunut tämän vamman takia ja nämä ihmiset tietää sen varsin hyvin.
Myös se kun olen ylipainoinen on usein naurun aihe, enkä pysty syömään pöydässä muiden katsoessa.
Mietin välillä että koulukiusaaminen seuraa tänne kotiin asti kun oma perhe nauraa mulle päin naamaa. Sitten mummoilla käyttäytyy vanhempi väki niinkuin olisin täysin ääliö lapsi jota pitää kädestä pitäen vahtia.
Pakko syötetään ruokaa ja ei ymmärretä kun en halua.
Katsottiin vanhuksen sairaala papereita ja minulle ei niitä annettu koska en ymmärrä niistä mitään. Kiitos vaan tää tuntuu aina yhtä kivalta kohtelulta.
Kommentit (5)
Olen itsekin ollut aina kiusattu ja syrjitty erilaisuuteni takia. Yritetään kestää ja taistella kuitenkin. Jos joku nauraa vammallesi päin naamaa, kannattaisi vaan katkaista välit häneen samantien. Älä anna kenenkään kiusata. Voimia sinulle!
Missä ihmeen porukoissa nämä henkilöt liikkuu, joita pilkataan erinäisistä asioista?
Ehkä sinun ap täytyisi joskus sanoa suoraan, kun kohtaat asiatonta käytöstä. Kun otat oman paikkasi ja oikeutesi, kyllä sitä muut kunnioittavat. Ja niihin, jotka eivät kunnioita, on syytä pitää etäisyyttä.
Kyllä sinä tekstisi perusteella ihan selkeäsanainen tyyppi olet.
Pärjäile.
Vihaan niin paljon olla näin erilainen ja aina joudun kiusaamisen ja naurun kohteeks. Prkle