Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä oli lapsuudessa aina muovipussit laukkuina ja lasipullot

Vierailija
14.06.2013 |

eväsjuomien pulloina. Miten teillä oli joskus 70-80- luvulla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen punainen lituskainen muovipullo jota sanottiin kerhopulloksi, siitä juotiin sitten lämmenneet maidot päiväkerhon ruokatauolla. Käytin sitä samaa pulloa teininä kun salakuljetin alkoholijuomia diskoon, sen sai litteänä helposti piiloon kun teippasi ilmastointiteipillä sääreen kiinni :D Eväsleivät pakattiin vanhoihin leipäpusseihin.Itselläni oli muistaakseni jonkinlainen laukku, punainen jossa Peppi Pitkätössun kuva.

Vierailija
2/6 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli myös niitä kerholaukkuja. Vieläköhän niitä myytäisiin jossakin? Niitä sinisiä ja punasia, joissa oli valkoinen neliö tasku nimelle tms. Meillä eväsleivät käärittiin voipaperiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 23:17"]

Mulla oli sellainen punainen lituskainen muovipullo jota sanottiin kerhopulloksi, siitä juotiin sitten lämmenneet maidot päiväkerhon ruokatauolla. Käytin sitä samaa pulloa teininä kun salakuljetin alkoholijuomia diskoon, sen sai litteänä helposti piiloon kun teippasi ilmastointiteipillä sääreen kiinni :D Eväsleivät pakattiin vanhoihin leipäpusseihin.Itselläni oli muistaakseni jonkinlainen laukku, punainen jossa Peppi Pitkätössun kuva.

[/quote]

Kaikki muu täsmää muhunkin paitsi toi Peppi Pitkätossu =D

Voi niitä aikoja =D

Vierailija
4/6 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 23:23"]

Sitten oli myös niitä kerholaukkuja. Vieläköhän niitä myytäisiin jossakin? Niitä sinisiä ja punasia, joissa oli valkoinen neliö tasku nimelle tms. Meillä eväsleivät käärittiin voipaperiin.

[/quote]

Tällaistako tarkoitat? http://www.sannas.fi/product/4388/jenkkikassi-mini

Vierailija
5/6 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno Jenkkikassi! Paitsi hinnat ei kyllä olleet tuota luokkaa silloin...

Vierailija
6/6 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syntynyt 1965 ja meillä oli lapsuudessa reput ja kassit. Ei muovipusseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi