Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieman kyllästynyt siihen mantraan että miehet pelkäävät kauniita ja fiksuja naisia

Vierailija
23.07.2020 |

Joo-o, voihan tuo noinkin olla, mutta annas kun kerron:

Naiset ne vasta suorastaan kammoksuvat komeaa ja fiksua miestä*. Mistä lie johtuu?

* Aloittaja ei välttämättä viittaa itseensä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväitsetuntoiset, korkeastikoulutetut miehet eivät pelkää fiksuja ja kauniita naisia.

Vierailija
2/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kammoan rumia ja tyhmiä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ja filmaattinen kirjoitti:

Enemmän kammoan rumia ja tyhmiä naisia.

Samat tuntemukset.

En yleensä oppiarvoja tuo esiin mutta niille kahden tutkinnon maistereille olen usein sanonut, että olen mäkin väitellyt. Sen jälkeen niiden jutut on sitä piippiipnynnynnynnyn -kyyristelyä. V|ttu että v|tuttaa sellainen.

Vierailija
4/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät terveet ihmiset pelkää tuntemattomia ihmisiä, ihan sukupuoleen ja ulkonäköön katsomatta. Ihmisiä pelkäävät sellaiset, joilla on jotain traumoja. Silloin kannattaa hakeutua terapiaan.

Vierailija
5/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki toki pelkää, ja on sellaisia tosi kauniita joita juuri kukaan ei pelkää. Siis sellaisia kivan ja avoimen ja sosiaalisen oloisia. Lähinnä pelätään sellaisia kylmän ja ylpeän vaikutelman antavia kauniita naisia. Näistä kaikki ei kyllä ole oikeasti kylmiä ja ylpeitä, joskus ujous ja epävarmuuskin (varautuneisuus elekielessä) saattaa näyttää vieraan silmiin siltä että tyyppillä on mennyt oma kauneus päähän ja on ylpeä, torjuu tavikset halveksuvalla ilmeellään.

Vierailija
6/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jnnikset juoksevat krpä kourassa kaikkien naisten perässä, siis myös kauniiden ja fiksujen.

Vierailija
7/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kyllä tällä foorumilla tullut voimakas käsitys siitä että

naiset ei voi sietää kaunista ja älykästä naista.