Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttärelläni on seksisuhde 15 -vuotta vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
14.06.2013 |

Tyttäreni on juuri teini-iän ohittanut, 20 -vuotias. Miten sinä reagoisit tähän? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ihan luonnotonta, että 20-vuotiaalla on seksielämä! Sitä sitten päivittelemään kuukaudesta toiseen Vauva-palstalla. 

Vierailija
2/9 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin tyttärellä on.

Miten mun siihen pitäis reagoida? Onnittelin uudesta suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ihmettelen sitä, että mitä se 35-vuotias mies oikein voi saada suhteesta kaksikymppisen kanssa? Ei kai tuollainen suhde voi edes kestää? Voisko näistä aiheista aloittaa muutamia ketjuja, mielellään joka päivä?

Vierailija
4/9 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaankin enemmänkin seksisuhde. Ei muuta.

Vierailija
5/9 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 19:56"]

Tyttäreni on juuri teini-iän ohittanut, 20 -vuotias. Miten sinä reagoisit tähän? 

[/quote]

Poikani oli 22, kun meni naimisiin 38-vuotiaan naisen kanssa. Myönnän, että en ensin reagoinut hyvin, mutta kuluneiden 10 vuoden aikana olen hyvin sopeutunut. Asiaa auttaa se, että miniä on osoittautunut ihanaksi ihmiseksi ja poika on selvästi onnellinen.

Vierailija
6/9 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 20:29"]

[/quote]Ei tuon ikäisten välillä voi olla muuta. Mies olisi jälkeenjäänyt reppana, jos kykenisi muodostamaan tunnesiteen noin nuoreen. 

Vierailija
7/9 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin nuorena 10 v. vanhemman miehen kanssa monta vuotta. Mies ei ollut jälkeenjäänyt reppana laisinkaan, ja seksi ei ollut mitenkään keskeistä suhteessamme. Itse opiskelin tuolloin yliopistossa. No, pidemmän päälle tuo ei sitten kuitenkaan kestänyt, olimme monessa mielessä liian erilaisia. Nykyinen mies ja lasteni isä on suunnillen samanikäinen. Ison ikäeron suhteilla on käsittääkseni huono ennuste, mutta poikkeuksiakin toki on.

[/quote]

Vierailija
8/9 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 20:32"]

[/quote]Ei tuon ikäisten välillä voi olla muuta. Mies olisi jälkeenjäänyt reppana, jos kykenisi muodostamaan tunnesiteen noin nuoreen. 

[/quote]

ikis, sä kysyit muiden mielepidettä joten älä vastaa itsellesi.

onhan tää nyt taas ihan posketonta. Puoliltapäivin alko taas viestit sulta paukkua palstalle eikä loppua näy. Pääsitkö sä jostain laitoksesta lomille? Sun ei kyllä pitäis vapaana pystyä meidän muiden keskuudessa riehumaan.

Vierailija
9/9 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli, tosin seurusteltiin kyllä ihan tosissaan. Nyt ollaan naimisissa ja lapsia pari kappaletta, kymmenen vuotta "seksi-"suhdetta takana ja mukavasti on mennyt. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan