Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kertoo ihmisestä: päivittäin useita instagram storyjä ja selfieitä viikottain? jakaa kuvia ruoka-annoksistaankin

Vierailija
23.07.2020 |

Miksi käyttäytyy niin ? Jakaa kaiken someen

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä kertoo ihmisesttä, että käyttää valtavasti aikaa muiden tekemisten seuraamiseen ja vatvomiseen? Eihän täällä synnytä niin, että on pakko olla instatili. Mikään sisälltö ei tule sinulle näkyviin, jos et itse halua. Voi jumalan kakka kaikkea tyhjän vatvomista.

Mitä kertoo ihmisestä kun päivät viettää kommentoimalla ja vatvomaan muitten ajanviettotapoja? Palstalla ei ole pakko olla. Ei me synnytä palstasta tietoisina, kyllä se on valinta. Mikään palsta ei itsestään sinulle valikoidu, voit vaikuttaa.

Mitenhän tuo sinun kommenttisi luokitellaan tuossa jumalan kakka -osastossa.

Vierailija
42/53 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torppa?

Aitolehti, Belorf, Sieppi......

Listaa voitte jatkaa, ei taida tila riittää.

Ja miksikö, ne saa siitä rahaa.
Käyttäkää gramhoa niin tyrkyillä jää klikkaukset saamatta.

Rahantulo vähenee, eikä itse tarvitse ladata instaa.

Siis hetkinen... sä haluat seurata jotain tuollaista sisältöä ihan vasitella, mutta pahastut siitä, että sisältöä tuottava henkilö saa siitä tuloja? Johan on... Ehkei kannata seurata ollenkaan, minkään kautta?

Kyllä mä ainakin käyn naureskelemassa niitä absurdeja kuvanmuokauksia.

Ja nimenomaan gramhon kautta.

Varmasti mahtava tapa viettää aikaa.

Puhuu tällä typeristä typerimmällä palstalla työkseen päivystävä.

Hohhoijakkaa!

Ohis

Voithan ihan kysyä, miten paljon palstailen sen sijaan, että arvelet. En ehdi palstailla yleensä kovinkaan paljon, mutta käyn täällä ihan säännöllisesti, ja olen käynyt jo pitkään. Viime vuosina kuitenkin vähemmän, koska täällä ei ole enää juurikaan kiinnostavia keskusteluja.

Selitystarvetta ilmassa?

Palstalle ihan rauhassa, mutta älä viitsi arvostella muitten ajanviettotapoja kun omasi ovat yhtä arveluttavat.

Ohis

Mitä selitystarvetta? Jos joku sanoo, että olen työkseni palstalla, niin kait sitä kommentoin.

En mä arvostele muiden ajanviettotapoja, kysyn vain, miksi ihmeessä seurata somepäivityksiä, jos lähtökohtaisesti pitää ihmistä tyrkkynä ja typeränä. Somessa löytyy vaikka millä mitalla seurattavaa, miksei siis seurata jotain sellaista, josta pitää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole läheisiä ystäviä, joiden kanssa viettää aikaa ja jakaa näitä asioita livenä.

Vierailija
44/53 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torppa?

Siis hetkinen... sä haluat seurata jotain tuollaista sisältöä ihan vasitella, mutta pahastut siitä, että sisältöä tuottava henkilö saa siitä tuloja? Johan on... Ehkei kannata seurata ollenkaan, minkään kautta?

Kyllä mä ainakin käyn naureskelemassa niitä absurdeja kuvanmuokauksia.

Ja nimenomaan gramhon kautta.

Varmasti mahtava tapa viettää aikaa.

Puhuu tällä typeristä typerimmällä palstalla työkseen päivystävä.

Hohhoijakkaa!

Ohis

Voithan ihan kysyä, miten paljon palstailen sen sijaan, että arvelet. En ehdi palstailla yleensä kovinkaan paljon, mutta käyn täällä ihan säännöllisesti, ja olen käynyt jo pitkään. Viime vuosina kuitenkin vähemmän, koska täällä ei ole enää juurikaan kiinnostavia keskusteluja.

Selitystarvetta ilmassa?

Palstalle ihan rauhassa, mutta älä viitsi arvostella muitten ajanviettotapoja kun omasi ovat yhtä arveluttavat.

Ohis

Mitä selitystarvetta? Jos joku sanoo, että olen työkseni palstalla, niin kait sitä kommentoin.

En mä arvostele muiden ajanviettotapoja, kysyn vain, miksi ihmeessä seurata somepäivityksiä, jos lähtökohtaisesti pitää ihmistä tyrkkynä ja typeränä. Somessa löytyy vaikka millä mitalla seurattavaa, miksei siis seurata jotain sellaista, josta pitää?

Oletko kuullut että ihminen on luonnostaan utelias?

Ja toisekseen miksi sinä kiihdyt noin paljon, anna muitten kytätä, se on ihan luvallista, ehkä ei järkevää ajanviettoa kun voisimme kaikki miettiä keinoja Koronan voittamiseksi, mutta mitäpä siitä.

Vietät sinäkin aikaasi täällä. Jos rehellisiä ollaan niin tämän palstan taso on erittäin matala. Parempia löytyy, muttariittäkösinullaniin mielenkiinto?

Niinpä niin.

Ohis

Vierailija
45/53 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gramhoa minäkin suosittelen.

Gramho ja com.

Vierailija
46/53 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo siitä että on sosiaalinen ja asia ei kuulu sulle, syrjäytynyt reppana.

Sosiaalisuuteen kuuluu yhtenä osana ystävällisyys muita ihmisiä kohtaan. Sitä sinä et ole nähnytkään.

Vierailija
47/53 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torppa?

Aloittaja meinaa varmaan, että ei itse maksaisi tuosta sisällöstä. Maksaisitko sinä jotta pääsisit noita julkimoita seuraamaan? 

Vierailija
48/53 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo siitä että on sosiaalinen ja asia ei kuulu sulle, syrjäytynyt reppana.

Sosiaalisuuteen kuuluu yhtenä osana ystävällisyys muita ihmisiä kohtaan. Sitä sinä et ole nähnytkään.

Itserakkaus ja raha minulla tulee mieleen noista tyrkkyjen instoista.

Vierailija
49/53 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torppa?

Aloittaja meinaa varmaan, että ei itse maksaisi tuosta sisällöstä. Maksaisitko sinä jotta pääsisit noita julkimoita seuraamaan? 

En maksaisi enkä halua kerryttää klikkejä, siksi gramho käytössä minullakin.

Vierailija
50/53 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä toi gramho on?

Vierailija
51/53 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita kenttään gramho.com pääset avaamaan instat ja tarinat, et tarvitse omaa tiliä, toimii jos insta on julkinen.

Vierailija
52/53 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm itse laitan ruokakuvia sen takia, että olen ajatellut valmistumisen jälkeen suunnata sinne alalle (vähän jo alustavalla "mainonnalla") ja selfieitä laitan koska tykkään niitä ottaa ja varmaan myös osittain tykkäysten takia. Jaaaa muita kuvia ja postauksia, koska pidän kauniista asioista ja tykkään itsekkin katsella kivoja kuvia toisten sometileiltä ja saada inspiraatiota. Eikö jokainen saa tehdä mitä itse haluaa kunhan ei satuta toista? Ihme ihmettelijöitä täällä. En minäkää ymmärrä miksi joku menee noitarummun kanssa metsään samoilemaan, mutta eise mua häiritse vaan hyvä että on harrastus.

Ai niin ja näköjään en ole tämän takia vaimomatskua XD

Vierailija
53/53 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm itse laitan ruokakuvia sen takia, että olen ajatellut valmistumisen jälkeen suunnata sinne alalle (vähän jo alustavalla "mainonnalla") ja selfieitä laitan koska tykkään niitä ottaa ja varmaan myös osittain tykkäysten takia. Jaaaa muita kuvia ja postauksia, koska pidän kauniista asioista ja tykkään itsekkin katsella kivoja kuvia toisten sometileiltä ja saada inspiraatiota. Eikö jokainen saa tehdä mitä itse haluaa kunhan ei satuta toista? Ihme ihmettelijöitä täällä. En minäkää ymmärrä miksi joku menee noitarummun kanssa metsään samoilemaan, mutta eise mua häiritse vaan hyvä että on harrastus.

Ai niin ja näköjään en ole tämän takia vaimomatskua XD

Ottaisitko sä selfieitä jos niitä ei kukaan näkisi?