Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen kaunis nainen jota miehet ei lähesty, miksi ei , olen ujo...

Vierailija
23.07.2020 |

miksi vaikka olen kaunis....

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, itse olen todella ujo ja hiljainen, siis monet ovat kommentoineet etteivät ole aiemmin tavanneet yhtä ujoa naista kuin minä, mutta tästä huolimatta miehet ovat kyllä lähestyneet minua. Monta kertaa ihan kadullakin tai jos olen istuskellut kesäyönä jossain puistossa, myös nuorempana baarissa miehet lähestyivät ennemmin minua kuin vähemmän ujoja kavereitani (no okei, ei tätä tapahtunut kuin pari kertaa, kun en juurikaan baareissa käynyt). 

En tosin ole nätti, joten ehkä miehet sitten uskaltavat lähestyä vähän rumempia naisia helpommin kuin oikeasti nättejä naisia? En keksi muutakaan selitystä, koska ei minua ujompi oikein voi olla. Onko täällä muita ei-niin-nättejä ujoja naisia ja mikä teidän kokemuksenne on?

En tiedä olenko ruma, kaunis vai jotain siltä väliltä, sillä olen elämäni aikana saanut niin ristiriitaista kommenttia. Kuitenkin olen alkanut kallistumaan tuohon ekaan vaihtoehtoon, sillä todella vaatimattomattomankin näköiset miehet ovat tulleet useita kertoja pokaamaan, ja vielä selvästi ihan tosissaan. En usko että sellaisilla miehillä olisi pokkaa yrittää oikeasti kauniita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla