Miehet - jos et meinaa laueta selvinpäin, johtuuko se naisesta?
Tilanne uuden kumppanin kanssa: nuori hyväkuntoinen mies puskee hiki päässä lauetakseen.
Totta kai itse mietin, että
- olen liian löysä (ei tunnu missään)
- olen liian märkä (ei tunnu missään)
- teen jotain väärin / liikaa /liian vähän..
- en näytä tarpeeksi hyvältä
Nyt jälkikäteen iski kamala häpeä, että hän piti seksiä huonona ja mun olisi pitänyt tehdä jotain toisin.
Muuten meillä oli tosi kivaa ja ollaan viihdytty hyvin toistemme seurassa ja tykätään toisistamme.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Seksi on niin herkkä ja monimutkainen juttu, että tuohon ei selvää helposti ota. Voi olla miehen omasta historiasta edellisten naisten kanssa, miehen oudoista(?) käsityksistä siitä mistä sinä ehkä tykkäät tai sitten vain siitä että joutui pidättämään pierua. Tai monesta muusta syystä.
Sinuna kertoisin mistä touhusta tykkäsit ja varoen kehuisit miestä. Opettelet vielä tuntemaan toista, muutenkin kuin sen seksin suhteen. Sitten pikkuhiljaa alat jutella asiasta, vähän kerrallaan, hienovaraisesti.
Jos siis kiinnostaa.
Kannattaa myös muistaa että ihmisiä on seksin suhteen todella moneen lähtöön. Vain tuurilla osuu kohdalle se joka tykkää ihan samoista jutuista kuin sinä, ja osaa toimia sun suhteen oikein luonnostaan, esileikki, kesto, asennot, mitä näitä nyt on. Meidän muiden pitää opetella.[/
Tottakai kiinnostaa, mutta en tiedä, tuleeko toista kertaa ikinä. Ja kyllä hän halusi myös minua tyydyttää, eli siinä mielessä kaikki ok.
Jotkut aiemmat kumppanit ovat antaneet ymmärtää, että vika on minussa vastaavassa tilanteessa tai jos ei seiso tms. Myös ”normaaleja” ja hyviä kokemuksia on. Mutta asia siis ahdistaa ja pelottaa suunnattomasti, että minussa on joku vika. Koska en ole ihan tyttönen enää, niin onhan muutamia suhteita elämään mahtunut.
Tämä kokemus ja aiemmat miesten sanomiset ahdisti ja pyöri päässä niin paljon, että kävin lopulta tutkimuksessa (kyllä, sain nopean ajan).
Gynekologin mukaan mitään rakenteellista vikaa ei ole ja olen kaikin puolin oikein hyvässä kunnossa, lantionpohjan lihasten ja muiden osien osalta. Ulkonäköni on mikä on, mutta ei senkään olisi pitänyt olla kumppanille yllätys, ollaan kuitenkin tuttuja.
Mutta varmaan tilanne vain jännitti sitten kumpaakin. Itse aiempien kokemusten perustella jännitin varmaan vielä enemmän ja ehkä se tarttui myös häneen.
Miehet, miettikää mitä sanotte naisille.. niistä voi jäädä aikamoiset traumat, jotka vaikuttaa seksielämään. Tuskin kukaan siinä voittaa? Ehkä se nainen, jonka kanssa haluatte seksiä, ei uskalla antautua, koska on joutunut jonkun pilkan ja arvostelun kohteeksi. Ja sitten taas valitetaan, kun naiset ei anna.
Maksoin yli 200€ siitä, että gynekologi sanoi, ettei minussa ole mitään vikaa ja alapään tiukkuus ja tunto vaihtelee ja riippuu myös siitä, miten itse tuntee ja mikä fiilis on. No, maksoin sen summan ihan mielelläni mielenrauhasta. Eipähän kukaan julmuri voi ainakaan enää vedota siihen, että minussa on anatomisesti jotain ongelmaa, mikä estää häntä nauttimasta.
Henkilökohtaisia mielipiteitä ja mieltymyksiä voi tietysti olla, ja voin lopulta olla jonkun mielestä liian läski ja liukas ja lahna ja mitähän vielä kaikkea olen kuullut.. kunpa vain tietäisi etukäteen, millaiseksi hyväkin meininki muuttuu makuukammarin puolella. Ehkä mulla on ollut vain todella huono tuuri.
Tämä aloituksen kokemus oli siis pitkälti myös aiempien kokemusteni värittämä. Voi olla, ettei kumppani kokenut sitä ollenkaan samoin.
Ap
Minulle naisena se todella on tärkeä asia. Saan jotain varmaan alkukantaista ja suunnatonta tyydytystä siitä kun mies sykkii spermat minuun. Jos sitä ei tapahdu, minun nautintoni jää vajaaksi.
N50